اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802303696011896

بررسی یخساز صنعتی، کارکرد و قیمت آن

کد: 139802303696011896

http://bit.ly/2Wne4ZL

، (اخبار رسمی): یخساز صنعتی امروزه اسمی آشناست ولی ممکن است برای عده‌ای سوال باشد که منظور از آن چیست؟ یخساز صنعتی چگونه کار می‌کند و قیمت آن چقدر است؟ پاسخ این سوالات در ادامه بیان شده است

یخساز صنعتی و برسی آن
تولید یخ به وسیله یخساز های صنعتی یکی از راحت ترین شیوه تولید یخ میباشد

یخسازها امروزه با توجه به اهمیت بهداشت نقش مهمی در زندگی دارند

یخسازها، ازگروه تجهیزات سرمایشی صنعتی هستند. امروزه تجهیزات سرمایشی از اهمیت بالایی برخوردارند و باتوجه به اینکه یخ در زندگی روزمره به خصوص در فصول گرم  اهمیت بالایی دارد مهندسین فعال در این صنعت تصمیم به طراحی  یخساز برای تولید یخ برای مصرف عموم گرفته‌اند.

به طور کلی می‌‍توان گفت که یخساز دستگاهی هست که با استفاده از نیروی برق، آب قرار گرفته درون خود را با اندازه‌های دلخواه افراد، در کوتاه ترین زمان تبدیل به یخ می‌کند.

یخساز صنعتی چیست؟

 یخساز صنعتی در واقع یک ماشین صنعتی است که آب ورودی را توسط سیستم تبرید و مکانیسم دستگاه یخساز تبدیل به انواع یخ اعم از یخ حبه‌ایی، یخ پودری، یخ خرد، یخ قالبی و یخ پولکی می‌کند و آن را در یک محفظه که معمولا در داخل خود دستگاه یخساز تعبیه شده است نگه‌داری می‌کند.

شکل ظاهری یخساز صنعتی بسته به نوع یخساز متفاوت است. شکل ظاهری دستگاه یخساز صنعتی یا به صورت یک مکعب یا مربع یا همانند یک ماشین پیچیده است.  البته هر یک از تولیدکنندگان دستگاه یخساز نیز برای محصول یخساز خود شکل خاصی را طراحی و سیستم یخساز خود را با پوشش‌های متفاوت تولید می‌کنند.

یخساز صنعتی چگونه کار می‌کند؟

دستگاه یخساز، از یک چرخه تشکیل شده که می‌توان به کمپرسور، پمپ، اواپراتور و کندانسور اشاره کرد. این اجزا در کنار هم کار می‌کنند و یک چرخه را در کنار هم به وجود می‌آورند. البته کارکرد این چرخه به تنهایی باعث تولید یخ نمی‌شود. از  مهمترین ارکان تولید یخ گاز تبرید است که در صورت عدم وجود این گاز کاکرد این چرخه هیچ بازدهی ندارد. این گاز به این صورت کار می‌کند که با به چرخش در آمدن و انجام  واکنش تبخیر و تقطیر شدن عمل سردسازی و یخ سازی را در دستگاه یخ ساز  انجام می‌دهد. کارکرد این چرخه به طور متناوب تکرار شده و این عمل باعث تولید یخ در یخساز می‌شود.

بررسی قیمت دستگاه یخساز صنعتی

قیمت یخساز صنعتی با توجه به نوع درخواست متفاوت است. چون یخسازها به دلیل تنوع در نوع و متفاوت بودن متریال، متفاوتند و بستگی به نوع انتخاب افراد دارد که چه نوع یخساز را انتخاب کنند. به طور کلی می‌توان یخساز حبه‌ایی، یخساز رستورانی، یخساز پولکی، یخساز پودری و یخسازهای قالبی را نام برد که در صورت انتخاب هر یک از  این یخسازها, قیمت آن با توجه به شاخص‌هایی که در هریک از یخسازها باید مورد توجه قرار گیرد متفاوت است. جهت خرید بهتر است از کارشناسان فعال در این صنعت مشاوره دریافت شود.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر  و مشاوره با کارشناسان به سایت گروه صنعتی تجهیز گستر خاورمیانه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صنعتی تجهیزگستر خاورمیانه

گروه صنعتی تجهیز گستر با دو دهه تجربه در زمینه ی طراحی ، تولید ، نصب تجهیزات آشپزخانه صنعتی , فست فود , سلف سرویس , کترینگ با تخصص فارغ التحصیلان دانشگاههای بهشتی و تهران و با بهره گیری از دانش روز و مشاوره با تولید کنندگان بزرگ دنیا اقدام به تولید محصولاتی هم طراز با محصولات جدید ترین و بزرگ ترین کارخانجات تجهیزات آشپزخانه صنعتی نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار