اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802283687110586

همایش فرصت‌های صادراتی روغن موتور و روانکارها خرداد ماه 98 برگزار خواهد شد

کد: 139802283687110586

http://bit.ly/2YDW7Ud

، کیش , (اخبار رسمی): همایش فرصت‌های صادراتی روغن موتور، روانکارها و صنایع وابسته با حضور تجار بین المللی از 20 کشور جهان خرداد ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

همایش فرصت های صادراتی روغن موتور و روانکارها خرداد ماه 98 برگزار خواهد شد.
همایش فرصت‌های صادراتی روغن موتور و روانکارها خرداد ماه 98 برگزار خواهد شد

حضور تجار بین المللی از 20 کشور خارجی فرصت خوبی برای تولید کنندگان داخلی فراهم خواهد کرد

به گزارش مدیر روابط عمومی گروه اقتصادی روتا، برگزاری رویداد مهم بین المللی و تاثیر گذار بر صادرات روغن موتور، از اسفند ماه سال 1397 در دستور کار این شرکت قرار گرفته است. 

در ادامه پس از بررسی‌های میدانی و انجام فاز مطالعاتی نهایتا دبیرخانه این رویداد از 5 اردیبهشت ماه سال جاری کار خود را آغاز کرد تا در تاریخ 22 - 23 خرداد 1398 بتواند میزبان تجار مطرح بین المللی از 20 کشور دارای فرصت برای محصولات ایرانی باشد.

مدیر روابط عمومی گروه اقتصادی روتا خاطر نشان کرد که از ابتدای برنامه ریزی این رویداد، هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم برای همکاری با سازمان توسعه تجارت ایران صورت گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد که با همت مدیران خدوم و توانمند این مجموعه معزز، تا پایان اردیبهشت ماه تفاهم نامه مرتبط با همکاری این سازمان در خصوص برگزاری این رویداد منعقد می‌شود.

وی در پایان از اینکه برگزاری این رویداد بتواند کمکی شایانی به توسعه صادرات محصولات ایرانی به بازارهای بزرگ بین المللی و کسب درآمد ارزی برای کشور باشد، ابراز خوشحالی کرد.

شرکت‌های علاقه مند به حضور در این رویداد مهم بین المللی از هم اکنون می‌توانند از طریق وبسایت گروه بین المللی روتا نسبت به ثبت نام آنلاین اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه بین المللی روتا

خدمات کلاس تجاری به صنعت گران ، فعالان اقتصادی و مدیران اقتصادی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار