اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802183665610841

بررسی پدال CH Flight Simulator Pro در فروشگاه هوانوردی آسمان

کد: 139802183665610841

http://bit.ly/2YkXqai

، تهران , (اخبار رسمی): CH Flight Simulator Pro Pedals یا پدال شبیه ساز پرواز CH Pro محصولی حرفه‌ای با طراحی دقیق و دقت بالا از تجهیزات شبیه ساز پرواز است.

بررسی پدال CH Flight Simulator Pro در فروشگاه هوانوردی آسمان
پدال CH Flight Simulator Pro در فروشگاه هوانوردی آسمان

در کنترل سه محوره، X و Y برای کنترل ترمزهای چپ و راست و محور Z برای کنترل مسیر قابل استفاده است

پدال شبیه ساز پرواز CH Pro میتواند کنترلی دقیق برای شبیه ساز پرواز و بازیهای رانندگی ارائه نماید. این پدال حرفهای شامل ترمزهای دیفرانسیل پرقدرت برای شبیه سازهای پرواز و پدال برای رانندگی است.

ویژگی پدال CH Pro

از ویژگی‌های کلیدی این نوع پدال می‌توان به کنترل سه محوره یعنی X و Y برای کنترل ترمزهای چپ و راست و محور Z برای کنترل مسیر اشاره کرد. در مورد سایر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کنترل ترمز دیفرانسیل با  پاشنه پا، قفل محور برای شبیه سازی گاز / ترمز برای مسابقات بازی، پایه بزرگ و محکم با کابل USB 7، سازگار با پلاگین و بازی USB بدون راننده برای هر دو کامپیوتر و مکینتاش، سازگار با ویندوز 98، 2000، XP، ویستا، 7، 8، 10 و Mac OSX اشاره کرد.

یکی از نرم افزارهای نمونه برای استفاده از این پدال نرم CONTROL MANAGER PC Software Download - نسخه 4.xx است. این نرم افزار مدیریت کنترل به کاربر این اجازه را می‌دهد تا برنامه را با استفاده CH USB کنترل نماید. نرم افزار مدیر کنترل CH در حال حاضر دستگاه‌های CH USB زیر را پشتیبانی می‌کند :

  • Eclipse Yoke
  • (Multi Function Panel (MFP
  • Fighterstick
  • Combatstick
  • Flightstick Pro
  • Flight Sim Yoke  
  • Pro Throttle
  • Throttle Quadrant
  • Pro Pedals

نرم افزار مدیریت کنترل با ویندوز 98، ME، 2000، XP، XP 64 bit Edition، ویندوز ویستا (همه نسخه‌ها)، و همچنین ویندوز 7، 8 (همه نسخه ها) و 10 و سازگار با دستگاه‌های CH USB است.

دستورالعمل نصب و راه اندازی

قبل از نصب جدیدترین نسخه Control Manager، نسخه‌های قبلی را باید از رایانه حذف کرد. همچنین اطمینان حاصل کرد که نرم افزارهای ضد ویروس غیر فعال باشند. برای نصب این نرم افزار باید به نکاتی دقت کرد؛ از جمله اینکه کاربران ویندوز 98 و ME قبل از نصب مدیر کنترل، باید تمام دستگاه‌های CH USB را قطع کنند. کاربران ویندوز 2000، XP، Vista و Windows 7 باید قبل از نصب مدیر کنترل، تمامی کنترلرهای CH USB را وصل کنند. صاحبان MFP باید قبل از اتصال MFP مدیر کنترل CH را نصب کنند.

پس از اتمام دانلود، باید بر روی آیکون setup دوبار کلیک کرد تا نصب نرم افزار مدیر کنترل شروع شود.

علاقه مندان برای تهیه این محصول کاربردی می‌توانند ه سایت فروشگاه هوانوردی آسمان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار