کد: 139802293692211895

جزوه ننویس؛ فروشگاه اپلیکیشن‌های آموزشی

کد: 139802293692211895

http://bit.ly/2HvWGcY

، (اخبار رسمی): جزوه ننویس توسط محمّدعلی میلانی صدر و جمعی از دوستان دانشجو دیگر به بهره‌برداری رسیده است، این استارتاپ آموزشی سعی دارد تا کیفیت آموزش را افزایش دهد. فروشگاهی از اپلیکیشن‌های اندرویدی که هر کدام از آن‌ها یک درس خاص هستند به شکل یک دستیار آموزشی با قیمت مناسب در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

جزوه ننویس؛ فروشگاه اپلیکیشن های آموزشی
لوگو جزوه ننویس - شکل گوشی موبایل و دکمه هوم گوشی که به شکل حرف " ج " در آمده است.

در حال حاضر اپلیکیشن‌های زیر در جزوه‌ننویس یافت می‌شود:

  1. معادلات دیفرانسیل
  2. استاتیک
  3. ریاضی مهندسی
  4. ریاضی 1
  5. ریاضی 2
  6. فیزیک 1
  7. الکترونیک 1
  8. مدارهای الکتریکی 1
  9. مدارهای الکتریکی 2
  10. مدار منطقی
  11. مکانیک سیالات
  12. اندیشه 1
  13. اندیشه 2
  14. دانش خانواده و جمعیت
  15. تاریخ تحلیلی صدر اسلام
  16. آموزش پی اچ پی به روش خودمونی

هر کدام از اپلیکیشن‌ها دارای محتوای آموزشی غنی بوده و با قیمت بسیار مناسب برای دانشجویان و علاقه‌مندانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند در دسترس است.

جزوه ننویس پشتیبانی 724 دارد و از طریق آیدی تلگرام زیر در خدمت دانشجویان خواهد بود تا چالش‌های احتمالی را برطرف کند و پذیرای پیشنهادات و انتقاد باشد.

ساختارشکنی و نوآوری راهبردی شاخصه اصلی استارتاپ‌هایی است که توانسته‌اند در دنیا تحول ایجاد کنند، باید دید جزوه ننویس چقدر قادر خواهد بود سهم بازار را تصاحب کند و به عنوان یک بازیگر اصلی در بخش آموزش ظاهر شود. حدود چهار میلیون دانشجو در کشور وجود دارد و به گفته میلانی صدر در مصاحبه با شنبه مگ جزوه ننویس رقیب مستقیم ندارد اما از نظر ارائه محتوای آموزشی فرادرس و از نظر مارکت ارائه اپلیکیشن اندرویدی آن‌ها کافه‌بازار را پیش روی خود دارند.

جزوه ننویس پیش از این برگزیده یک استارتاپ ویکند در حوزه آموزشی شده بود ولی فعالیت خود را به شکل جدی از الکام استارز 97 شروع کرد. علاقه‌مندان با مراجعه به صفحه فرصت‌های شغلی قادر خواهند بود شرایط همکاری با این استارتاپ را مشاهده کنند و در صورت تمایل وارد جمعی از جوانان متخصص و رویاپرداز شوند.

همچنین در بخش وبلاگ نکته‌ها و توصیه‌های مشاوره‌ای مهمی توسط دانشجویان برتر و اساتید گردآوری شده است که برای علاقه‌مندان قابل استفاده است؛ این همه ماجرا نیست و این استارتاپ قابلیتی را فراهم کرده است که افراد می‌توانند جزوه بعدی جزوه ننویس را سفارش دهند یا به شکل شخصی سازی شده تحویل بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جزوه ننویس

جزوه ننویس یه پلتفرم کمک آموزشی به شکل مارکت و با محوریت دانشگاه هست ، اپلیکیشن ها که کالا های این مارکت هستن نقش دستیارآموزشی رو ایفا میکنن و میتونن به شما تو فرآیند آموزش کمک کنن . امکانات اونا و هم چنین خدمات پس از فروشی که دارن تنها بخشی از برتری نسبت به فایل های فقط متنی هست ، اپلیکیشن ها توسط افراد مختلف با مهارت های مختلف تولید ، کنترل و نظارت میشه.