اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803203748411878

با سرویس خوابی راحت ، رویاهایتان را پادشاهی کنید...!!!

بررسی ویژگی‌های سرویس خواب نوجوان

کد: 139803203748411878

http://bit.ly/2Kch7xZ

، (اخبار رسمی): اکثر نوجوانان با توجه به حس انحصار طلبی که متناسب با شرایط روحی و اقتضای سنی آنهاست، علاقه مند هستند صاحب اتاقی مجزا و همین طور یک سرویس خواب راحت و مرتبط با سلیقه خود که زینت بخش اتاق خواب آنهاست، باشند تا با فراغ خاطر در دنیای کوچک خود، دمی آسوده بخوابند و به تعبیری پادشاه رویاهای خود باشند.

بررسی ویژگی‌های سرویس خواب نوجوان
سرویس خواب نوجوان کپل پا

تجربه خوابی آرام و آسمانی با یک سرویس خواب نوجوان راحت و شیک

نقش و اهمیت خواب برای کسب آرامش و از بین بردن خستگی‌ها و دلمشغولی‌های روزانه امری عمومی و عادی است، مخصوصا قشر جوان و نوجوانان که بنا به اقتضا و شرایط سنی و خاص در دوران بلوغ، بیشتر احساس می‌شود. از این روی تهیه یک سرویس خواب نوجوان راحت و در عین حال شیک و شاید خاص، دغدغه بسیاری از نوجوانان و خانواده‌ها خواهد بود.

سرویس خواب نوجوان و همچنین اتاق خواب آنها فضایی خصوصی برای هر نوجوان محسوب میشود که برای خواب یا انجام کارهای روزانه از آن استفاده می‌کند. هر اتاق خواب نوجوان نیاز به تخت خواب دارد. علاوه بر این، نوجوانان نیاز به یک کمد لباس، یک میز تحریر یا میز کامپیوتر، میز پاتختی و یک میز آرایش برای نوجوانان دختر دارند. به این مجموعه از وسایل یک سرویس خواب نوجوان گفته می‌شود.

این روزها همه‌ی فرزندان خانواده دارای اتاق‌ها و سرویس خواب جداگانه هستند، مخصوصا نوجوانان که قطع به یقین خواهان سرویس خواب نوجوان مجزا برای خود هستند که این مسئله کمی برای خانواده دشوار است تا هم در مورد هزینه و هم در مورد کیفیت کالا بهترین را انتخاب کنند. حالا اگر یکی از فرزندان نوجوان باشد مسئله سخت‌تر می‌شود، زیرا فرزندان دیگر بزرگ شده و خود هم در انتخاب سرویس خواب نوجوان اتاق خود نظر می‌دهند و ممکن است فقط از روی علاقه به طرح خاصی، محصولی بی کیفیت انتخاب کنند.

سرویس خواب نوجوان برای دختر خانم‌ها

سرویس خواب نوجوان را بر اساس جنسیت فرزندان می‌توان با آیتم‌های متفاوت تهیه کرد و کار ایده پردازی با آنها را در اتاق خواب نوجوان خود انجام داد. سرویس خواب دخترانه عموما از یک تخت خواب یک نفره، یک میز کنار تختی، میز توالت، کمد و در صورت نیاز یک درآور تشکیل شده است.

در کنار این وسایل می‌توان از یک آینه قدی، کتابخانه، میز تحریر، مبل تکی و پاف جلو مبلی و سایر لوازم دیگر برای متفاوت‌تر دیده شدن سرویس خواب نوجوان بهره گرفت. تم‌های رنگی که برای سرویس خواب‌های نوجوان انتخاب می‌شود بسته به سبکی که برای ایده پردازی انتخاب شده می‌تواند تفاوت داشته باشد.

سرویس خواب نوجوان برای پسرها

سرویس خواب نوجوان برای فرزند پسر قدری شاید حساس‌تر از سرویس خواب دخترانه انتخاب شود؛ زیرا دختر خانم‌ها با ست کردن وسایل به راحتی می‌توانند به یک دیزاین ایده آل و زیبا دست پیدا کنند؛ اما برای دیزاین اتاق خواب‌های پسرانه باید خود دست به کار شد.

از همین رو توصیه می‌شود در صورت داشتن فضای کافی از یک سرویس خواب که متشکل شده است از تخت خواب، میز کنار تختی، کمد، کتابخانه و میز تحریر بهره گرفت. این مهم را همانند اتاق خواب دخترانه می‌توان با تم‌های رنگی که به سبک و سلیقه فرزند است انجام داد.

به عنوان مثال می‌توان از سرویس خواب قهوه‌ای با رگه‌های از رنگ آبی یا مشکی استفاده کرد یا اینکه از یک سرویس خواب نوجوان سفید مشکی برای دیزاین استفاده شود.

ویژگی‌های سرویس خواب نوجوان

ارتفاع: یکی از مهمترین ویژگی‌های سرویس خواب، ارتفاع مناسب هر کدام از اجزای آن است. در تخت خواب نوجوان، داشتن ارتفاع مناسب برای گردش هوا درون آن بسیار حائز اهمیت است. این ویژگی برای جلوگیری از تجمع میکروب‌ها در اثر رطوبت و گرما درون تشک تخت است. پس تخت خواب کودک باید در ارتفاع مناسبی قرار داشته باشد تا هوا به راحتی درون تشک تخت در جریان باشد. نوجوانان در سن رشد قرار دارند و قد آنها هر روز بلندتر می‌شود، اما نکته ی مهم این است که ارتفاع کمد لباس و میز کامپیوتر یا میز تحریر چقدر باشد؟ ارتفاع کمد و میزهای سرویس خواب معمولا به صورت استاندارد ساخته می‌شوند اما می‌توان نسبت به قد فرزند نوجوان خود، ارتفاع آن را کمتر یا بیشتر کرد.

 سهولت در جابجایی: از دیگر ویژگی‌های سرویس خواب نوجوان، سهولت در جابجایی آن است. اگر فردی در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کند یا شغل فرد به گونه‌ای است که هرچند وقت یک بار مجبور به جابجایی می‌شود، باید سرویس خوابی خریداری کند که از قطعات محکم و با کیفیت ساخت شده باشد تا در صورت جابجایی‌های متعدد و باز و بسته کردن‌های مداوم آسیب نبیند و مقاوم باشد. علاوه بر آن می‌توان هنگام خرید، وزن سرویس خواب نوجوان را نیز مد نظر داشت تا در هنگام جابجایی و حمل و نقل، سنگینی آن مشکل ساز نشود.

 جنس سرویس خواب نوجوان: برای خرید یک سرویس خواب عالی، باید جنس آن را هم مد نظر داشت. امروزه سرویس‌های خواب را از جنس چوبی، ام دی اف، ملامینه، فلزی و ترکیب این متریال‌ها ساخته می‌شوند. اگر خرید سرویس خواب چوبی مد نظر است قبل از خرید باید از کیفیت چوب استفاده شده در آن اطمینان حاصل کرد. هم چنین به علت استفاده از جلا ممکن است سرویس بوی نا مطبوعی داشته باشد، پس این نکته را نیز باید مد نظر داشت و به آن توجه کرد؛ چرا که ممکن است این بوی نامطلوب باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی و تنفسی در فرزندان شود و پیامدهای جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

 رنگ سرویس خواب نوجوان: رنگ سرویس خواب، برای نوجوانان بسیار حائز اهمیت است. نوجوانان در اتاقی که سرویس خواب آن از رنگ دلخواهشان باشد احساس راحتی می‌کنند و در روحیه و آرامش آنها نیز تاثیر بسزایی دارد. با اینکه مسئله‌ی انتخاب رنگ در سرویس خواب یک امر شخصیتی است و سلیقه‌ی اشخاص متفاوت است، بهتر است به چند نکته در این مورد توجه داشت تا انتخاب بهتر و مناسب‌تری داشت.

اول اینکه با توجه به سن و شخصیت فرزندان خرید کرد. مثلا رنگ‌های جیغ برای نوجوانان هجده یا نوزده ساله مناسب نیستند؛ همانطور که رنگ‌هایی مثل مشکی و سفید یا طوسی ساده برای نوجوانان پرشور دوازده ساله مناسب نیستند. پس برای انتخاب رنگ و مدل سرویس خواب نوجوان علاوه بر علایق، شخصیت و روحیه فرزند را نیز باید مد نظر قرار داد تا خریدی عالی داشت.

نکته‌ی دیگر اینکه اگر اتاق خواب فرزندان کوچک است، در سرویس خواب، از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کرد تا محیط اتاق بزرگ‌تر و دل بازتر دیده شود. رنگ سفید بهترین گزینه برای بزرگ‌تر و دل بازتر دیده شدن اتاق است. از طرفی رنگ قهوه‌ای نیز رنگی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و جلوه‌ای خاص دارد.

همچنین خرید سرویس خواب نوزاد برای والدین مهم است و المان‌ها و آیتم‌های مخصوصی باید رعایت شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای انتخاب مناسب‌ترین سرویس خواب نوجوان می‌توانند به سایت کپل پا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی کپل پا

ارائه تخت خواب کودک و نوزاد، سرویس خواب نوزاد و کودک و ...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]