اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807094090811993

پاییز فصل سفر است؛ به این سه دلیل

کد: 139807094090811993

http://bit.ly/2pnsQR6

، تهران , (اخبار رسمی): تعطیلات، هوای گرم و کلیشه‌های عمومی باعث می‌شود بسیاری از افراد، به خصوص خانواده‌ها، برنامه‌ریزی سفرهای خود را برای سه ماهه‎ دوم سال تنظیم کنند، که به تبع آن، شهرهای توریستی در فصل تابستان میزبان حجم قابل توجهی از گردشگران می‌شوند.

پاییز فصل سفر است؛ به این سه دلیل
پاییز فصل سفر است؛ به این سه دلیل
پاییز فصل سفر است؛ به این سه دلیل
پاییز فصل سفر است؛ به این سه دلیل

شما هم اگر کم و بیش اهل سفر باشید، با پایان فصل تابستان و آغاز پاییز، احتمالا به خود می‌‌گویید که «حیف؛ این تابستان هم تمام شد و شرایط یک سفر درست و حسابی مهیا نشد»! این موضوع البته فقط به شما ختم نمی‌‌شود، چه بسا افرادی که اهل سفرهای متعدد هستند اما به خاطر تعداد کم سفرهای‌شان در تابستان احساس می‌‌کنند فرصت‌‌های سفر و تفریح را از دست داده‌‌اند. اما بیایید از زاویه‌‌ی دیگری به سفر در فصل پاییز نگاه کنیم چون ممکن است سفر در این فصل به مراتب دلچسب‌‌تر و حتی بهینه‌‌تر از سایر زمان‌‌های سال باشد. پس اگر می‌‌خواهید تا هفت دقیقه‌‌ی دیگر جمله‌‌ی پاراگراف بالا از ذهن شما پاک شود و چمدان خود را برای سفر در این فصل رنگارنگ بسته باشید، با خواندن این سه دلیل، به فکر برنامه‌‌ریزی فوری برای یک سفر اقتصادی و متفاوت در فصل سوم سال باشید:

دلیل اول: پاییز فرصت خلوت کردن است!         

در فصل‌‌های شلوغ سفر، از سواحل دریای شمال و جنوب گرفته تا دیدنی‌‌های اصفهان، شیراز، تبریز و و اماکن زیارتی همیشه جمعیت زیادی از کوچک و بزرگ در رفت و آمد هستند. این شلوغی اگرچه رونق خوبی برای مناطق توریستی ایجاد می‌‌کند، اما از طرفی فرصت کافی را برای لذت بردن از شرایط طبیعی شهرها و مناطق دیدنی از شما می‌‌گیرد.

تصور کنید برای رفتن به موزه باید مدت زیادی را در صف بایستید، یا برای استفاده از رستوران‌‌های شاخص زمان زیادی را تلف کنید و از همه بدتر در ترافیک شهری و بین‌‌شهری فرسوده شوید! آن وقت زمانی که برای آسایش به خودتان اختصاص داده‌‌اید تفاوت چندانی با روزمرگی‌‌های زندگی در یک شهر شلوغ نخواهد داشت. پس فصل پاییز فرصت خوبی است که آرامش مکان‌‌های توریستی و شهرهای دیدنی را با فراغ بال تجربه کنید و از تعامل با مردم مناطقی که سفر کردید لذت ببرید.

دلیل دوم: هزینه کمتر، سفرهای بیشتر!

کمتر کسی است که این روزها نداند قیمت هتل، اقامتگاه، رفت و آمد و حتی خوراک در فصل‌‌های شلوغ سال تا چه حد افزایش پیدا می‌‌کند. تعارف که نداریم، بیشتر ما سعی می‌‌کنیم هزینه‌‌های خود را نه فقط در سفر بلکه که در تمام امور زندگی خود مدیریت کنیم، مگر اینکه آنقدر پول اضافی داشته باشید که بدون خواندن ادامه‌‌ این مطلب هم، مقصد خود را برای یک سفر پاییزی رزرو کنید. اگر اهل صرفه‌‌جویی هستید، بهتر است بدانید سفر در این فصل به شکل قابل توجهی کم هزینه‌تر است و دغدغه‌‌های مخارج آن برای شما کمتر خواهد بود. اگر هم اهل سفرهای زیاد هستید، به این فکر کنید که گاهی با یک سوم هزینه سفر در فصل های شلوغ، می‌‌توانید چندین سفر در فصل پاییز به شهرهای مختلف داشته باشید.

دلیل سوم: آب و هوای پاییز چیز دیگریست!

بیاید شاعرانه‌‌تر به قضیه نگاه کنیم؛ هیچ کس نمی‌‌تواند منکر زیبایی‌‌های پاییز و جشنواره‌‌ی رنگ‌‌ و برگ طبیعت بشود. چه برسد به اینکه باران پاییزی و خنکای خاص این فصل را هم ضمیمه‌‌ی ویژگی‌‌هایش کنیم. هرچند برای برخی ممکن است همین باران‌‌های خفیف هم مساله به نظر بیاید، اما بیاید مثبت اندیش‌‌تر باشیم و به این فکر کنیم که بر خلاف تابستان و فصل‌‌های گرم، اگر یک روز بارانی را در یکی از شهرهای ایران تجربه کنیم، آدم خوش‌‌اقبالی هستیم. علاوه بر همه این‌‌ها، سعی کنید همیشه در پاییز مسلح به دوربین باشید، چراکه عکس‌‌های یادگاری شما در این فصل، قرار است متمایز از هزاران هزار عکس کاربرانی باشد که از فصل گرم شهرهای مختلف در صفحه‌‌های اجتماعی خود منتشر می‌‌کنند.

کلام آخر

سفر در هر فصلی از سال برای ما تجربه و تنوع به همراه دارد. بهار، تابستان، پاییز و زمستان هر کدام زیبایی‌‌های طبیعی و ویژگی‌‌های خاص خود را دارند. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که جدای از تمام تعطیلات مرسوم سال، به خودتان مرخصی می‌‌دهید تا نجابت پاییز در سفر و آرامش بیشتر را لمس کنید، پس فرصت را از دست ندهید و همین الان زیپ چمدان خود را ببندید. هرچند با نگاه به تقویم 1398 خواهیم دید که تعطیلات قابل توجهی در این ماه وجود دارد که از جمله مهم‌‌ترین آنها می‌‌توان به تعطیلات آیینی اربعین و پایان ماه صفر اشاره کرد که فرصت مناسبی برای اجاره سوئیت در مشهد خواهد بود. اگر به دنبال دیدن رنگ‌های فوق‌العاده پاییز هستید زمان سفر به شمال، غرب، سفر به کردستان و ایلام است. همچنین با توجه به تعدیل دمای هوا در شهرهای جنوبی ایران، اجاره ویلا در کیش را فراموش نکنید.

خب، با تمام این تفاسیر هنوز هم به این جمله فکر می‌‌کنید که «فرصت سفر در تابستان از دست رفته است؟»! من که بعید می‌‌دانم، پس همین الان می‌‌توانید برای اجاره سوئیت و آپارتمان در شیراز اقدام کنند.

علاقه‌مندان به کسب اطلاع بیشتر و بررسی گزینه‌های اقامتی موجود می‌توانند به سایت هوزاس به آدرس hoozas.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هوزاس

سفر یکی از تفریحات محبوب ایرانی‌ها محسوب می‌شود و دغدغه‌هایی همچون محل اقامت کم‌هزینه و با‌کیفیت عضو جدانشدنی آن. هوزاس سامانه هوشمند اجاره اقامتگاه به کمک شما آمده تا بستری را برای حل این دو مشکل فراهم کند. هوزاس با داشتن پشتیبانی ۲۴ ساعته، در هر ساعت از شبانه روز آماده‌ی پاسخگویی به شما عزیزان است. برای ارتباط با ما کافی‌ست با شماره ۱۵۶۹ تماس گرفته یا از طریق گفتگوی آنلاین، سوالات خود را مطرح کنید. هوزاس سفر خوشی را برای شما آرزومند است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]