اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802313698711742

چاپ لیبل تخصص ما است

بررسی تاثیر طراحی لیبل منحصر بفرد برای جذب مشتری در بازار رقابتی

کد: 139802313698711742

http://bit.ly/2M9yX6U

، تهران , (اخبار رسمی): چاپ لیبل علاوه بر جاذبه بصری باید نیاز مخاطب برای اطلاع از محصول و ویژگی‌ها را نیز برآورده سازد. لیبل انواع مختلفی دارد که می‌توان به لیبل کاغذی، لیبل شیشه‌ای، لیبل پی وی سی، لیبل متالایز، لیبل خرد شونده، لیبل لمینیت، لیبل یو وی، لیبل طلایی، لیبل نقره‌ای و... اشاره کرد.

طراحی لیبل منحصر بفرد میتواند برای جذب مشتری در بازار رقابتی بسیارموثر باشد
Label_printing _Paper _Metallic _Sticker _Price _Specialist _Print labels as _Roll_and_Sheet

لیبل انواع مختلفی دارد از جمله کاغذی، شیشه‌ای، پی وی سی، متالایز، خرد شونده، لمینیت، یو وی، طلاکوب، نقره کوب و امنیتی

چاپ لیبل می‌تواند به عنوان شناسنامه برند و روشی مناسب برای معرفی محصول و یا خدمات در نظر گرفته شود. چاپ لیبل به سازمان، نهاد و خدمات یک مجموعه اعتباری دوچندان می‌بخشد؛ در نتیجه در طراحی و چاپ استیکر نهایت دقت باید وجود داشته باشد. 

چاپ لیبل با طراحی منحصر بفرد می‌تواند برای جذب مشتری و انتخاب محصول در بازار رقابت که تنوع صدها طرح و رنگ مختلف وجود دارد بسیارموثر و مفید باشد. چاپ لیبل علاوه بر جاذبه بصری باید نیاز مخاطب برای اطلاع از محصول و ویژگی‌ها را نیز برآورده سازد. 

با در نظر گرفتن تعداد زیاد تولیدکنندگان در بازار امروز در صنایع مختلف، تولید لیبل با کیفیت و طراحی زیبا از نیازهای تولید است.

چاپ لیبل به دو صورت شیت و رول انجام می‌شود: 

در چاپ رول از دستگاه‌های افست رول, هلیوگراور و فلکسو استفاده شده و تیراژ بالا مد نظر است. در چاپ شیت تیراژ کار پایین‌تر بوده اما هزینه‌های چاپ کمی بالاتر است. در هر دو شیوه چاپ کیفیت محصول تولیدی قابل قبول بوده و در صنایع مختلف از جمله لیبل نوشیدنی‌های سنتی و عرقیات گیاهی نوشابه‌های گازدار و انرژی زا، لیبل مواد غذایی، لیبل صنایع اتومبیل و قطعات یدکی، لیبل روغن موتور مکمل روغن، درج مشخصات کالا، لیبل دارویی و مکمل‌های ورزشی، برچسب انواع محصولات شوینده وبهداشتی آرایشی و زیبایی، لیبل‌های هشدار دهنده، برچسب و بسته بندی کود و سموم کشاورزی، برچسب میوه بسته بندی و جعبه استفاده می‌شود.

لیبل انواع مختلفی دارد که می‌توان به لیبل کاغذی، لیبل شیشه‌ای، لیبل پی وی سی، لیبل متالایز، لیبل خرد شونده، لیبل لمینیت، لیبل یو وی، لیبل طلاکوب، لیبل نقره کوب اشاره کرد.

کراپ گرافبک با تخصص و تجربه 15 ساله خود آماده مشاوره، طراحی و چاپ لیبل نفیس و منحصر بفرد برای محصولات است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت لیبل سنتر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لیبل سنتر

چاپ انواع لیبل و برچسب بصورت رول وشیت ایرانی و خارجی با بالا ترین کیفیت (مانند نمونه شما) لیبل های تبلیغاتی محصولات مواد غذایی، صنعتی، بهداشتی، لیبل کاغذی آماده دریافت سفارش طراحی، چاپ لیبل و برچسب پشت چسبدار کاغذی و پی وی سی شیشه ای متالایز و غیره در سراسر ایران و بدون واسطه می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار