اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802293690910841

بررسی افزودنی شبیه ساز پرواز فرودگاه Hong Kong در فروشگاه هوانوردی آسمان

کد: 139802293690910841

http://bit.ly/2YAFIQh

، تهران , (اخبار رسمی): افزودنی شبیه ساز پرواز در انواع مختلفی برای استفاده کاربران وجود دارد؛ مانند افزودنی‌های فرودگاه، دریافت آب و هوا و انواع هواپیماهای Boeing که در ادامه بررسی شده‌اند. فرودگاه Hong Kong یکی از مواردی است که هر شخصی می‌تواند آن را بر روی شبیه‌ساز پرواز خود نصب کند.

بررسی افزودنی شبیه ساز پرواز فرودگاه Hong Kong در فروشگاه هوانوردی آسمان
افزودنی شبیه ساز پرواز فرودگاه Hong Kong فروشگاه هوانوردی آسمان

افزودنی‌های شبیه ساز پرواز دارای انواع مختلفی از هواپیماهای بوئینگ( Boeing ) و Airbus، فردوگاه‌های مهم و جذاب دنیا، افزونه‌هایی برای چک لیست و دریافت آب و هوای جوی هستند. در ادامه یکی از پرطرفدارترین افزونه‌ها که فرودگاه Hong Kong است، بررسی شده است.

این افزودنی شبیه ساز پرواز محصول شرکت تولید کننده برنامه‌های جانبی شبیه ساز پرواز  با نام Taxi2Gates است.

افزونه شبیه ساز پرواز فرودگاه Hong Kong قابل نصب برروی شبیه ساز پرواز ایکس و P3D است که به سیستم‌هایی همچون CPU:3GHz ، VGA:​​1GB ، RAM:2GB نیاز دارد. این افزونه همچنین قابل اجرا بر روی شبیه ساز پرواز ایکس با نصب افزودنی Acceleration نیز است.

این محصول افزونه شبیه ساز پرواز دارای کد رجیستری فرودگاه  VHHH و تجهیزات سه بعدی فرودگاه است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به بروز رسانی محیط اطراف و طبیعی کننده فرودگاه Hong Kong، رفع ایرادات سیستم‌های ناوبری در فرودگاه، اضافه کننده تجهیزات فرودگاهی، ایجاد کننده مناطق سرسبز در اطراف فرودگاه، طبیعی کننده نورپردازی در شب، اضافه کننده خودروهای متحرک و ثابت در فرودگاه و اطراف آن و ترافیک‌های ثابت مستقر در فرودگاه، چراغ‌های واقعی و جذاب تاکسی وی و باند پروازی، نورپردازی حرفه‌ای در باند پرواز و مسیرهای تاکسی، اضافه کننده ساختمان‌ها و مناظر طبیعی در فرودگاه و دارا بودن جت وی‌های متحرک (با استفاده از کلید CTRL+J) اشاره کرد.

این پک محصول به صورت یک عدد DVD دارای Manual به صورت فایل pdf و کاملا اوریجینال با گارانتی ۷۲ ساعت ضمانت تعویض در فروشگاه هوانوردی آسمان موجود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید