اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980301370137639

چگونه می‌توان به اشتغال بیشتر صنعت داربست کمک کرد؟

کد: 13980301370137639

http://bit.ly/2Ma8zcV

، تهران , (اخبار رسمی): همیشه موضوع اشتغال کارگران و استادکاران حوزه داربست از مشکلاتی بوده است که آنها در این حوزه با آن مواجه هستند. خصوصاً در بخش خدمات داربست که به صورت فصلی است این مشکل پر رنگ‌تر می‌شود.

چگونه می توان به اشتغال بیشتر صنعت داربست کمک کرد؟
اشتغال کارگران صنعت داربست

وجود شرکت‌های خدماتی داربست بدون مجوز سبب شده است که شرکت‌های دارای مجوز رونق نداشته باشند

از اقدامات خوبی که داربستان به عنوان مسئولیت اجتماعی به آن پرداخته، ساماندهی کارگران و استادکاران حوزه داربست است که در این حوزه وجود یک مرجع، ضروری به نظر می‌رسد تا بتوانند از لحاظ آموزش، ارتقاء و استخدام به آن تکیه کنند.

از اقداماتی که داربستان در جهت حمایت از کارگران صنعت داربست انجام می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برگزاری دوره های آموزشی
  2. ایجاد صفحه اخصاصی برای کارگران آماده به کار جهت معرفی به شرکت‌ها
  3. تولید محتوای تخصصی و بروز جهت بالا بردن سطح دانش شغلی کارگران صنعت داربست
  4. برگزاری جشنواره انتخاب استادکار برتر داربست

سالانه افراد زیادی در این حوزه آسیب می‌بینند و برخی جان خود را از دست می‌دهند، متاسفانه عدم آموزش صحیح و استفاده از تجهیزات مناسب حین انجام کار همیشه از دلایل ناشی از این حوادث است. از طرفی دیگر عدم حمایت سازمان یا ارگانی که بتواند این حوزه را ساماندهی کند همیشه از دغدغه‌های این صنعت پر اهمیت بوده است.

داربستان در طی سه سال گذشته بدون هیچ حمایتی توانسته اقدامات موثری در این حوزه انجام دهد ولی برای رسیدن به نقطه خوب فاصله زیادی وجود دارد و باید از آن حمایت شود تا این نلاش‌ها نتیجه دهد و در همین راستا از علاقه مندان، تولیدکنندگان و خدمات دهندگان صنعت داربست می‌خواهد تا داربستان را در این امر یاری کنند.

هر ساله تعداد افرادی که جویای کار در این حوزه هستند افزایش می‌باید و به نظر می‌رسد باید شرایطی را برای آنها فراهم کرد تا بتوانند شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. وجود شرکت‌های خدماتی داربست بدون مجوز سبب شده است که شرکت‌های دارای مجوز رونق نداشته باشند زیرا آنها مالیات نمی‌پردازند و به هر قیمتی که شده می‌خواهند کار را صاحب شوند و قیمت‌ها را پایین می‌آورند که هم به ضرر کارگر خواهد بود و هم به ضرر  پیمانکار و در طولانی مدت نیز اشتغال آنها را با خطر مواجه می‌کند.

قطعاً با حمایت پیمانکاران دارای مجوز و ارائه وام‌های کم بهره به آنها می‌توان به رشد کسب و کار آنها کمک کرد و از طرف دیگر کارگران بیشتری را مشغول به کار کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار