اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804093809411958

زیباترین مسیرهای پروازی در دور دنیا

کد: 139804093809411958

http://bit.ly/2LrHkbV

، (اخبار رسمی): جای انکار نیست که سیاره زمین از بالا بسیار زیبا به نظر می‌رسد. تماشا کردن قله باشکوه کوه‌ها، آبشارهای خروشان و دره‌های عمیق از بالا به همه این موقعیت را می‌دهد که بیش از پیش طبیعت بکر حیرت‌انگیز سیاره زمین را تحسین کنند.

زیباترین مسیرهای پروازی در دور دنیا
زیباترین مسیرهای پروازی در دور دنیا
زیباترین مسیرهای پروازی در دور دنیا
زیباترین مسیرهای پروازی در دور دنیا
زیباترین مسیرهای پروازی در دور دنیا
زیباترین مسیرهای پروازی در دور دنیا

پیشنهاد می‌شود اگر شخصی برای مسیر‌های زیر بلیط هواپیما خارجی تهیه کرده است، حتماً صندلی کنار پنجره را رزرو کند تا زیباترین سفر هوایی جهان را تجربه کند.

پرواز برای تماشای شفق جنوبی با ایر نیوزلند

در آوریل ۲۰۱۷ اولین پرواز چارتری تجاری برای تماشای شفق جنوبی در جزیره جنوبی نیوزلند از زمین بلند شد. این هواپیما حامل بیش از ۱۳۰ عکاس و مشتاق شفق بود و پرواز هشت ساعته‌اش دوبار از خط زمانی بین‌المللی عبور کرد تا مسافران هر دو طرف بتوانند نمای خوبی از این نورهای زیبا را ببینند.

پرواز بر فراز دلتای اوکاوانگو در بوتسوانا

«دلتای اوکاوانگو» در وتسوانا یکی از دیدنی‌ترین نواحی حیات‌وحش در جهان است. اینجا بزرگ‌ترین دلتای داخلی دنیا به شمار رفته و دسترسی به طبیعت وحشی آفریقا را با هیجان بی‌نهایت به مسافران هدیه می‌کند. در این پرواز، مسافران آرامش و زیبایی یک دلتای دست نخورده و مناظری حیرت‌انگیز از زیبایی طبیعی منطقه را تماشا خواهند کرد. این سفر به آنها زاویه دیدی گسترده و ۱۸۰ درجه از مناظر را داده و می‌توانند دشت‌های سیلابی با علف طلایی و جزیره‌هایی از درختان نخل سرسبز را ببینند. از آن بالا اسب‌های آبی، فیل‌ها و بوفالو‌ها در زیر سایه درختان قابل رویت هستند. این پروازها بر فراز دلتای اوکاوانگو، معمولاً با هواپیماهای سبک تک موتوره انجام می‌شوند ولی سرویس هلیکوپتر هم موجود است.

پروازی بر فراز دیواره مرجانی بزرگ استرالیا

دیواره مرجانی استرالیا یکی از بزرگ‌ترین شگفتی‌های طبیعی جهان است. این ناحیه از ۳۰۰۰ سد مرجانی منفرد، ۸۸۰ جزیره و صدها و هزارها نوع مختلف گیاه، پرنده و حیات مرجانی تشکیل می‌شود. شنا کردن با ماهی‌ها و تحسین رنگ‌ مرجان‌ها قطعاً یکی از بهترین‌ راه‌های لذت بردن از تعطیلات خواهد بود اما برای آنکه این شکوه و زیبایی را به تمامی بتوان تجربه کرد، بد نیست آن را از بالا هم دید. از ارتفاع بهتر می‌توان فهمید که چرا اینجا یکی از باشکوه‌ترین و بی‌همتاترین نواحی جهان به شمار می‌رود.

پرواز با هلیکوپتر در آسمان گرند کنیون آمریکا

گرند کنیون آمریکا منظره‌ای الهام بخش و جذاب است که جزو برترین مقاصد گردشگری آمریکا به شمار می‌رود. ترکیب بی‌همتای رنگ‌های زمینی و فرم‌ منحنی صخره‌ها توسط رودخانه کلورادو شکل گرفته‌اند. گرند کنیون با صخره‌ها و دره‌های مرتفعش نیروی خالص طبیعت را به نمایش می‌گذارد. اندازه باورنکردنی‌ آن بسیاری از بازدیدکنندگان را به زانو درمی‌آورد. یکی از بهترین راه‌های تماشای این شگفتی طبیعی، پرواز با هلیکوپتری است که از لاس وگاس بلند می‌شود.

تماشای قله اورست از نزدیک

هیچ چیزی نمی‌تواند با زیبایی بکر و خالص رشته‌کوه هیمالیا برابری کند. دهه‌ها است که مردم با فشار آوردن به مرز‌های استقامت ذهنی و جسمی خود تلاش کرده‌اند کوه اورست را فتح کنند. اینجا از گذشته قلمرو نژاد خاصی از کوهنوردان بوده که قربانیان زیادی هم گرفته است. هر چند امروزه دیگر لازم نیست حتماً ورزشکار بود تا بتوان آن را از نزدیک دید. برخی شرکت‌ها مانند بودا ایر یا یتی ایرلاینز یک تور یک ساعته با نماهای خیره کننده‌ای از اورست، فلات تبت و کانچنجونگا (Kanchenjunga) را به گردشگران پیشنهاد می‌کنند. این پروازها همه روز از زمین بلند می‌شوند ولی بهترین فصل از اکتبر تا آوریل است.

سفر یک روزه به قطب جنوب با کانتاس

افرادی که می‌خواهند فهرست آرزوهایشان را کامل کنند و بدون زحمت به قاره بزرگ و سفیدپوش قطب جنوب هم سر بزنند، باید به سراغ سفر یک روزه گردشگری کانتاس (Qantas) بروند. این پرواز از استرالیا بلند می‌شود و می‌توان در محیطی گرم، با یک لیوان نوشیدنی در دست، بدون هیچ زحمتی از این زیبایی خیره‌کننده لذت برد. تقریباً در فاصله سه ساعتی از جنوب استرالیا مسافران کم‌کم یخ‌های پراکنده‌ای را می‌بینند و سپس به آیسبرگ‌ها و توده‌های عظیم‌تر می‌رسند. پس از آن هواپیما قطب مغناطیسی جنوب را رد کرده و با سرزمین اصلی روبرو می‌شوند. حدود ۴ ساعت را روی یخ هستند و زمان باقیمانده صرف لذت بردن از غذاها و نوشیدنی‌های عالی می‌شود.

پروازی بر بلندای مرتفع ترین آبشار جهان در ونزوئلا

آبشار آنجل که جزو میراث جهانی یونسکو به شمار می‌رود، در ونزوئلا واقع شده است. آنجل بلندترین آبشار جهان بوده و به دره شیطان می‌ریزد. مردم بومی آن را کره‌پاکوپای-مر (Kerepakupai-mer) می‌نامند اما نام آنجل از خلبانی آمریکایی گرفته شد که در جستجوی طلا آن را در سال ۱۹۳۷ کشف کرد. ارتفاع آبشار به قدری زیاد است که آب قبل از رسیدن به نزدیکی زمین به خاطر باد شدید اتمیزه شده و به ابری مرطوب تبدیل می‌شود. پرواز بر فراز آنجل در یک هواپیمای سبک به شما زاویه دید فوق‌العاده‌ای داده و تجربه‌ای شگفت‌انگیز را می‌سازد.

پرواز روی جزایر مالدیو

برای اکثر مردم، تصویر معروف مالدیو با آب‌های اقیانوسی تیره، سواحل سفید و درختان نخل پیوند خورده است. تنها راه دیدن منظره خیره‌کننده تنالیته‌های آبی اقیانوس، خرید بلیط هواپیما و مشاهده آن از آسمان است و همچنین می‌توان پانورامایی از جزیره را هم تماشا کرد. تماشای مجمع الجزایر مالدیو از زاویه دید پرنده یکی از جذاب‌ترین تجربیات سفر خواهد بود.

تور هلیکوپتری در بالای جزیره کائوای هاوایی

کائوای (Kauai) اولین قسمت از جزایر هاوایی بود که از اقیانوس سر در آورد و طی میلیون‌ها سال توسط طبیعت تغییر شکل یافت. زیبایی افسانه‌ای و طبیعی کائوای در ساحل ناپالی به طول ۲۲ کیلومتر خلاصه می‌شود که با آبشارها و صخره‌های باابهتش همه را حیرت زده خواهد کرد. باید حتماً وایمئا (Waimea) یا گرند کنیون اقیانوس آرام را هم تماشا کرد. بسیاری از دیدنی‌های این ناحیه از طریق زمین قابل دسترسی نیستند و می‌توان با یک تور هلیکوپتری از آن‌ها لذت برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایوار

ارائه خدمات خرید بلیط قطار خارجی، خدمات CIP، گواهینامه بین المللی، خرید بیمه مسافرتی ، هتل و ....

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]