اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980229369247639

مصاحبه با مدیر کارگاه ماد فولاد تولید کننده پیچ‌های اتوماتیک

کد: 13980229369247639

http://bit.ly/2Hs1v6U

، تهران , (اخبار رسمی): برای آشنایی بیشتر با فعالیت مجموعه ماد فولاد گفتگویی با آرمین منظرزاده مدیر این مجموعه انجام شده که در ادامه آمده است.

مصاحبه با مدیر کارگاه ماد فولاد تولید کننده پیچ های اتوماتیک
ماد فولاد

انتخاب نام ماد فولاد برگرفته از اقوام آریایی مادها بوده که زمانی بزرگترین پادشاهی غرب آسیا را در ایران کنونی بنا کردند و اقلیم آذربایجان و کردستان خاستگاه اصلی اقوام ماد در ایران بوده است.

 این نامگذاری نیز بر اساس تعلق خاطر به تاریخ ایران باستان و اقلیم آذربایجان بوده است. علت اینکه این مجموعه به سراغ پیچ تی داربستی رفته‌اند این بوده است که آنها به عنوان وارد کننده‌ی لوله‌های مانیسنان در بازار آهن شاداباد فعالیت داشته‌اند.

با افزایش ناگهانی نرخ ارز در سال ۱۳۸۹ و بلوک شدن تمامی سفارشات و عدم تناسب نرخ کلا در چین با بازار ایران و به دنبال آن رکود سنگین و بی سابقه‌ی بازار آهن به طور اتفاقی بر اساس سفارش یک مشتری برای خرید ۵۰ تن مهره دابستی و پیچ اتومات تی داربستی آنها به فکر تولید این محصول افتاده‌اند.

در ادامه با برسی بازار و مشاهده‌ی مستعد بودن بازار جهت تولید، اقدام به خرید دستگاه‌ها و تجهیزات کارگاه شده است. رشته‌ی تحصیلی آرمین منظرزاده میکروبیولوژی بوده و چون وی در این زمینه اطلاعات کافی نداشته است از برادرش آرمان منظرزاده کمک گرفته است. همچنین وی از طریق مطالعه و تحقیق آزاد، موفق به تولید محصولی با کیفیت بالا شد.

مدیر عامل شرکت فولاد بست ایرانیان مهندس حیاتی با اعتماد و ارج نهادن به کار آنها باعث شده این مجموعه انگیزه کافی داشته و پیشرفت کند. قرار گرفتن پیچ‌های تولیدی این مجموعه بر روی محصولات فولاد بست ایرانیان که برند شماره ۱ در تولید بست‌های داربستی در کشور هستند موجب کسب اعتبار ویژه برای ماد فولاد شد.

منظرزاده در پایان در مورد چشم انداز مجموعه ماد فولاد گفت که آنها فقط به تولید یک نوع پیچ ادامه نخواهد داد بلکه تولید پیچ‌های استیل نما و پیچ‌های خودرویی خاص در برنامه‌ی تولید این مجموعه قرار دارد.

همچنین ورود به تولید پیچ‌های کورتیکال و کنسلوس مورد نیاز در پزشکی نیز از آرمان‌های مادفولاد است.

وی در پایان از مجموعه داربستان به دلیل اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی تشکر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید