اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802303692611859

سریال گیم آف ترونز (Game of thrones) سریالی برای همه فصول

کد: 139802303692611859

http://bit.ly/2Yz0kZ6

، تهران , (اخبار رسمی): اولین فصل سریال بازی تاج‌و‌تخت در سال 2011 پخش شد و توانست به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی تبدیل شود. فیلمنامه این سریال براساس مجموعه داستان‌های فانتزی جرج آر.آر.‌مارتین به نام «ترانه یخ‌و‌آتش» نوشته شده و ژانری خیال‌پردازانه-حماسی دارد.

سریال گیم آف ترونز (Game of thrones) سریالی برای همه فصول
مجله موسیقی متن ملودایو

سریال گیم آف ترونز، جوایز بسیاری از جمله جایزه امی را در بهترین نقش مکمل مرد کسب کرده است

یکپارچگی داستان‌ها، خط سیر منطقی، دیالوگ‌های پرمغز، بازی حرفه‌ای، لوکیشن‌های متناسب با داستان، ردپای اساطیر و قهرمانان کشورهای مختلف المان‌هایی است که در موفق شدن این مجموعه بسیار مؤثر بوده‌اند. این سریال هشت فصل دارد که آخرین فصل آن سال 2019 میلادی شروع شد؛ فیلمبرداری آن هم در کشورهای مالت، کرواسی، ایسلند و مراکش انجام شده است.

داستان سریال بازی تاج‌و‌تخت به نوعی روایت زندگی انسان است؛ بازیچه قدرت شدن، خیانت، تنفر، قتل و دنیای پرآشوب و قابل پیش‌بینی نبودن عاقبت کار؛ همه این داستان‌ها در زندگی هر شخصی پیش می‌آید و مخاطب مدام با شخصیت‌های داستان، همذات‌پنداری می‌کند. طراحی صحنه و لباس بی‌نظیر این سریال نیز از دیگر عوامل موفقیت آن است.

همانطور که در تیتراژ نقشه، دنیای خیالی داستان نمایش داده می‌شود و چرخ‌دنده‌های ساختمان‌ها و سازه‌های شهر از زمین بیرون می‌آیند، موسیقی متن سریال گیم آف ترونز یا بازی تاج‌و‌تخت، با صدای ویولون‌سل و موسیقی فوق‌العاده رامین جوادی پخش می‌شود تا ذهن مخاطب را به دنیای اسطوره و حماسه بکشاند.

تیتراژ این سریال یکی از تأثیرگذارترین و به‌یادماندنی‌ترین تیتراژهاست و در سال 2011 برنده جایزه امی شد. موسیقی تیتراژ ذهن مخاطب را آماده می‌کند تا حس‌وحال سریال را درک کند. چهار نکته باعث شده موسیقی بازی تاج‌و‌تخت به اثری موفق تبدیل شود:

ریف (الگوی ریتمیکی که در طول قطعه تکرار می‌شود) پرانرژی آهنگ که هیجان دیدن سریال را در دل بیننده می‌اندازد و حالتی پویشی به تیتراژ می‌دهد، ملودی به‌یادماندنی، موسیقی منحصربه‌فردی که هم برای سریال و هم برای تصاویر فانتزی مناسب است، برانگیختن حس ماجراجویی و حماسی در دل مخاطب.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت مجله فیلم و موسیقی ملودایو مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله فیلم و موسیقی ملودایو

مجله فیلم و موسیقی ملودایو به طور اختصاصی به بررسی موسیقی متن و موسیقی بی کلام می پردازد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح