اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803013700711166

10 سوشیال بوکمارک برتر برای انتشار محتوای سایت

بهترین شبکه‌های اجتماعی که باید در آنها فعالیت کرد

کد: 139803013700711166

http://bit.ly/2M65GK1

، پاوه , (اخبار رسمی): فعالیت در شبکه‌های اجتماعی چه فایده‌ای دارد؟ آیا فعالیت در این شبکه‌های اجتماعی می‌تواند تاثیری روی سئوی وب سایت داشته باشد؟ آیا فعالیت در این شبکه‌های اجتماعی می‌تواند موجب افزایش ترافیک سایت شود؟

بهترین شبکه های اجتماعی که باید ر آنها فعالیت کنید.
بهترین شبکه های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی بسیار زیادی وجود دارند که سوشیال بوکمارک‌ها یا همان وب سایت‌های اشتراک گذاری محتوا جزء آنها هستند

 چرا باید در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کرد؟

شبکه‌های اجتماعی بسیار زیادی وجود دارند، که سوشیال بوکمارک‌ها یا همان وب سایت‌های اشتراک گذاری محتوا جزء آنها هستند. اما سوال اینجاست که فعالیت در این شبکه‌های اجتماعی چه فایده‌ای دارد و آیا فعالیت در این شبکه‌ها می‌تواند تاثیری روی سئوی وب سایت داشته و ترافیک آن را افزایش دهد؟

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو) یکی از فاکتورهای بسیار مهم موفقیت در کسب و کارها است. افرادی که سعی در بهینه کردن وب سایت دارند حتما متوجه شده‌اند که این کار در عین سادگی پیچیدگی‌های بسیار زیادی دارد یا حداقل این طور به نظر می‌رسد.

یکی از راه‌هایی که می‌توان از آن کمک گرفت تا سئوی وب سایت را راحت‌تر انجام داد، شبکه‌های اجتماعی اشتراک محتوا هستند.

 این شبکه‌ها یکی از بهترین منابع برای تشخیص محتوای ارزشمند توسط موتورهای جستجو هستند. نشانک‌های اجتماعی که هر شبکه اجتماعی برای مشخص شدن  محبوبیت محتوا دارد می‌تواند راهی برای جستجو، کشف، جمع آوری و سازماندهی صفحات وب مورد علاقه کاربران است.

هنگامی که محتوایی از طریق سایت‌های اشتراک گذاری محتوا به اشتراک گذاشته می‌شود نه تنها یک بک لینک قدرتمند برای سایت ایجاد می‌شود بلکه فعالیت مستمر در این شبکه‌های اجتماعی هم می‌تواند باعث افزایش شدید ترافیک سایت شود.

فعالیت در وب سایت‌های اشتراک گذاری محتوا کمک می‌کند تا بک لینک‌های قدرتمند و با کیفیتی برای یک وب سایت ایجاد کرد. با فعالیت مستمر در این شبکه‌ها می‌توان کلیک بیشتری برای محتوای وبسایت به دست آورد. این موارد جزء موارد بسیار مهمی هستند که می‌توانند روی دیده شدن بیشتر سایت در نتایج جستجو تاثیر گذار باشند.

در ادامه تعدادی از شبکههای اجتماعی آورده شده است که توصیه می‌شود حتما در آنها فعالیت کرد. از دید یک سئوکار تمامی این شبکه‌ها حائز اهمیت هستند و به همین خاطر بالا یا پایین بودن آنها در لیست هیچ تفاوتی ندارد.

 Pocket

 یکی از شبکه‌های اجتماعی که می‌تواند کمک کند تا گلچینی از مطالب مورد علاقه وجود داشته باشد وب سایت پاکت است. در این وب سایت می‌توان علاقه مندی‌ها را در جیب داشت تا هر زمان که لازم بود بتوان از آنها استفاده کرد. افراد می‌توانند با دانلود و نصب افزونه این وبسایت هنگامیکه وبگردی می‌کنند با کلیک روی افزونه، مطالب مورد علاقه را به حساب کاربری خود اضافه کنند تا هر زمان که بخواهند آنها را مطالعه کنند.

 این وب سایت امکان به اشتراک گذاری مطالب را هم  دارد که با توجه به کاربردی بودن آن بازدید کننده‌های بسیار زیادی دارد و مطالب به اشتراک گذاشته شده توسط افرد در این وب سایت می‌تواند بازدهی خوبی داشته باشد.

Delicious

این وب سایت بسیار قدرتمند است و افراد می‌توانند زمانی که به دنبال بیشترین بازدهی برای محتوا هستند از آن استفاده کنند.

StumbleUpon/Mix

این شبکه اجتماعی یکی از محبوب‌ترین وب سایت‌های به اشتراک گذاری محتواست. این سایت یکی از وب سایت‌هایی به شمار می‌آید که می‌توان حتما مطالب وب سایت را در آن به اشتراک گذاشت.

برای اینکه بتوان راحت‌تر مطالب را در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت یک افزونه وجود دارد که می‌توان آن را دانلود و روی مرورگر نصب کرد. با یک کلیک ساده مطلب به اشتراک گذاشته می‌شود و هزاران نفر آن را می‌بینند.

dribbble

در این وب سایت می‌توان مطالب را به صورت گرافیکی به اشتراک گذاشت و بک لینک گرفت.

pinterest

این سایت یکی از مهمترین وب سایت‌های به اشتراک گذاری محتوا است. ماهیانه به طور میانگین ۱۷۵ میلیون نفر از این وب سایت بازدید می کنند. آمارها نشان می‌دهد که ۸۰ درصد از کاربران این سوشیال بوکمارک خانم‌ها هستند که می‌تواند برای کسب و کارهایی که در حوزه فروش محصولات خانم‌ها فعالیت دارند بسیار بازار جذابی باشد.

twitter

نیازی به توضیح در مورد این شبکه اجتماعی وجود ندارد. هر شخصی در دنیا که بخواهد مطلبی را به اشتراک بگذارد اولین گزینه‌ای که به ذهنش خطور می‌کند این وب سایت است. از این وب سایت برای تبادل نظر، اشتراک گذاری عکس، ویدیو و متن می‌تواند استفاده کرد.

 digg

اگر محتوایی عالی دارید حتما آن را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید این وب سایت دارای محتوایی بسیار عالیست که برای کاربرانش اعتیاد آور است. این وب سایت از جمله شبکه‌های اجتماعی خارجی به شمار می‌آید که حتما باید در آن فعالیت کرد.

 folkd

ساختار این وب سایت بسیار قدرتمند است و به کاربران این امکانات را می‌دهد که از محتوایی با کیفیت استفاده کنند. این وب سایت ساختاری مانند موتورهای جستجو دارد. برای به اشتراک گذاشتن محتوا کافی است اکانت را ساخت و لینک محتوا را در آن قرار داد.

digitoly

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین سوشیال بوکمارک‌هایی که در حال حاضر مشغول به فعالیت است شبکه reddit است. می‌توان با به اشتراک گذاری محتوا در این سوشیال بوکمارک لینک فالو برای وب سایت دریافت کرد. این شبکه به اشتراک گذاری محتوا، جزء بهترین شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌آید.

fark

روزانه حجم عزیمی از محتوا بر روی وب سایت فارک قرار می‌گیرد. فارک به عنوان یک سایت خبری شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود که بهترین و با کیفیت‌ترین مطالب را برای مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

یکی از بهترین ویژگی‌های این وب سایت تعهد به ارائه مطالب با کیفیت است و محتوای ضعیف هیچ گونه جایگاهی در این سایت ندارد. این وب سایت بسیار سودمند است و می‌تواند لینک‌ها و ترافیک با کیفیتی را روانه یک وب سایت کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همراه آی سی تی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه آی سی تی

یک استارت آپ آموزشی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]