اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802303693911896

یخساز حبه‌ای و بررسی کابرد آن

کد: 139802303693911896

http://bit.ly/2YyKSwa

، (اخبار رسمی): یخساز حبه‌ای چیست و در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟ در خرید این محصول باید چه متریال‌هایی در نظر گرفته شود؟ در ادامه نحوه خرید و متریال‌های لازم که هنگام خرید باید مورد توجه قرار گیرد، بررسی شده است.

 یخساز حبه‌ای
یخساز حبه ایی,یکی از بهترین و با کیفیت ترین یخساز های تولید شده و از محبوبیت بالایی بر خوردار است

یخساز حبه‌ای در میان مراکز خدماتی از محبوبیت بالایی برخوردار است

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در عرصه یخسازی و بهداشتی شدن و خارج شدن تولید یخ از روش‌های سنتی به روش‌های صنعتی، مهندسین فعال در این صنعت تصمیم به  تولید دستگاه‌های یخساز در ابعاد صنعتی گرفتند.

یکی از انواع مدل‌های تولید شده یخساز حبه‌ایی است که می‌تواند یخ‌هایی به صورت حبه تولید کند.

 با توجه به همین اهمیت ذکر شده در مورد بهداشت، بهره گیری از یخساز حبه‌ایی در مراکز خدماتی یک امر ضروری و قابل توجه است. از طرف دیگر جدا از اهمیت بهداشت، مدیران مراکز خدماتی برای بالا بردن کیفیت سرویس‌دهی به مشتریان خود از یخساز حبه‌ایی استفاده می‌کنند.

یخسازهای حبه‌ای در ظرفیت‌های مختلفی تولید می‌شوند و در بسیاری از مصارف حتی در منزل نیز کاربرد دارند اما بیشترین استفاده از این محصول را رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، هتل‌ها، فست فودها و سایر مراکز خدماتی دیگر برای صرف نوشیدنی‌ دارند.

اصول و ایده تولید یخسازها بیشتر بر مبنای تولید یخ بهداشتی و آسانی و سهولت در ارائه خدمات بود که یخساز حبه‌ای این وظیفه را به خوبی انجام داده و توانسته است به این صنف خدمات ارائه کند.

خرید یخساز حبه‌ای

در خرید یخساز حبه‌ایی باید بسیار دقت کرد چون به دلیل تنوع محصول، سازنده‌های متفاوت، مکانیزم‌های متفاوت و عدم استفاده‌ی متریال مرغوب در ساخت، خرید این محصول دشوار شده است. پس برای خرید این محصول باید با مشاورین و متخصصین که در حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات برودتی فعالیت دارند، مشورت کرد.

قیمت یخساز حبه‌ای  

 قیمت یخساز حبه‌ایی را نمی‌توان به صورت قطعی بیان کرد زیرا اولین  فاکتور در قیمت یخساز حبه‌ایی این است که افراد قصد خرید چه نوع محصولی را دارند؛ محصول ایرانی خریداری می‌شود یا خارجی؟ همچنین نوع نیاز و مقدار یخ هم باید مشخص شود.

یخساز حبه‌ای در ظرفیت‌های 30، 40، 100، 200، 250، 300، 400، 500 و به صورت ظرفیت‌های سفارشی نیز تولید می‌شود که باید با توجه به نیاز انتخاب شود. موضوع بعدی متریال است. متریال مورد استفاده در یخساز صنعتی شامل بدنه، کمپرسور، سیستم تبرید، شیر آلات و پمپ آب است.

دارا بودن یا نبودن فیلتر آب و پمپ تخلیه و نوع کمپرسور نیز از مواردی است که در کیفیت و قیمت یخساز حبه‌ای تاثیر دارد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت گروه صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی تجهیزگستر خاورمیانه

گروه صنعتی تجهیز گستر با دو دهه تجربه در زمینه ی طراحی ، تولید ، نصب تجهیزات آشپزخانه صنعتی , فست فود , سلف سرویس , کترینگ با تخصص فارغ التحصیلان دانشگاههای بهشتی و تهران و با بهره گیری از دانش روز و مشاوره با تولید کنندگان بزرگ دنیا اقدام به تولید محصولاتی هم طراز با محصولات جدید ترین و بزرگ ترین کارخانجات تجهیزات آشپزخانه صنعتی نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار