اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803073717711993

پدیده رزرو آنلاین اقامتگاه

کد: 139803073717711993

http://bit.ly/2QJUsd6

، تهران , (اخبار رسمی): تغییر نگرش بسیاری از گردشگران ایرانی و پدید آمدن نیازهای متفاوت برای آنان سبب شده است که اقامتگاه‌هایی همچون هتل یا مسافرخانه دیگر پاسخگوی نیازهای صنعت گردشگری نباشد.

پدیده رزرو آنلاین اقامتگاه
پدیده رزرو آنلاین اقامتگاه
مثلا برای آن‌ها که در پی رسیدن به نقاط بکر در دل جنگل یا صعود به نقاط کوهستانی هستند، یا آن‌ها که به دنبال نشستن طولانی در کنار ساحل و شنیدن صدای امواج هستند، هتل‌های بزرگ و مجلل با مسافران زیاد چندان جذاب نیست.

اقامتگاهی موقت و محلی مثل ویلا در شمال یا خانه‌ای روستایی در کویر بهترین گزینه برای ایران‌گردهایی است که به دنبال دور شدن از عادت‌های روزمره‌ی زندگی شهری هستند.

از طرفی امروزه برای بسیاری از گردشگران، سبک زندگی، فرهنگ، آداب و خوراک محلی مردمان دوردست و صفای روستائیان انگیزه‌ی سفر  شده است.

در چنین شرایطی اقامتگاه‌های موقت و محلی بهترین گزینه است و استقبال از این اقامتگاه‌ها طی سال‌های اخیر دائما افزایش پیدا کرده است.

پلتفرم رزرو اقامتگاه آنلاین هوزاس با درک این نیازهای جدید و متفاوت گردشگران و با هدف وصل کردن صاحبان خانه‌های آماده‌ی اقامت به مشتریان از طریق اینترنت فعال شده است.

اقامتگاه در همه نقاط پرگردشگر

مدیر پلتفرم هوزاس با تاکید بر اینکه هم اکنون بیش از 3 هزار واحد اقامتی نقاط مختلف کشور از طریق هوزاس خدمات ارائه می‌دهند، می‌گوید:

«ویلا در کیش، ویلا در رامسر، ویلا سلمان شهر (متل قو)، اقامتگاه و ویلا کلاردشت، ویلا نمک آبرود و در سایر شهرهای شمالی کشور و اقامتگاه‌های مختلف در بسیاری از نقاط ایران در سایت هوزاس ثبت شده اند و خدمات اقامتی در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهند.»

وی همچنین در مورد کارمندان و دانشجویانی که برای پیگیری امور کاری یا تحصیلی خود به تهران مراجعه می‌کنند، افزود: «این گروه از مسافران نیز معمولا در سایت هوزاس به دنبال سوئیت یا  آپارتمان مبله در تهران بصورت هفتگی یا ماهانه هستند که سعی می‌کنیم تا حد امکان به بخشی از این درخواست‌ها نیز خدمات بدهیم.»

انتخاب بر اساس علایق گردشگر

در وبسایت هوزاس گزینه‌های جالبی برای انتخاب مقصد گردشگری و اقامتگاه‌های در دسترس وجود دارد و کاربران می‌توانند با انتخاب گزینه‌های طبیعت کویری، جنگلی، کوهستانی و ساحلی و یا بوم‌گردی و روستایی اقامتگاه مورد نیازشان را دسته‌بندی و راحت‌تر پیدا کنند.

همچنین این امکان وجود دارد که اگر کاربری به دنبال یک اقامتگاه لوکس با میز بیلیارد یا استخر است، با استفاده از فیلترهای موجود، گزینه‌ی مناسب را پیدا کنند.

نحوه استفاده از هوزاس

برای رزرو اقامتگاه کافی‌ست کاربر در سامانه، شهر مورد نظر خود را جستجو کند. پس از انتخاب واحد مورد نظر، تاریخ آغاز سفر، تعداد شب‌ها و تعداد مسافرین را مشخص کرده و بر روی دکمه‌ی رزرو و ادامه کلیک کند.

پس از این مراحل واحد فروش هوزاس حداکثر تا ۳۰ دقیقه بعد با کاربر تماس خواهد گرفت و کاربر را در روند رزرو نهایی یاری خواهد می‌کند.

تیم فروش و پشتیبانی هوزاس ۲۴ ساعته فعال است تا تضمین کننده‌ی اقامتی خوش و سفری لذت‌بخش برای کاربرانش باشد.

بعد از رزرو اقامتگاه مسافر کد تاییدیه دریافت می‌کند و می‌تواند با همراه داشته کارت شناسایی به اقامتگاه مراجعه کند.

زمان ورود و خروج مسافر مطابق رسید تاییدیه رزرو خواهد بود و اطلاعات رزرو برای کاربر پیامک می‌شود.

تاکید بر کیفیت میزبانیِ فعالان در هوزاس

به گفته مدیرعامل هوزاس ماموریت این پلتفرم بعد از معرفی گردشگران به میزبانان عملا تمام شده است اما به دلیل اهمیت خدمات ارائه شده از طریق هوزاس، عکاسی از واحدهای اقامتی توسط عکاس معتمد انجام می‌شود تا صحت و کیفیت محل اقامت اطمینان حاصل شود.

با این حال مشتریان می‌توانند در بدو ورود نیز در صورت عدم رضایت انصراف خود را از اجاره اقامتگاه اعلام کنند چون در ابتدای امر تنها بخشی از مبلغ به عنوان بیعانه به میزبان پرداخت می‌شود و در صورت عدم رضایت مشتری، امکان لغو رزرو و بازپرداخت مبلغ وجود دارد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاع بیشتر و بررسی گزینه‌های اقامتی موجود می‌توانند به سایت هوزاس به آدرس hoozas.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هوزاس

سفر یکی از تفریحات محبوب ایرانی‌ها محسوب می‌شود و دغدغه‌هایی همچون محل اقامت کم‌هزینه و با‌کیفیت عضو جدانشدنی آن. هوزاس سامانه هوشمند اجاره اقامتگاه به کمک شما آمده تا بستری را برای حل این دو مشکل فراهم کند. هوزاس با داشتن پشتیبانی ۲۴ ساعته، در هر ساعت از شبانه روز آماده‌ی پاسخگویی به شما عزیزان است. برای ارتباط با ما کافی‌ست با شماره ۱۵۶۹ تماس گرفته یا از طریق گفتگوی آنلاین، سوالات خود را مطرح کنید. هوزاس سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]