اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803183739711958

سفر به کدام شهر اروپا برای شما مناسب است؟

کد: 139803183739711958

http://bit.ly/2MyRbig

، (اخبار رسمی): برای انتخاب تور اروپا، گزینه‌های متعددی پیش روی مسافران است. بهتر است علاقه‌مندان و مسافران سبک مورد علاقه‌ی خود برای سفر را بشناسند و اطلاعات کلی پیرامون ویژگی‌های شاخص نقاط مختلف اروپا داشته باشند تا مناسب‌ترین مقصد را انتخاب کنند.

سفر به کدام شهر اروپا برای شما مناسب است؟
سفر به کدام شهر اروپا برای شما مناسب است؟
سفر به کدام شهر اروپا برای شما مناسب است؟
سفر به کدام شهر اروپا برای شما مناسب است؟
سفر به کدام شهر اروپا برای شما مناسب است؟
سفر به کدام شهر اروپا برای شما مناسب است؟

برای انتخاب تور اروپا، گزینه‌های متعددی پیش روی مسافران و علاقه‌مندان به سفر است.

افرادی که برنامه‌ی مسافرت به اروپا دارند، احتمالاً لیستی از مکان‌های مورد علاقه‌، آماده کرده‌اند. شاید دوست دارند در نروژ روی برف کایت سواری کنند یا در چشمه‌های آب گرم مجارستان استراحت کنند یا از آسیاب‌های بادی هلند عکس بگیرند. در هر صورت با مشخص کردن سبک تعطیلاتی که برای آنها جذاب است،‌ می‌توان فعالیت‌های مناسب و مقاصدی که رویای دیدن آنها را دارند را انتخاب کنند.

اگر سلیقه‌ی شخص به سفرهای تجملی و لوکس نزدیک است و به دنبال مقصدی متناسب با آن است، می‌تواند انتخاب‌های لذت‌بخشی در اروپا داشته باشد. خریدهای بوتیکی را در شهر پاریس انجام دهد و برای خوردن یک غذای دلچسب به تور اسپانیا برود. در اروپا هتل‌های پنج ستاره به وفور پیدا می‌شود که در آن‌ها خدمات ماساژ و آب‌درمانی در بالاترین کیفیت ارائه می‌شود. مسافران می‌توانند مطمئن باشند که میزبانان آنها در آمستردام و زوریخ خوب می‌دانند که چگونه مهمان‌های خود را راضی نگه دارند و از آن‌ها به بهترین شکل پذیرایی کنند. این کاری است که در گذر قرن‌ها یاد گرفته‌اند.

ماه عسل در اروپا ترکیبی متعادل از یک عاشقانه‌ی آرام و افسانه‌ای است. کاخ‌های جنوب فرانسه معمولاً زوج‌های جوان را مجذوب خود می‌کند. پیشنهاد دیگر بازدید از جزیره‌ی قبرس و محل تولد افسانه‌ای «آفرودیته» (Aphrodite)، خداوند عشق یونان باستان است. همین طور می‌توان دست در دست هم در کنار کانال ونیز قدم زد و در قایق‌های بلند و باریک «گوندولا» (Gondola) از گشت‌وگذار در شهر لذت برد، در شکوه یکی از شهرهای خیره‌کننده‌ی اروپای مرکزی مثل پراگ زیر آفتاب دلپذیر استراحت کرد و از خریدهای بوتیکی و گشت‌و‌گذار بر روی رود ولتاوا (Vltava) لذت برد.

افرادی که به ماهیگیری روی یخ‌های شکسته، سورتمه سواری با سگ‌ها یا ورزش‌های روی برف علاقه‌مند هستند،‌ مطمئنا به یک تعطیلات پرجنب‌و‌جوش در اسکاندیناوی احتیاج دارند. آمادگی عضلات بدن همراه با یک قلب سالم، تجربه‌ی ایده‌آل آنها در چنین سفری را بیش از پیش دلچسب می‌کند. اما ماجرا به پیست‌های اسکی و قدم زدن در برف کوه‌های آلپ ختم نمی‌شود، می‌توان به قایق‌سواری رفت، پارو زد و در آب شناور بود و به گشت‌و‌گذار در سواحل دریای آدریاتیک (Adriatic) پرداخت.

کمپ زدن و کوهنوردی یک روش پرطرفدار برای دیدن اروپا با هزینه‌ی کم است. در این روش می‌توان به مناطق ناشناخته‌ی اروپا مانند «وایا آلپاین» (Via Alpina) سری زد. در این مسیر از هشت کشوری که بخشی از کوه‌های آلپ در آن‌ها قرار گرفته، گذشت و از زنجیره‌ی اصلی آلپ عبور کرد یا راه رفتن را فراموش کرد و سوار بر قطار، مسیر فولادی را در سراسر قاره سبز دنبال کرد. کشورهایی که در این راه می‌توان دید شامل اسلوونی،‌ اتریش،‌ آلمان، لیختن اشتاین، سوئیس، ‌ایتالیا، فرانسه، و موناکو است.

اما اروپا فقط برای زوج‌های جوان نیست. مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و تفریحات متنوع برای همه‌ی افراد خانواده با سنین مختلف وجود دارد. در موزه‌های هنر و تاریخ متعددی که در سرتاسر اروپا پخش شده‌اند، همچون موزه پرگامون در برلین و موزه گوگنهایم در بیلبائو، تاریخ در برابر چشمان زنده می‌شود. دیزنی‌ لند در تور فرانسه هم انتظار کودکان را می‌کشد، به این ترتیب مسافران لذت تفریح با آن‌ها را در این پارک مفرح  از دست نمی‌دهند. قلعه‌های مخوف و مستحکم آلمان، رومانی و پرتغال را هم نباید از لیست خود حذف کرد.

اگر شخص موفق شد تصمیم بگیرد که کدام شهر و کشور باید مقصد سفر بعدی او باشد، ابتدا سبک سفر خود را باید انتخاب کند و سپس ببیند که تعطیلات اروپایی او را به کدام سو می‌کشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایوار

ارائه خدمات خرید بلیط قطار خارجی، خدمات CIP، گواهینامه بین المللی، خرید بیمه مسافرتی ، هتل و ....

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]