اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980230369259721

تکالیف مالیاتی فروردین تا تیرماه 98

کد: 13980230369259721

http://bit.ly/2Hs4BI5

، تهران , (اخبار رسمی): خرداد و تیرماه فصل محاسبه و پرداخت مالیات از سوی صاحبان کسب و کار به شمار می‌آید. اصناف، شرکت‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی باید در زمان تعیین شده، اطلاعات فعالیت اقتصادی خود در یک سال گذشته تکمیل و اظهارنامه مالیاتی را تسلیم کنند تا مشمول تخفیف‌ها و معافیت‌های مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم شوند.

تکالیف مالیاتی فروردین تا تیرماه 98
تکالیف مالیاتی فروردین تا تیرماه 98

اظهارنامه‌ مالیاتی، کارنامه مالی یک سال کاری شرکت‌ها و مؤسسات و یا اشخاص حقیقی است که جهت محاسبه‌ دقیق مالیات به سازمان امور مالی تحویل می‌دهند. این اظهارنامه مالیاتی هر ساله باید توسط این شرکت‌ها و مؤسسات و اشخاص حقیقی به سازمان امور مالی جهت محاسبه‌ مالیات تحویل داده شود و همه‌ی آن‌ها موظف هستند که تمامی بندهای اظهارنامه را تکمیل کنند.

خرداد و تیرماه فصل محاسبه و پرداخت مالیات از سوی صاحبان کسب و کار به شمار می‌آید.

اصناف، شرکت‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی باید در زمان تعیین شده، اطلاعات فعالیت اقتصادی خود در یک سال گذشته تکمیل و اظهارنامه مالیاتی را تحویل بدهند تا مشمول تخفیف‌ها و معافیت‌های مقرر در قانون مالیات‌های مستقیم شوند.

تکالیف مالیاتی که باید از فروردین امسال تا تیرماه 98 صورت گیرد شامل موارد زیر است:

1- تسلیم اظهارنامه مالیات بر درامد شرکت‌های حقوقی منتهی به پایان اسفند 97 تا پایان تیر 98

2- تسلیم اظهارنامه مالیات بر درامد شرکت‌های حقیقی تا پایان خردادماه 98

3- تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده سه ماهه زمستان 97 تا پایان فروردین 98

4- ارسال فهرست معاملات فصلی 97 تا نیمه اردیبهشت 98

5- تسلیم فهرست حقوق اسفند 97 تا پایان فروردین 98

6- تسلیم فهرست حقوق فروردین 98 تا پایان اردیبهشت 98

7- تسلیم فهرست حقوق اردیبهشت 98 تا پایان خرداد 98

8- تسلیم فهرست حقوق خرداد 98 تا پایان تیر 98

مرکز مشاوره مالی روشنگران سحر با بیش از 20 سال تجربه تخصصی، فعال در انجام کلیه خدمات در حوزه‌های مالیاتی، حسابداری، حسابرسی، مشاوره مالی، بیمه و تأمین اجتماعی، طرح‌های عارضه یابی، طرح‌های توجیهی و مطالعات امکان سنجی بازار (PFS, FS ) است  و افراد را در این راه یاری می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر  می‌توانند به سایت roshangaran.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مشاوره مالی روشنگران

شرکت مشاوره مالی روشنگران عضو انجمن مشاوران مدیریت ایران و انجمن حسابداری ایران اولین مرکز ارائه دهنده خدمات مالی، دارای گواهینامه کیفیت، امنیت، رضایت. و ارائه دهنده ی خدمات مشاوره مالی، خدمات مالیاتی، مالی و حسابداری، بیمه تامین اجتماعی، ممیزی رعایت قوانین، حسابداری مدیریت، حسابرسی داخلی- عملیاتی برای بنگاه های اقتصادی و اشخاص حقیقی در کشور ایران می باشد. از دیگر خدمات شرکت مشاوره مالی روشنگران اعزام کارشناس مجرب حسابداری به شرکت شما می باشد. نیروی درخواستی مورد نیاز خود را با تکمیل اطلاعات مورد نیاز به ما اعلام نمایید تا در سریعترین زمان کارشناس مربوطه اعزام گردد. در حال حاضر این شرکت بعنوان یکی از مراکز مهم کشور، با بیش از ۱۰۰ کارمند متخصص در دفتر مرکزی و دوشعبه واقع در تهران و استان قم و یک مرکز خدمات آموزشی حسابداری و مدیریت به حدود بیش از ۴۰۰ مشتری خدمات ارائه می نماید. این شرکت در طی سال های گذشته با هدف استقرار و اشاعه فرهنگ حسابدهی، حسابخواهی و با فراهم آوردن شرایط رشد و بالندگی در جهت بهبود زندگی خود و دیگران در راستای افزایش ثروت و سود صاحبان سهام و مشتریان گام برداشته و با انجام تحقیق و پژوهش های متعدد در زمینه های مرتبط با حرفه، سهم بزرگی در ارتقاء سطح کیفیت دانش و آموزش مشاوره حسابداری و مدیریت و انتقال تجارب دارد. آدرس: تهران - تهران، میدان هفتم تیر، ابتدای بزرگراه مدرس شمال، بعد از خیابان زهره، پلاک ۶۵، ساختمان روشنگران، طبقه اول، واحد ۳ تلفن: 02142735000 فکس: 02142735000 وب سایت: http://roshangaran.ir ایمیل: [email protected]

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]