اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980231369767477

جزئیات نمایشگاه ساختمان 2019 استانبول

برگزاری تور نمایشگاه ساختمان 2019 ترکیه توسط ناخدای سفر

کد: 13980231369767477

http://bit.ly/2M4XABs

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه ساختمان استانبول (Turkey Build) از ۲۸ خرداد الی ۰۱ تیر ۱۳۹۸ در استانبول برگزار می‌شود.

جزئیات نمایشگاه ساختمان 2019 استانبول  !
برگزاری تور نمایشگاه ساختمان 2019 ترکیه توسط ناخدای سفر

نمایشگاه ساختمان استانبول رویدادی بسیار معتبر است که در آن شرکت‌های بزرگ و مشهور صنعت ساخت و ساز با هم دیدار خواهند کرد.

این نمایشگاه بزرگترین انجمن بین المللی در منطقه اوراسیا با حضور بیش از 1000 برند است. نمایشگاه ساختمان استانبول صنعت پیشرو اقتصاد ترکیه، صنعت ساخت و ساز در حال رشدی است که هر روز از طریق تحول شهری و پروژه‌های بزرگ پیشرفت می‌کند.

نمایشگاه ساختمان استانبول به عنوان قلب صنعت ساخت و ساز و ماشین آلات، مهم ‌ترین جایگاه بین المللی حرفه‌ای است که طیف مختلفی از بازدید کنندگان از اوراسیا و عاملان قدرتمند این صنعت در مرکز منطقه در استانبول را به خود جذب می‌کند.

نمایشگاه ساختمان استانبول هر دو سال یک بار در فضایی به مساحت 70.000 مترمربع با حضور بیش از 250 شرکت و بیش از 25.000 بازدید کننده برگزار می‌شود. نمایشگاه Turkey Build استانبول محصولاتی شامل انواع ماشین آلات و ابزار ساختمانی، مواد اولیه، مبلمان ساختمان، قفل و کلید، سنگ ساختمان و غیره را نمایش می‌دهد.

چرا باید در نمایشگاه ساختمان استانبول شرکت کرد؟

  •  نزدیک به 50% از سرمایه گذاری در ترکیه مربوط به بخش ساخت و ساز است
  • ​​گردش مالی سالانه به طور متوسط 6.5 میلیارد دلار است.
  • صنعت ساخت و ساز ترکیه پس از چین در رتبه ساخت و ساز خارج از کشور قرار دارد. شرکت‌های ترکیه با توجه به محل جغرافیایی عالی ترکیه بین اروپا و آسیا و به لطف روابط نزدیک فرهنگی، تاریخی، سیاسی و اقتصادی با خاورمیانه، کشورهای مشترک المنافع و شمال آفریقا، دارای بخش بزرگی در منطقه است.
  • میزان صادرات: 45٪ ( متوسط ​همه تولیدات)
  • بخش تجهیزات ساختمانی ترکیه به بیش از 130 کشور جهان صادر می‌شود و هدف آن افزایش 1،4 میلیارد دلاری صادرات به بالاتر از 10 میلیارد دلار در سال 2023 است.
  • صادرات به اروپا، آفریقا، امریکا، روسیه، خاور میانه ، آسیای میانه و با حتی استرالیا برای استفاده از بالاترین تکنولوژی‌های روز دنیا
  • تقاضای محلی بخش تجهیزات ساخت توسط حدود 60 درصد توزیع کنندگان و 40 درصد تولید کنندگان است

از جمله افراد و اصنافی که از نمایشگاه ساختمان استانبول بازدید می‌کنند می‌توان به شرکت‌های ساخت و ساز، پیمانکاران، تولید کنندگان، ارائه دهندگان خدمات و تجارت، شرکت‌های لیزینگ و بیمه، شرکت‌های استخراج معدن، اپراتورها، نقشه برداران، مهندسین، تکنسین‌ها، خریداران و فروشندگان ماشین آلات دست دوم، نمایندگان خرید شهرداری و دولت، توزیع کنندگان و واردکنندگان، سرمایه گذاران فردی در ماشین آلات ساختمانی، دانشجویان مدارس فنی و ... اشاره کرد.

علاقه مندان برای برای ثبت نام در نمایشگاه استانبول و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه نمایشگاه ساختمان استانبول در سایت ناخدای سفر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | سرگرمی و تفریح