اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980316373857639

اشتغال کارگران و استادکاران صنعت داربست ایران

کد: 13980316373857639

http://bit.ly/2MArwpw

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از چالش‌هایی که کشور با آن روبرو شده است کاهش ارزش پول ملی است که در اغلب صنعت‌ها تاثیر بسیار زیادی داشته و صنعت داربست نیز با افزایش قیمت‌ها و کاهش نیروی کار مواجه شده است.

اشتغال کارگران و استادکاران صنعت داربست ایران
اشتغال کارگران و استادکاران صنعت داربست ایران

داربستان نقش مهمی را در تحول صنعت داربست ایران داشته است

اهمیت نیروی کار در صنعت ساخت و ساز بسیار ضروری است. در سال‌های اخیر به دلیل شدت گرفتن تحریم‌ها و کاهش ارزش پولی ملی بسیاری از افغان‌ها ایران را ترک کرده‌اند. از سال‌های دور افغان‌ها نقش زیادی در صنعت ساخت و ساز ایران داشته‌اند. پیمانکاران داربستی نیز بیشتر از افغان‌ها استفاده می‌کردند تا در هزینه‌ها صرفه جویی شود و دستمزد کمتری بپردازند.

حالا با شدت گرفتن تحریم‌ها و کاهش ارزش پول اکثر افغان‌ها ایران را ترک کرده و ایران با مشکلات نیروی کار در این زمینه مواجه شده است زیرا بیشتر تجربه در این حوزه را افغان‌ها کسب کرده‌اند. البته ایرانی‌ها نیز تجربه در این حوزه دارند ولی اهمیت نقش آموزش در این صنعت ضروری به نظر می‌رسد.

از آن طرف افغان‌ها اعلام کرده‌اند که اگر ایران به آنها شناسنامه بدهد آنها حاضر به فعالیت در ایران هستند.

از سال 95 که وبسایت داربستان فعالیت خود را آغاز کرد ماهیانه افغا‌ های زیادی به این سایت درخواست می‌دانند اما  رفته رفته تعداد درخواست‌های آنها کم شد به طوری که در سال 97 و سال جاری دیگری درخواستی از طریق آنها وجود ندارد و اغلب ایرانی‌ها هستند که به دنبال کارند.

داربستان از اواخر سال 97 با توجه به اهمیت نیروی کار در صنعت داربست تصمیم گرفت تا وبسایت تخصصی آقای داربست را در جهت اشتغال و ارتقاء کارگران و استادکارن حوزه داربست ایجاد کند.

با رشد این صنعت در سال‌های اخیر که داربستان نقش مهمی را در آن ایفا کرده است می‌توان با فضایی مناسب زمینه اشتغال و آموزش کارگران و استادکاران را فراهم کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داربستان

داربستان مرجع تخصصی خدمات در حوزه صنعت ساختمان و داربست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان