اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802313698811742

محصول تازه کراپ گرافیک رونمایی شد

ارائه لیبل شیشه‌ای به صورت شیت به بازار تولیدات ایرانی کم تعداد

کد: 139802313698811742

http://bit.ly/2MiNrB8

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه کراپ گرافیک با نام لیبل شیشه‌ای به صورت شیت در تولیدات ایرانی کم تعداد رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه لیبل شیشه ای بصورت شیت به بازار  تولیدات ایرانی کم تعداد
چاپ لیبل علاوه بر جاذبه بصری باید نیاز مخاطب برای جهت تولید محصول را نیز برآورده سازد.

چاپ لیبل با طراحی منحصر بفرد می‌تواند برای جذب مشتری و انتخاب محصول در بازار رقابت که صدها طرح و رنگ مختلف وجود دارد بسیار موثر و مفید واقع شود

به گزارش روابط عمومی کراپ گرافیک، در تاریخ 28 اردیبهشت 98، تولیدات ایرانی کم تعداد میزبان رونمایی از لیبل شیشه‌ای بصورت شیت بود، لیبل شیشه‌ای به صورت شیت محصول تازه این شرکت است.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه کسب و کارهای کوچک و دیجیتال مارکتینگ ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر تعداد کم جهت شرکت‌هایی که تازه به حوزه کسب و مار وارد شده‌اند را ارائه کند تا این خدمت تازه روند رو به رشد محصولات ایرانی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، لیبل شیشه‌ای بصورت شیت دارای محاسنی است که می‌توان به تیراژ پایین اشاره کرد که می‌تواند باعث کم شدن هزینه‌های اولیه تولید شود.

علی خانبیکی مدیرعامل کراپ گرافیک، تولید این محصول را نتیجه دوماه کار در این مجموعه دانست و گفت: «طراحی قالب خاص و تامین لیبل مورد نیاز برای تولید این محصول از 3 ماه قبل آغاز و امسال آماده رونمایی شد.»

وی زمان عرضه این محصول به بازار را 98/02/28 اعلام کرد و گفت که محصول فوق در تیراژ پایین و برای محصولات تولیدی کسب و کارهای کوچک خانگی برنامه ریزی شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لیبل سنتر

چاپ انواع لیبل و برچسب بصورت رول وشیت ایرانی و خارجی با بالا ترین کیفیت (مانند نمونه شما) لیبل های تبلیغاتی محصولات مواد غذایی، صنعتی، بهداشتی، لیبل کاغذی آماده دریافت سفارش طراحی، چاپ لیبل و برچسب پشت چسبدار کاغذی و پی وی سی شیشه ای متالایز و غیره در سراسر ایران و بدون واسطه می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]