اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802193667311769

جاب تو جاب تنها یک سایت کاریابی نیست!

استخدام و کاریابی مهندسان در جاب تو جاب

کد: 139802193667311769

http://bit.ly/2Hf4L5G

، تهران , (اخبار رسمی): سایت جاب تو جاب، (jobtojob.ir) یک سامانه تخصصی به منظور انتشار فرصت‌های شغلی مهندسان، معرفی مهندسان، معماران، سازندگان و فعالان صنعت و ساختمان است. تیم فنی و اجرایی جاب تو جاب تحت حمایت جمعی از مهندسان مشاور صاحب نام و با تجربه در قالب یک مجموعه خدمات جانبی مهندسی تشکیل شده است.

استخدام و کاریابی مهندسین در جاب تو جاب
استخدام مهندس و کاریابی مهندسین

جاب تو جاب تنها یک سایت کاریابی نیست!

تیم فنی و اجرایی jobtojob.ir به پشتوانه تخصص و تجربه خود در زمینه صنعت، ساختمان و مهندسی بر این باور است که می‌تواند به همکاران خود در این حوزه خدماتی ارزنده و در شان و منزلت جایگاه مهندسی ارائه دهد.

افرادی که زمینه فعالیت آنها حوزه ساختمان، صنعت و یا مهندسی است با عضویت در جاب تو جاب ضمن آشنایی با دیگر فعالان و شناخت بیشتر نسبت به نوع فعالیت و خدمات آنها در این حوزه، می‌توانند تخصص‌ها، خدمات و محصولات خود را بیش از پیش به دیگر همکاران معرفی نموده و همچنین از خدمات کاریابی، اطلاع از فرصت‌های شغلی، نیازمندی‌های صنعت و ساختمان، درج آگهی و تبلیغات برند خود استفاده کنند.

علاقه‌مندانی که به دنبال یک فرصت شغلی جدید و پیشرفت در حوزه تخصصی مهندسی هستند می‌توانند به سایت جاب تو جاب مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جاب تو جاب

جاب تو جاب یک سایت کاریابی نیست! jobtojob.ir یک سامانه کاملا تخصصی به منظور معرفی مهندسین ، معماران ، سازندگان و فعالین صنعت ساختمان است. تیم فنی و اجرایی جاب تو جاب تحت حمایت جمعی از مهندسین مشاور صاحب نام و با تجربه در قالب یک مجموعه خدمات جانبی مهندسی تشکیل گردیده و به پشتوانه تخصص و تجربه خود در زمینه صنعت ، ساختمان و مهندسی بر این باور است که می تواند به همکاران خود در این حوزه خدماتی ارزنده و در شآن و منزلت جایگاه مهندسی ارائه دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان