اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980713409989365

اشتغال در بازار کار اروپا از طریق طرح بلوکارت اتحادیه اروپا

کد: 13980713409989365

http://bit.ly/2oVfLhI

، تهران , (اخبار رسمی): بلوکارت، مجوز کار و اقامت در اروپاست که برای متخصصان تحصیلکرده غیر اروپایی در نظر گرفته شده است.

 اشتغال در بازار کار اروپا از طریق طرح بلوکارت اتحادیه اروپا
بلوکارت اتحادیه اروپا چیست

طرح بلوکارت اتحادیه اروپا (EU Blue Card) امکان بهره‌مندی از فرصت‌های گسترده اشتغال در بازار کار اروپا را برای افرادی که تمایل به اشتغال در خارج از ایران و بازار کار اروپا را دارند فراهم می‌کند.

در این طرح رشته‌های مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات (برنامه نویس، طراح نرم افزار، متخصص شبکه و ...) کلیه شاخه‌های فنی و مهندسی (کامپیوتر و فناوری اطلاعات، معماری، عمران، برق، مخابرات، مکانیک، خودروسازی، نفت و گاز و ...) مهندسان گروه‌های کشاورزی گروه‌های پزشکی و پیراپزشکی (پزشک، پرستار، دندانپزشک، متخصص زنان، متخصص خون شناسی و ...) دانشمندان، محققان و اساتید دانشگاهی رشته‌های مختلف ریاضیدانان، طراحان، گرافیست‌ها، متخصصان رشته‌های هنری مورد نیاز است.

افرادی که از این طریق جذب شوند حقوق و مزایای کاری مشابه اتباع اروپایی خواهند داشت. مزایای مالیاتی و اجتماعی همانند اتباع بومی، حق تحصیل رایگان سفر و جابجایی آزادانه در سایر کشورهای اتحادیه اروپا، اخذ اقامت دائم برای خود و اعضای خانواده و امکان ارتقای شغلی و حق کار در کشورهای مختلف اروپایی را نیز خواهند داشت.

بلوکارت مجوز کار و اقامت در اروپاست که برای متخصصین تحصیلکرده غیر اروپایی در نظر گرفته شده است.

کشورهای که شامل این طرح هستند شامل آلمان، اتریش، فرانسه، هلند، بلژیک، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، استونی، فنلاند، یونان، مجارستان، ایتالیا، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مالتا، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا و سوئد است.

کارپیرا، شرکت فعال، مبتکر و پیشرو در حوزه اشتغال و مهاجرت است که علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این شرکت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاریابی بین المللی کارپیرا

کاریابی بین المللی کارپیرا در طول سالها به یکی از پیشگامان عرصه اشتغال و کاریابی بین المللی مبدل شده است. ما دانش وسیع خود از خواسته ها و نیازهای شغلی کارجویان ایرانی را با دانش، تخصص و مهارت خود در حوزه اشتغال بین المللی ترکیب می کنیم تا ارائه دهنده خدمات جامع و تخصصی برای کارفرمایان و کارجویان باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام