اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802293691110841

بررسی شبیه ساز پرواز Google Earth در فروشگاه هوانوردی آسمان

کد: 139802293691110841

http://bit.ly/2HsPSgl

، تهران , (اخبار رسمی): در نرم افزار Google Earth به صورت مخفیانه شبیه ساز پرواز Flight Simulator قرار داده شده و در برخی نسخه‌های اصلی موجود در بازار می‌توان این شبیه ساز را فراخوانی کرد.

بررسی شبیه ساز پرواز Google Earth در فروشگاه هوانوردی آسمان
شبیه ساز پرواز Google Earth

Google Earth دارای یک شبیه ساز پرواز با همین نام است

Google Earth از سرویس‌های پرطرفدار است. این سرویس عکس‌هایی با کیفیت و وضوح بالا از سراسر جهان شامل دریاها، اقیانوس‌ها، سطح زمین و حتی مریخ تهیه کرده به همه افراد اجازه می‌دهد از این سرویس استفاده کنند.

در این سرویس گوگل سعی کرده به بهترین نحو تصاویر ماهواره‌ای، گرافیک سه بـعـدی و ایـنـتـرنـت را ترکیب کند.

Google Earth تنها به تماشای مناظر زیبا ختم نمی‌شود، بلکه این سرویس دارای یک شبیه ساز پرواز با همین نام است، که اجازه می‌دهد ضمن کنترل هواپیما بر فراز آسمان شهر مورد نظر، از مناظر زیبای آن لذت برد.

قابلیت این شبیه ساز از نسخه‌های 4.2 به صورت مخفی تولید شده است. برای استفاده از آن پس از دانلود نرم افزار مورد نظر و باز کردن پنجره Google Earth، بـا لمس همزمان کلیدهای Ctrl، Alt، و A، این پنجره مخفی باز خواهد شد و می‌توان تجربه‌ای واقعی و حرفه‌ای از پرواز را مانند یک خلبان کسب کرد.

این شبیه ساز پرواز امکان انتخاب هواپیما و فرودگاه مبدا را فراهم می‌کند. یکی از هواپیماهای معروف این شبیه ساز جت جنگی F16 است که سرعتی در حدود 660 متر بر ثانیه داشته و پروازی شبیه به واقعیت را فراهم می‌کند.

یکی دیگر از این هواپیماها 22SR است که 310 اسب بخار قدرت داشته و سرعت 80 متر بر ثانیه دارد. هواپیما‌های این شبیه ساز را می‌توان با استفاده از صفحه کلید، ماوس یا دسته فرمان (joystick) کنترل کرد.

علاقه مندان می‌توانند برای مطالعه انواع شبیه سازهای پرواز به سایت فروشگاه هوانوردی آسمان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه هوانوردی آسمان

یک خرید عالی و فوق العاده به همراه یک ضمانت معتبر را با ما تجربه کنید. شبیه ساز پرواز و تمامی محصولات فروشگاه هوانوردی آسمان دارای ضمانت می باشند. فروشگاه هوانوردی آسمان در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان اولین و بزرگترین فروشگاه هوانوردی فعالیت خود را آغاز نمود.​

اطلاعات تماس
  • 091254*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید