اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980609400049365

۵ شهر ارزان آلمان

ارزانترین شهرهای آلمان برای زندگی کدامند؟

کد: 13980609400049365

http://bit.ly/2ZF6t6j

، تهران , (اخبار رسمی): آلمان یکی از کشورهای اروپایی است که افراد زیادی رویای زندگی در آن در سر دارند، عده‌ای برای تحصیل و کار به این کشور می‌روند که اصلی ترین سوال برای انها این است که کدام یک از شهرهای این کشور برای زندگی ارزان و اقتصادی‌تر از بقیه شهرها هستند.

 ارزانترین شهر های آلمان برای زندگی چه شهرهایی هستند؟
ارزانترین شهر های آلمان برای زندگی چه شهرهایی هستند؟

شهر لایپزیگ(Leipzig)

شهر لایپزیگ در شرق آلمان واقع شده و بزرگترین شهر در ایالت فاکس ساکسونی است. این شهر ارزانترین شهر آلمان است، بطوری که در سال 2016، اجاره مسکن بصورت متوسط  در هر ماه حدود  332 یورو بوده است.

شهر بوخوم(Bochum)

شهر بوخوم بعنوان دومین شهر ارزان آلمان در سال 2016 معرفی شده است. میانگین اجاره مسکن در این شهر در هر ماه حدود 344 یورو برآورد شده است. شهرهای گران‌تر مانند مونیخ هزینه اجاره دو برابری نسبت به بوخوم دارند. (این شهر به دلیل رجکت بالا از سفارت آلمان برای ویزای تحصیلی و به دلیل کیفیت پایین کلاس زبان به هیج عنوان توصیه نمی‌شود)

شهر کیل(Kiel)

این شهر سومین شهر ارزان آلمان است که یکی از محبوب ترین شهرها به انتخاب دانشجویان است و در سال 2016، اجاره ماهانه مسکن در این شهر حدود 368 یورو تخمین زده شده است.

شهر زیگن(Siegen)

در شهر سیگن برترین دانشگا‌های آلمان وجود دارد و برای دانشجویان بسیار شناخته شده است. در سال 2016 اجاره بهای مسکن بطور متوسط در هر ماه 371 یورو اعلام شده است.

شهر ینا(Jena)

شهر جنا یک شهر بسیار سنتی است و بعلت وجود شرکت‌های معروفی در این شهر مانند Zeiss در تاریخ، فرهنگ، تکنولوژی و نوآوری مشهور است. متوسط   اجاره مسکن در شهر جنا حدودأ ماهانه 377 یورو است.

چگونگی هزینه زندگی در شهرهای آلمان

به طور کلی هزینه‌های زندگی در آلمان با توجه به شهری که انتخاب می‌شود بسیار متفاوت است. از همین رو با توجه به شهرهایی که در بالا به آنها اشاره شد لایپزیک ارزان‌ترین شهری است که می‌توان در آن اقامت داشت و نسبت به مونیخ بسیار با صرفه‌تر است. در میان شهرهای بزرگ مانند هامبورگ، کلن، اشتوتگارت و شهرهای کوچکی همچون ارفورت، فرایبورگ یا اسنابروک، برلین از هزینه‌های متوسطی در بین این شهرها برخوردار است. برلین علاوه بر اینکه نسبتا ارزان است، شهری بزرگ است.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آژانس کاریابی بین المللی کارپیرا به آدرس karpirajobs.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاریابی بین المللی کارپیرا

کاریابی بین المللی کارپیرا در طول سالها به یکی از پیشگامان عرصه اشتغال و کاریابی بین المللی مبدل شده است. ما دانش وسیع خود از خواسته ها و نیازهای شغلی کارجویان ایرانی را با دانش، تخصص و مهارت خود در حوزه اشتغال بین المللی ترکیب می کنیم تا ارائه دهنده خدمات جامع و تخصصی برای کارفرمایان و کارجویان باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام