اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802223674010841

آشنایی با شرکت شبیه سازی Aerosoft در فروشگاه هوانوردی آسمان

کد: 139802223674010841

http://bit.ly/2YnZxKu

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت نرم افزاری شبیه سازی Aerosoft تولیدکننده شبیه ساز پرواز محبوب XPlane با کیفیت بالا است.

آشنایی با شرکت شبیه سازی Aerosoft در فروشگاه هوانوردی آسمان
فروشگاه هوانوردی آسمان

Aerosoft از شبیه‌ساز پرواز محبوب XPlane، Prepar3D و Aerofly FS پشتیبانی می‌کند و تعدادی افزودنی برای این سیستم عامل‌ها را منتشر کرده است

شرکت شبیه سازی Aerosoft

تولید محصولات مدرن شبیه سازی با کیفیت بالا،  قیمت مناسب و جلب رضایت مشتریان از ویژگی‌های شرکت شبیه سازی Aerosoft است. به مدت 25 سال است که، Aerosoft GmbH به عنوان تولید کننده شبیه سازهایی با کیفیت بالا شناخته می‌شود. تولید شبیه سازهای پیشرفته پرواز، بازبینی و تولید مجدد شبیه ساز پرواز مایکروسافت و سخت افزار خود شرکت ACP (هواپیما کنترل پنل) از جمله فعالیت های آن است. همچنین Aerosoft از شبیه ساز پرواز محبوب XPlane، Prepar3D و Aerofly FS پشتیبانی می‌کند و تعدادی افزودنی برای این سیستم عامل‌ها را منتشر می‌کند.

از سال 2002 تا کنون، Aerosoft محدوده تولیدات خود را به شبیه سازهای دیگر PC گسترش داده است. عناوین معروف به صورتی که در ادامه عنوان شده‌اند، در میان خانواده تجاری در Aerosoft وجود دارند:

  • Train Simulator
  • OMSI
  • Emergency Call 112 - The Fire Fighting Simulation
  • Autobahn Police Simulator

در سال 2017، اولین بار افزودنی‌های Farming Simulator با Straw Harvest منتشر شد. این شرکت طیف گسترده‌ای از سخت افزارهای ویژه محصول را به بازار عرضه کرده است.

Aerosoft با بیش از 30 کارمند و بیش از 50 توسعه دهنده رایگان در سراسر جهان و همچنین همکارهای متعدد، یکی از تولیدکنندگان و ناشران نرم افزار پیشرو در سراسر جهان در زمینه بازی‌های شبیه سازی به شمار می‌رود.

Aerosoft امروزه بیش از 50 درصد از فروش خود را در خارج از کشور و در کشورهای اروپا، آمریکای جنوبی و آمریکا عرضه می‌کند. این محصول دارای استاندارد‌های لازم است و میزان رضایت مشتریان از این محصولات به بیشتر از 90% می‌رسد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی با محصولات شبیه ساز پرواز و افزودنی‌های شبیه ساز پرواز به فروشگاه هوانوردی آسمان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش