کد: 139804263862911895

کمتر از یک روز تا شروع نمایشگاه الکامپ 98

کد: 139804263862911895

http://bit.ly/2SqNQRK

، (اخبار رسمی): کمتر از یک روز تا شروع نمایشگاه الکامپ باقی مانده است، همه‌ی شرکت‌ها و استارتاپ‌ها در حال آماده کردن غرفه‌ی خود هستند. تیم جزوه ننویس هم مانند دیگر غرفه‌ها در حال آماده‌سازی خود برای شروع با قدرت در نمایشگاه است.

کمتر از یک روز تا شروع نمایشگاه الکامپ
کمتر از یک روز تا شروع نمایشگاه الکامپ 98

در این ساعات مانده تا شروع نمایشگاه الکامپ اکثر غرفه‌دارها در حال آماده سازی نهایی خودش هستند. اعضای تیم «جزوه ننویس» مثل بقیه‌ی تیم‌ها و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در حال آماده سازی هستند. غرفه کامل شده و تراکت ها چاپ و آماده‌ی استفاده هستند، بنرهای داخل غرفه نصب شده‌اند و اعضا و غرفه‌دارها انتخاب شده‌اند و درحال هماهنگی برای روزهای نمایشگاه هستند و تقریبا همه‌ی کارها انجام شده و منتظر روز پنجشنبه‌اند.

شعار جدید جزوه ننویس: ما برات نوشتیم

یکی از اشکالاتی که در سر کلاس ممکن است ایجاد شود این است که هنگامی که استاد در حال صحبت کردن و درس دادن است، دانشجو درحال نوشتن جزوه باشد و به استاد توجهی نکند، که واقعا این اتفاق عمدی نیست و برای هر دانشجویی اتفاق می‌افتد. 

جزوه نوشتن بسیار حرکت مثبتی هست اما اگر این جزوه نویسی باعث شود که دانشجو از حرف‌ها و صحبت‌های استاد جا بماند و مطالب گفته شده را درک نکند، باعث ایجاد مشکل می‌شود.

مسئله‌ی دیگر که احتمال آن خیلی کم است، این است که شاید لزومی به نوشتن جزوه در سر کلاس وجود نداشته باشد و استاد توجه همه‌ی داشجویان را در زمان کلاس بخواهد. 

در مارکت جزوه ننویس جزوه‌های همه‌ی درس‌هایی که دانشجو به آن نیاز دارد نوشته شده و فقط کافی است دانشجویان و علاقه مندان از وب سایت دیدن کنند، جزوه خود را پیدا و خریداری کنند و دیگر نگران نوشتن جزوه سرکلاس نباشند.

اگر جزوه در داخل مارکت وجود نداشت می‌توان آن را سفارش داد تا اعضای تیم در سریع‌ترین زمان ممکن جزوه‌ی مورد نظر را آماده و در مارکت قرار دهند.

البته توانایی شخصی سازی جزوه‌ها هم از دیگر ویژگی‌های جزوه‌ها است. امسال جزوه ننویس با حامی رسانه‌ای نوپانا در نمایشگاه الکامپ حضور دارد.

نکته‌ی مهمی که بهتر است در روزهای نمایشگاه به ان توجه داشت این است که بازدیدکنندگان محترم با آرامش خاطر و صبر و حوصله بسیار از غرفه‌های نمایشگاه دیدن کنند و برای هر موضوعی که در درک آن دچار مشکل شده‌اند از غرفه‌دارها سوال بپرسند. همچنین اگر نکته‌ای برای بهتر شدن غرفه‌ی جزوه ننویس دارند می‌توانند اطلاع دهند تا باعث در نظر گرفتن آن نکته و  پیشرفت این مجموعه شود.

امید است در نمایشگاه الکامپ امسال همه‌ی شرکت‌ها و استارتاپ‌ها با ایده‌ها و محصولات و خدمات با ارزش حضور داشته باشند و استقبال هم نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جزوه ننویس

جزوه ننویس یه پلتفرم کمک آموزشی به شکل مارکت و با محوریت دانشگاه هست ، اپلیکیشن ها که کالا های این مارکت هستن نقش دستیارآموزشی رو ایفا میکنن و میتونن به شما تو فرآیند آموزش کمک کنن . امکانات اونا و هم چنین خدمات پس از فروشی که دارن تنها بخشی از برتری نسبت به فایل های فقط متنی هست ، اپلیکیشن ها توسط افراد مختلف با مهارت های مختلف تولید ، کنترل و نظارت میشه.

منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ