اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803113730712026

معرفی فروشگاه اینترنتی ماهلند

خرید اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی در فروشگاه اینترنتی ماهلند

کد: 139803113730712026

http://bit.ly/2JU884D

، تهران , (اخبار رسمی): گروه تخصصی زیبایی ماهلند با کارشناسان خبره حوزه زیبایی در زمینه پوست و مو، لوازم آرایشی و برندینگ، فعالیت خود را با ارائه محصولات از عالی‌ترین و بالاترین برندهای روز دنیا و برندهای ملی آغاز کرده است.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی و زیبایی در فروشگاه اینترنتی ماهلند
لوازم آرایشی فروشگاه اینترنتی ماهلند

تعهد اصلی گروه تخصصی ماهلند متمرکز در ارائه خدمات و محصولات با کیفیت در حفظ و ارتقاء زیبایی بانوان و آقایان عزیز کشور، پایه ریزی شده است.

ماهلند آفریده شد تا بتواند با خدمت رسانی صادقانه و آگاهانه، با همت و تلاش بی وقفه متخصصین ماهلند در حیطه زیبایی، حس رضایت، خشنودی و جذابیت را به عزیزان و همراهان خود تقدیم کند.

ماهلند برندی متفاوت است زیرا برندی که این مجموعه در حال ساختن آن است نتیجه سال‌ها مطالعه، آموزش و تحقیق و بررسی است. برند ماهلند دنیای واقعیت‌ها را به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه سعی دارد تا بهترین‌ها و ارزنده‌ترین‌ها را معرفی کند.

ماهلند در تلاش است تا آگاهی و تفکر واقعی و اصیل زیبایی برای بانوان و آقایان این سرزمین ارائه دهد.

علاقه مندان جهت بازدید از فروشگاه اینترنتی ماهلند می‌توانند به سایت این مجموعه www.mahland.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی ماهلند

گروه تخصصی زیبایی ماهلند با کارشناسان خبره حوزه زیبایی در زمینه پوست و مو، لوازم آرایشی و برندینگ، فعالیت خود را با ارائه محصولات از عالی ترین و بالاترین برندهای روز دنیا و برندهای ملی آغاز نموده است. تعهد اصلی گروه تخصصی ماهلند متمرکز در ارائه خدمات و محصولات با کیفیت در حفظ و ارتقاء زیبایی بانوان و آقایان عزیز کشورمان “ایران سربلند”، پایه ریزی شده است. ماهلند آفریده شد تا بتواند با خدمت رسانی صادقانه و آگاهانه، با همت و تلاش بیوقفه متخصصین ماهلند در حیطه زیبایی، حس رضایت، خشنودی و جذابیت را به عزیزان و همراهان خود تقدیم کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی