اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803053714711166

سایت‌هایی که می‌توان از آنها درآمد دلاری داشت

معرفی تعدادی وب سایت برتر فریلنسینگ خارجی

کد: 139803053714711166

http://bit.ly/2Mqhkjo

، پاوه , (اخبار رسمی): با بالا رفتن قیمت ارز بسیاری از متخصصان طراحی سایت دنبال عملی کردن فرصتی بودند که بتوانند از سایت‌های خارجی به عنوان فریلنس کسب درآمد کنند، آن هم درآمد ارزی.

10 وب سایت برتر فریلنسینگ خارجی
بهترین سایت های فریلنسینگ خارجی

دغدغه‌ی فریلنسری در سایت‌های خارجی  برای بسیاری از افراد بر باد رفتن حاصل دسترنج آنها است. به دلیل شرایط و تحریم‌های موجود بعضی از این وب سایت‌ها مسدود شده و افراد نمی‌توانند درآمد خود آن را تبدیل به تومان کنند. البته فریلنسری در این وب سایت‌ها مشکلات و مزایای خودش را دارد.

در اینجا در مورد بهترین وب سایت‌های فریلنسینگ خارجی در سال ۲۰۱۹ صحبت شده است. این وب سایت‌ها می‌توانند تجربه شیرین درآمد دلاری را برای فریلنسرها به همراه داشته باشند.

بررسی بهترین وب سایت‌های فریلنسینگ خارجی 

  • Toptal 

این وب سایت یکی از بهترین وب سایت‌هایی است که افراد می‌توانند به عنوان فریلنسر در آن فعالیت کنند. toptal یک شبکه فوق العاده و منحصر به فرد از توسعه دهندگان نرم افزاری فریلنسر(مستقل و آزاد کار)، طراحان، کارشناسان امور مالی، مدیران محصول و مدیران پروژه در دنیاست.

نکته جالب اینجاست که این وب سایت اشخاص حرفه‌ای را به عنوان فریلنسر می‌پذیرد و ممکن است فردی حتی از فیلتر اولیه ثبت نام عبور نکند. اما با تایید شدن پروفایل کاربری در این وب سایت می‌توان با شبکه‌ای حرفه‌ای در سطح جهانی و مشتریان عالی تعامل داشت و از منابع آن در تسریع رشد و حرفه‌ای‌تر شدن استفاده کرد.

این وب سایت تنها ۳ درصد از متقاضیان همکاری را می‌پذیرد و بسیار سخت گیرانه کیفیت کار برنامه نویسان را تایید می‌کند.

  •  PEOPLE PER HOUR

این وب سایت برای طراحان سایت، متخصصان سئو  و مهندسان نرم افزار در هر سطح توانایی راه اندازی شده است. هدف این وب سایت ساماندهی ارتباطات و بهبود مدیریت مشاغل است.

فریلنسر می‌تواند ۱۵ پیشنهاد را به مشتریان به صورت رایگان ارسال کند بدون اینکه پرداختی به سایت داشته باشد. همچنین فارغ التحصیلان در این رشته ‌ها می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مشاغل ثبت شده در این وب سایت را بررسی و رزومه خود را برای آگهی دهندگان جدید ارسال کنند.

ساخت پروفایل در این وب سایت برای کسانی که روی پروژه‌های وب متمرکز هستند بسیار می‌تواند مفید باشد و به شدت توصیه می‌شود که این وب سایت را بررسی و پروفایلی در آن ایجاد شود.

نکته قابل تامل دریافت دستمزد به صورت ساعتی است که می‌تواند درآمدهای بسیار عالی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال یک متخصص وردپرس می‌تواند تا ساعتی ۵۰ یورو درآمد داشته باشد که این رقم فوق العاده است.

بزرگترین مشکل برای ایرانی‌ها مسلط نبودن بر زبان انگلیسی است که باید به آن توجهی ویژه داشت تا پروژه‌های بسیار پرسودی را  از این وب سایت دریافت کرد.

  •  UPWORK

این سایت دارای بیش از ۱.۵ میلیون مشتری است و هر شخصی با هر تخصصی می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان پروژه‌های متناسب با تخصص خود را پیدا کند. افراد می‌توانند در این وب سایت به صورت کوتاه مدت و یا دراز مدت به میزان فعالیتی که در این وبسایت دارند، درآمد کسب کنند.

هر کسی که سطح مهارت یک متخصص را دارد می‌تواند از طریق این پلتفرم به درآمد برسد. گستردگی بسیار زیاد این وبسایت در پروژه‌های دریافتی از مشتریان باعث شده که احتمال پیدا کردن کار توسط هر فردی از طریق این سایت امکان پذیر شود. کار در این پلتفرم می‌‌تواند به صورت ساعتی و یا پروژه‌ای انجام شود.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت همراه آی سی تی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همراه آی سی تی

یک استارت آپ آموزشی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]