اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802283689111878

تاثیر سرویس خواب بر سلامت نوزادان

کد: 139802283689111878

http://bit.ly/2YxAR2c

، (اخبار رسمی): افراد باید برای نوزادان خود خوابی توام با آرامش فراهم کنند تا مقدمه ای برای رشد مغزی و پیشرفت آینده کودک شود چرا که دغدغه اصلی پدر و مادرها تامین آرامش و سلامت روح و روان نوزادان و کودکان دلبندشان است.

رشد فرشته های زمینی با خوابی به سبک بهشت
خواب بهشتی با سرویس خواب نوزاد کپل پا

تاثیر سرویس خواب نوزاد بر خواب راحت و سلامت جسمی، روحی و رشد مغز نوزادتان

آینده و موفقیت کودکان مستلزم میزان خوابی که در دوران طفولیت و نوزادی دارند، است. طبق آخرین تحقیقات روانشناسان که در حوزه کودک و تاثیر خواب با میزان رشد مغز نوزاد صورت گرفته بود، نشان داد که خواب مفید نوزادان، بعد از زایمان مادر، در سال‌های اول زندگی و اصولا تا 2 سالگی نوزاد، در رشد مغز نوزادان اهمیت فراوانی دارد.

مغز کودک در این سال‌ها یک دوره رشد شگفتانه‌ای را سپری می‌کند، اگرچه بیشتر رشد مغز کودک، در دوران جنینی و ماقبل تولد است ولی نحوه برقراری ارتباطات مغزی، ایجاد حس تفکر و حرکت در دوران کودکی شکل می‌گیرد.

از طرفی همه می‌دانند که در چند سال اول زندگی، نوزادان بیشترین اوقاتشان را در خواب به سر می‌برند و بنابراین ایجاد محیطی آرام و بدون دغدغه برای نوزادان و کودکان ضامن سلامت روحی و جسمی آن‌ها در آینده خواهد بود چرا که خواب خوب بر سلامت قلب نیز بسیار موثر است. عموما 5 سال اول زندگی کودکان را معیاری برای رشد بصری و شنوایی آن‌ها عنوان می‌کنند.

برای اکثر والدین، انتخاب وسایل نوزاد، از همان روزهای ابتدایی حاملگی مادر و چشم به راه بودن کودک دلبندشان تا به دنیا آمدن و زمینی شدن نوزاد، با لذتی وصف ناشدنی همراه بوده و هست.

تنوع زیاد محصولات که در حوزه سیسمونی نوزاد و به صورت جزئی‌تر سرویس خواب نوزاد در بازار وجود دارد، مخصوصا از منظر رنگ بندی، مدل‌های شیکی برای نوزادان پسر و دختر، به صورت مجزا تعبیه شده است، حیطه انتخاب را برای والدین گسترده ساخته است.

ولی اکثر والدین به کیفیت و راحتی سرویس خواب نوزاد بیشتر بها داده و تخت خوابی را که از لحاظ رعایت نکات استاندارد در صدر باشد انتخاب می‌کنند. به عنوان یک نکته مادرانه باید خاطر نشان کرد که ایمن‌ترین موقعیت خواب برای نوزادان، خوابیدن روی پشت و بهترین فضا برای این امر، داشتن تشکی صاف و سفت، با یک ملافه‌ای که  چسبیده به تشک است.

در همین رابطه، اگر کیفیت سرویس خواب نوزاد مطلوب نباشد، ممکن است سبب ایجاد آلرژی در نوزاد یا آسیب‌های جدی دیگر شود.

نکات تهیه سرویس خواب نوزاد

  • در قدم اول به افراد توصیه می‌شود از تخت خوابی برای سرویس خواب نوزاد خود بهره بگیرند که در طی گذر زمان حداقل تا دو سالگی فرزند قابلیت استفاده را داشته باشد. افراد سایز و اندازه تخت خواب را می‌توانند به گونه‌ای انتخاب کنند که با قابلیت تغییر سایز، اندازه و ارتفاع تا مدت‌ها کارایی لازم را برای افراد داشته باشد.
  • در کنار زیبا‌سازی اتاق خواب نوزاد به این نکته باید توجه داشت که عناصری که برای زیبا‌سازی سرویس خواب نوزاد استفاده می‌شود به سلامتی فرزند آسیبی وارد نکند.
  • نکته مهم دیگر رنگ و مدل سرویس خواب است که معمولا با توجه به جنسیت نوزاد برای خرید آن اقدام می کنند. برای نوزاد دختر، تم رنگ‌های ملایمی مانند صورتی، بنفش و قرمز ملایم بهتر است و برای نوزادان پسر تم رنگ‌های سبز، آبی، فیلی و... عالی می‌شود.
  • مهم‌ترین نکته، انتخاب تشک و روکش تخت مناسب خواهد بود، تا با توجه به حساسیت ویژه پوست کودکان به بعضی الیاف، از بروز آلرژی و حساست برای نوزادان جلوگیری شود.
  • در آخر نوبت به تم و دیزاین اتاق خواب کودک می‌رسد. برای این‌کار به راحتی می‌توان متناسب با نوع دکوراسیون اتاق خواب، سرویس خواب مرتبط با آن را تهیه کرد و البته بحث هزینه هم جزء مواردی است که اکثر خانواده‌ها به آن توجه ویژه‌ای دارند.

    افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کپل پا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی کپل پا

ارائه تخت خواب کودک و نوزاد، سرویس خواب نوزاد و کودک و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی