اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980312373099365

شهرهای آلمان فراهم کننده فرصت‌های شغلی مختلف با حقوق بالا

10 شهر از بهترین شهرهای آلمان برای کار در سال 2019

کد: 13980312373099365

http://bit.ly/2MAY3f3

، تهران , (اخبار رسمی): آلمان دارای بالاترین میزان تولید ناخالص در جهان است و یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان است. به طور سنتی نرخ بیکاری در آلمان در سطح بسیار پایینی قرار دارد (حدود 5٪). شهرهای آلمان دارای تعداد زیادی از شرکت‌‌های نوآورانه با تکنولوژی پیشرفته هستند.

10شهر از بهترین شهرهای آلمان برای کار - 2019
10 شهر بزرگ آلمان برای کار

آلمان دارای بالاترین میزان تولید ناخالص در جهان و یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان است. به طور سنتی نرخ بیکاری در آلمان در سطح بسیار پایینی قرار دارد

صنعتی شدن سریع آن موجب فوران بسیاری از مشاغل مورد نیاز می‌شود. بنابراین، بسیاری از متخصصان به دنبال آینده‌ای بهتر برای کار به آلمان سفر می‌کنند.

بسیاری از شهرهای آلمان فراهم کننده فرصت‌های شغلی مختلف با حقوق بالا، هزینه‌های زندگی مقرون به صرفه و مزایای زیادی هستند.

با استفاده از یک روش جامع، بر اساس عملکرد شهرهای آلمان در جنبه‌های حیاتی مربوط به کار مانند پیشنهادهای شغلی، حقوق، هزینه‌های زندگی و چشم انداز آینده، در ادامه لیست بهترین شهرهای آلمان برای کار ارائه می‌شود.

در ادامه 10 شهر از بهترین شهرهای آلمان برای کار براساس فاکتورهایی مثل پیشنهادهای شغلی، حقوق، هزینه‌های زندگی و چشم انداز آینده ارئه می‌شود:

برلین

پایتخت آلمان برلین است و به داشتن شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی شناخته شده است که بزرگترین کارفرمایان در جهان را دارند. برلین یک مجموعه بی نهایت از فرصت‌های شغلی و مسیرهای شغلی را دارد، در نتیجه تعداد افرادی که به دنبال استخدام در این شهر هستند، در حال افزایش است.

فرانکفورت

بر اساس آخرین گزارش‌های رسمی، فرانکفورت پنجمین شهر بزرگ آلمان است که در آن 717624 نفر در آن ساکن است. از لحاظ پوشش منطقه، این شهر بزرگترین شهر در ایالت هس است. فرانکفورت به عنوان یک مرکز مالی جهانی شناخته شده است.

مونیخ

بزرگترین شهر در ایالت باواریا و شهری برای کارکنان آینده‌نگر است. این شهر دارای یک نمایه قوی بین‌المللی در بخش صنعت، به ویژه در مهندسی، فن آوری نوآورانه و صنایع بهداشتی است.

اشتوتگارت

یکی از ده شهر بزرگ آلمان است. علاوه بر این، اشتوتگارت یکی از قوی‌ترین مناطق شهری تجاری در آلمان است.

هامبورگ

هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان است که به عنوان مرکز ملی تجارت شناخته می‌شود. بندرها راه ارتباطی اکثریت مردم با هامبورگ هستند. شایان ذکر است که بخش‌های اقتصادی در این شهر بسیار خوب عمل می‌کنند.

کلن

شهر کلن دارای بیش از یک میلیون ساکن و یکی از بهترین شهرهای آلمان به دلیل داشتن بسیاری از صنایع تولیدی و تجاری است و دارای اقتصادی بسیار پیشرفته است.

دوسلدورف

دوسلدورف مرکز ملی و جهانی کسب و کار و علم است. برآورد شده است که حدود 85000 شرکت در این شهر مستقر هستند و بالاترین میزان اشتغال و چشم اندازی آینده عالی را به خود اختصاص داده است.

بن

بن در میان بهترین شهرهای آلمان برای کار از نظر حقوق و دستمزد است. بی شمار کسب و کارهای کوچک و متوسط در این شهر وجود دارد و شانس پیدا کردن یک کار خوب با حقوق خوب در آن بالاست.

لایپزیگ

لایپزیگ یک شهر صنعتی است و از نظر شغل و حقوق و دستمزد، یک بازار کار غنی را داراست. صنعت خودرو دو شرکت مشهور در جهان یعنی بی ام دابلیو و پورشه را در این شهر مستقر کرده است.

درمستادت

درمستادت یک شهر واقع در ایالت فدرال هس با جمعیتی حدود 160000 است. اکثریت شهروندان آن به لطف شبکه وسیع کارفرمایان مشغول به کار هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاریابی بین المللی کارپیرا

کاریابی بین المللی کارپیرا در طول سالها به یکی از پیشگامان عرصه اشتغال و کاریابی بین المللی مبدل شده است. ما دانش وسیع خود از خواسته ها و نیازهای شغلی کارجویان ایرانی را با دانش، تخصص و مهارت خود در حوزه اشتغال بین المللی ترکیب می کنیم تا ارائه دهنده خدمات جامع و تخصصی برای کارفرمایان و کارجویان باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام