اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803183740012026

مراقبت پوست و مو

مراقبت پوست و مو در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی ماهلند

کد: 139803183740012026

http://bit.ly/2MCPdgN

، تهران , (اخبار رسمی): دنیای بهداشت و زیبایی کاملا پویا و در حال تغییر و تحول است و روش‌های مراقبت هر سال خبر از تکنولوژی‌ و سبک‌ جدیدی می‌دهند که دستیابی به زیبایی، جوانی و شادابی پوست و مو را ساده‌تر خواهد کرد.

مراقبت پوست و مو در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی ماهلند
مراقبت پوست و مو در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی ماهلند

یکی از مهمترین نکات برای داشتن مو و پوست زیبا و درخشان، مراقبت مناسب از آنها است. برای این که بتوان از مو و پوست خود بهتر مراقبت کرد شناختن نوع مو و پوست بسیار مهم است. پوست خشک، چرب و یا حساس هر کدام روش‌های مراقبتی خاص خود را دارند.

دانستن نوع پوست و مو علاوه بر این که نوع مراقبت را تعیین می‌کند می‌تواند کمک کند تا لوازم آرایشی و بهداشتی، مراقبت و درمانی مناسب را تهیه کرد و برای مراقبت و درمان مشکلات از محصولات مناسب استفاده شود. گاهی پیش می‌آید که استفاده از محصولی که با مو و پوست ما همخوانی ندارد موجب ایجاد مشکلات بیشتری خواهد شد.

مراقبت پوست

محصولاتی را باید انتخاب کرد که متناسب با نوع پوست باشد و برچسب و توضیحات مربوط به محصول را حتما خواند.

نکته مهم دیگر برای مراقبت از پوست این است که همیشه باید از یک روش ساده مراقبت شروع کرد تا واکنش پوست مشاهده شود. بعد از این که پوست به روش مراقبتی واکنش منفی نشان نداد می‌توان آن را به صورت گسترده بر روی تمام پوست امتحان کرد.

افرادی که پوست حساسی دارند هرگز نباید محصول جدیدی را روی پوست به صورت گسترده آزمایش کنند. برای استفاده از محصول جدید حتما تست حساسیت انجام شود. این کار می‌تواند به افراد در تشخیص واکنش‌های آلرژیک بالقوه کمک کند.

برای آزمایش یک محصول جدید به شیوه زیر عمل شود:

مقدار کمی از محصول را بر روی پوست داخل مچ یا روی آرنج مالید. 48 ساعت صبر کرد تا در صورت بروز واکنش شاهد علائم آن بود. بهترین زمان برای این که تاخیر در واکنش را شاهد بود 96 ساعت پس از تست است.

واکنش آلرژیک ممکن است موجب تحریک، قرمزی، تاول‌های کوچک یا خارش شوند. اگر این علائم مشاهده شود، پوست محل آزمایش را باید با آب و پاک کننده ملایم شست.

مراقبت مو

هر مویی به طور طبیعی سالم و زیباست، ولی فعالیت‌های روزمره، آلودگی‌ها، استرس‌ها و پرتوهای ماورا بنفش نور خورشید (از طریق ایجاد رادیکال‌های آزاد) موجب تخریب ساختمان مو و مخصوصا ریشه موها می ‌شود.

تعدادی از مشکلات مو ارثی هستند و گاهی استفاده از یک محصول نامناسب و تغذیه نادرست موجب این مشکلات و موارد نظیر آن می‌شود. اما گاهی هم بدون توجه به بر اثر اطلاعات نادرست، با مو طوری رفتار می‌شود که بیش از پیش آسیب می‌بیند.

 علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش‌های جدید مراقبت پوستی می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی ماهلند  به آدرس www.mahland.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی ماهلند

گروه تخصصی زیبایی ماهلند با کارشناسان خبره حوزه زیبایی در زمینه پوست و مو، لوازم آرایشی و برندینگ، فعالیت خود را با ارائه محصولات از عالی ترین و بالاترین برندهای روز دنیا و برندهای ملی آغاز نموده است. تعهد اصلی گروه تخصصی ماهلند متمرکز در ارائه خدمات و محصولات با کیفیت در حفظ و ارتقاء زیبایی بانوان و آقایان عزیز کشورمان “ایران سربلند”، پایه ریزی شده است. ماهلند آفریده شد تا بتواند با خدمت رسانی صادقانه و آگاهانه، با همت و تلاش بیوقفه متخصصین ماهلند در حیطه زیبایی، حس رضایت، خشنودی و جذابیت را به عزیزان و همراهان خود تقدیم کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی