اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980304371109365

کدام مشاغل بالاترین و پایین‌ترین دستمزدها رادر آلمان دریافت می‌کنند؟

کد: 13980304371109365

http://bit.ly/2WtYJqi

، تهران , (اخبار رسمی): آلمانی‌ها خیلی تمایل ندارند در رابطه با درآمد خود صحبت کنند. اما در ادامه جزییات این امر و کلیات دریافتی مشاغل مختلف در این کشور بررسی شده است.

کدام مشاغل بالاترین و پایین ترین دستمزدها رادر آلمان دریافت می کنند
ویزای کار آلمان

در ادامه توضیحاتی در مورد سطح بندی کلی درآمد مشاغل در آلمان ارائه شده است. افراد می‌توانند نسبت به دریافت ویزای کار آلمان نیز اقدام کنند.

حقوق یک پرستار در ایالت باواریای آلمان چه میزان است؟ یک مهندس راه و ساختمان در برلین چه میزان حقوق دریافت می‌کند؟ پاسخ به این سوالات را می‌توان در پایگاه داده‌های جمع آوری شده توسط آژانس فدرال اشتغال در آلمان جستجو کرد. این پایگاه داده که با نام «اطلس حقوق و مزایا» شناخته می‌شود بر اساس آمار و داده‌های دریافتی از کلیه اصناف و مشاغل تهیه شده و دامنه وسیعی از اطلاعات مورد نیاز و پاسخ به پرسش‌های مرتبط با حرف گوناگون را بر اساس شغل، منطقه، مشخصات جمعیت شناسی و جنسیت ارائه می‌دهد.

مشاغلی که بالاترین دستمزدها را دریافت می‌کنند عبارتند از:

  1. محققان
  2. خلبان
  3. مدیرعامل شرکت
  4.  پزشک
  5. طراح صنعتی (مهندسی)

و مشاغلی که پایین‌ترین دستمزدها را دریافت می‌کنند عبارتند از:

  1. آرایشگری
  2. گل آرایی
  3. فروشنده مواد غذایی
  4. آشپز
  5. نظافتچی

اگر شغل فردی نگهداری از سالمند است و حاضر است در هر ایالتی از آلمان مشغول به کار شود می‌تواند این پایگاه را مشاهده کند. این پایگاه نشان می‌دهد که بیشترین میزان درآمد برای این حرفه در آلمان برابر با ۲.۹۹۴ یورو در ماه است که این میزان پرداختی در ایالت بادن-ووتمبرگ یافت می‌شود. در عین حال، یک کارگر ساختمانی در ایالت راین-وستفالیای شمالی احتمال دریافت بالاترین دستمزد با عددی برابر ۳.۲۲۲ یورو در ماه را دارد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیتشر می‌توانند به سایت کاریابی بین المللی کارپیرا به ادرس  karpirajobs.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاریابی بین المللی کارپیرا

کاریابی بین المللی کارپیرا در طول سالها به یکی از پیشگامان عرصه اشتغال و کاریابی بین المللی مبدل شده است. ما دانش وسیع خود از خواسته ها و نیازهای شغلی کارجویان ایرانی را با دانش، تخصص و مهارت خود در حوزه اشتغال بین المللی ترکیب می کنیم تا ارائه دهنده خدمات جامع و تخصصی برای کارفرمایان و کارجویان باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام