اطلاعات تماس
  • 091416*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803063716210963

اینستاگرام را در کسب و کار خود استخدام کنید

تبلیغات در اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوب ایرانی‌ها

کد: 139803063716210963

http://bit.ly/2WqCbXv

، تبریز , (اخبار رسمی): تبلیغات هدفمند اینستاگرام یکی از به صرفه‌ترین تبلیغات محسوب می‌شود. با خدمات اینستاگرام رندبیت می‌توان از طریق بستر اینستاگرام به صورت مستقیم فروش محصولات و خدمات را افزایش داد.

خدمات اینستاگرام باعث افزایش فروش شما
خدمات اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بر پایه اشتراک گذاری تصویر و فیلم است که امکان اتصال و اشتراک گذاری همزمان در سایر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر را نیز دارد. این شبکه اجتماعی امکانات مختلفی نظیر فیلترگذاری‌های دیجیتال بر روی تصاویر و کلیپ‌های تصویری را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اهمیت اینستاگرام برای کسب و کارها

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و پر مخاطب است که روزانه توسط میلیون‌ها کاربر ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و ایرانیان زیادی چندین ساعت از زمان روز خود در این شبکه اجتماعی جذاب می‌گذرانند. این امر باعث شده تا کسب و کارهای بزرگ و کوچک شروع به فعالیت در این شبکه اجتماعی کرده و محصولات و خدمات خود را به کاربران بی شمار آن عرضه کنند.

افرادی  که به فکر رشد و پیشرفت کسب و کار خود هستند و می‌خواهند تحول بزرگی در فروش خود ایجاد کنند ناچار به حضور مؤثر در این شبکه اجتماعی محبوب هستند. حضور پر رنگ در صفحات اینستاگرام، نام تجاری را برجسته کرده و روابط پایداری بین کاربران این برنامه و یک کسب و کار ایجاد می‌کند که این مهم در نهایت منجر به رشد مستمر کسب و کار در بلند مدت می‌شود.

خدمات اینستاگرام رندبیت

در ادامه خدمات اینستاگرام رندبیت بررسی شده است.

1ـ مدیریت حرفه‌ای پیج اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام برای اینکه بتواند یک کسب و کار را متحول کند و مشتریان زیادی را ترغیب به خرید محصولات و یا خدمات خود کند، به دو عامل بسیار مهم و حیاتی نیازمند است. عامل نخست مدیریت قوی پیج اینستاگرام است.

این مدیریت قوی شامل ارسال منظم پست و استوری به صورت روزانه برای فعال نگه داشتن پیج، تولید محتوای قوی، جذاب و به روز است که هر کاربری را به سوی خود جذب کند، طراحی قالب و اضافه کردن لوگو و نام تجاری و گاهی اطلاعات تماس بر روی تصاویر و فیلم‌ها، ارسال پست‌ها به صورت استاندارد و با رعایت اصولی همچون هشتک گذاری و ... تنها بخشی از مدیریت حرفه‌ای پیج اینستاگرام است. عامل دومی که در موفقیت یک پیج تجاری اینستاگرام تأثیر به سزایی دارد، تبلیغات است.

  •  تولید محتوا

ارسال پست‌های متعدد و ورود و بازدید افراد مختلف هیچ کدام به تنهایی برای گسترش کسب و کار از طریق پیج اینستاگرام کافی نیست؛ موضوع مهم آن است که این افراد پس از ورود به پیج و یا مشاهده پست‌ها با چه چیزی رو به رو می‌شوند. مطالب تکراری و خسته کننده که نمونه آن در فضاها و پیج های مختلف بارها و بارها منتشر می‌شوند و یا مطالب جدید، جذاب و به روز که تمام توجه کاربر را جلب کرده و او را به مطالعه کپشن و احیانا اشتراک گذاری آن برای دوستان باز می‌دارد. بنابراین تولید محتوا نقشی غیر قابل انکار در جلب نظر و سرقت نگاه و حواس کاربر دارد. منظورمان از محتوا در مرحله اول تصویر یا فیلم مورد استفاده و در مرحله بعد متنی است که به عنوان کپشن برای آن تصویر یا فیلم گذاشته می‌شود.

  • طراحی قالب

تصاویر و فیلم‌هایی که در فضای اینستاگرام منتشر می‌شود، ممکن است در هر فضای دیگری مثل بخش image (تصویر) گوگل، اکسپلورر اینستاگرام، بخش سرچینگ اینستاگرام و ... به ناگاه به نمایش درآید و توسط کاربران مختلفی مشاهده شود.

حال اگر این تصاویر و یا فیلم‌ها بدون هیچگونه هویت و مشخصه‌ای از مرجع تولید و منتشر کننده باشند، در واقع هیچ بازدهی و ثمری از این انتشار گسترده عاید نخواهد شد. ولی در صورتی که تصاویر را مجهز به قالب اختصاصی کرد و به آنها هویت بخشید، در هر فضایی که منتشر می‌شوند، می‌توانند تاثیر خوبی داشته باشند. این قالب می‌تواند شامل لوگو، نام تجاری، اطلاعات تماس و یا هر چیزی که برای باشد.

2ـ تبلیغات اینستاگرام

یک پیج اینستاگرام برای اینکه بتواند کسب و کار را متحول کند، نیاز به دو عامل مهم و حیاتی دارد. اولین عامل مدیریت حرفه‌ای پیج است. عامل دوم داشتن تبلیغات مؤثر و قدرتمند است. اهمیت تبلیغات بر هیچ کس پوشیده نیست. تبلیغات باعث می‌شود کاربران زیادی به سمت پیج سرازیر شوند و ضمن آشنایی با مجموعه و کسب و کار، محصولات و خدمات را ببینند و در صورتی که نیازمند و یا علاقه مند به این محصولات و یا خدمات بودند، پیج را دنبال کرده و یا مستقیما از طریق تلفن و یا دایرکت تماس بگیرند.

هیچ وقت از این نکته غافل نشد که پیج در اینستاگرام در واقع مغازه در فضای مجازی است و تنها از طریق تبلیغات است که می‌توان پاخور این مغازه را که به رشد چشمگیر تعداد مشتریان می‌انجامد، افزایش داد.

  • تبلیغات هدفمند

تبلیغات هدفمند اینستاگرام یکی از مقرون و به صرفه ترین تبلیغات در فضای اینستاگرام است. در طول این نوع تبلیغات پیج به افرادی که به یک زمینه کاری علاقه مند و یا نیازمند هستند، معرفی می‌شود. این کار باعث می‌شود بخش زیادی از این افراد حداقل یک بار به پیج مراجعه کرده و از نزدیک با مجموعه و محصولات و خدمات آشنا شوند و اگر به زمینه کاری علاقه مند و یا نیازمند باشند در پیج بمانند و آن را فالو کنند تا در آینده دور یا نزدیک بتوانند خریدی را انجام دهند.

تک تک افرادی که در طول این تبلیغات به پیج اضافه می‌شوند افرادی واقعی و ایرانی هستند که با انتخاب و اختیار خود پیج رو فالو کرده‌اند و به زمینه کاری پیج علاقه و یا نیاز دارند. به همین خاطر این افراد برای یک کسب و کار بسیار با ارزش هستند و می‌توانند به مرور زمان کسب و کار را متحول کنند.

لازم به ذکر است این تبلیغات، یک تبلیغات فرآیندی است که یک ماه مستمر ادامه دارد و می‌توان هر چند ماه یک بار  تبلیغات هدفمند را تمدید کرد. به جهت بالا بردن بازدهی در این تبلیغات، امکان محدود کردن جامعه هدف به شهر یا استان خاص و یا جنسیت خاص نیز وجود دارد. 

  • تبلیغات اسپانسری

شرکت اینستاگرام برای تمامی کاربرانی که دارای صفحات Business هستند، امکان تبلیغاتی تحت عنوان تبلیغات اسپانسر قرار داده است. این بدین معناست که تنها با زدن دکمه Promote می‌توان پست مورد نظر را توسعه داده و در فضای بیکران اینستاگرام منتشر کرد. 

  • تبلیغات در صفحات تأثیرگذار

اگر به دنبال رشد سریع پیج کاری هستید، از تبلیغات در صفحات تأثیر گذار غافل نشوید. با استفاده از این نوع تبلیغات می‌توان برند، محصولات و خدمات را به چشم هزاران نفر رساند و ضمن افزایش اعتبار و شکل گیری برندینگ، مشتریان زیادی را به سمت پیج روانه کرد. منظور از تبلیغات در صفحات تأثیرگذار (Influencer) در واقع استفاده از پیج‌ها و شخصیت‌های معروف و تأثیرگذار در فضای اینستاگرام در مسیر رشد کسب و کار است.

این پیج‌ها و اشخاص نزد کاربران زیادی شناخته شده هستند و مخاطبان زیادی دارند. مردم علاقه زیادی به این پیج‌ها و افراد دارند و فعالیت‌های آنها را در شبکه‌های اجتماعی به صورت جدی دنبال می‌کنند. بنابراین گاهی یک معرفی خوب از طرف یکی از این پیج‌ها و یا افراد، می‌‌تواند از ده‌ها میلیون تبلیغ مؤثرتر باشد.

  •  راه اندازی کمپین‌های تبلیغ محور

یکی از راه‌های افزایش مشارکت و موفقیت برندها و کسب و کارها در فضای اینستاگرام، ایجاد کمپین‌ها و مسابقات هدفمند  و جذاب اینستاگرامی است. در حقیقت این کمپین‌های مسابقه‌ای و رقابتی جزو بهترین روش‌های جذب مخاطبان و تبلیغات در عرصه شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام هستند و باعث رشد آمار مشتریان و سطح آگاهی آنها نسبت به برند، خدمات و محصولات یک کسب و کار خواهند شد.

اما راه اندازی یک کمپین اینستاگرامی موفق کار پیچیده‌ای است و همین امر باعث شده برندهای زیادی در رسیدن به اهدافشان از طریق اینگونه کمپین‌ها با شکست رو به رو شوند. به صورت کلی راه‌اندازی یک کمپین موفق و تأثیرگذار اینستاگرامی چند مرحله اصلی دارد که عبارتند از: انتخاب یک جایزه مناسب، تعیین قواعد مسابقه، طراحی پست مناسب برای معرفی مسابقه، تبلیغ مسابقه، پیگیری نتایج مسابقه و اعلام برندگان.

ولی اینها تنها قطعاتی از یک پازل هستند که باید به بهترین شکل و بر اساس یک استراتژی مناسب در کنار هم چیده شوند. اگر برای معرفی برند و جذب مخاطبان بی شمار به این کمپین‌ها نیاز دارید، باید با کارشناسان در این زمینه مشورت کنید.

3ـ افزایش فالوور، کامنت و لایک

امروزه اینستاگرام نقش بسیار مهمی در رشد و توسعه کسب و کارها ایفا می‌کند و می‌توان به راحتی و با هزینه‌های بسیار مناسب از این فضا برای پیشرفت کاری استفاده کرد. در این فضا علاوه بر ارسال تصاویر و فیلم‌های مربوط به محصولات و یا خدمات می‌توان تصاویر مشتریانی که از محصولات یا خدمات رضایت دارند را نیز منتشر کرد.

ولی آنچه اهمیت زیادی دارد آن است که بتواناین محتواهای ارزشمند را به افراد زیادی نمایش داد. بنابراین هر چقدر فالوورهای بیشتری وجود داشته باشد، پست‌ها و تبلیغات  توسط افراد بیشتری مشاهده خواهد شد. 

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات اینستاگرام تیم رندبیت می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس rondbit.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رندبیت

تیم رندبیت در حوزه راه اندازی کسب و کار های اینترنتی به مرکزیت تبریز فعالبت میکند و خدمات طراحی سایت ، سئو ؛ پشتیبانی سایت , طراحی اپلیکیشن فعالبت می کند

اطلاعات تماس
  • 091416*****
[نمایش اطلاعات]