اطلاعات تماس
  • 093541*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803183741012071

عسل طبیعی به عسلی گفته می‌شود که در طی گذر زمان شکرک زده می‌شود

به راحتی عسل طبیعی را از مصنوعی می‌توان تشخیص داد

کد: 139803183741012071

http://bit.ly/2MDW5L1

، (اخبار رسمی): عسل طبیعی از مواردی است که متاسفانه نوع تقلبی آن بسیار زیاد است و خوب بودن عسل طبیعی را به دروغ بر پایه شفاف یا زلال بودن آن معرفی می‌کنند.

به راحتی عسل طبیعی را از مصنوعی می توان تشخیص داد
نمونه عسل طبیعی در شهدآوران دشت بهار در سایت بهار هانی

عسل طبیعی به عسلی گفته می‌شود که در طی گذر زمان شکرک زده می‌شود. شاید تعجب کنید و تصور شما بر این باشد که عسلی اصل است که صاف و زلال باشد؛ اما زنبورداران همیشه واقعیت‌ها و شگردهای کارشان را نمی‌گویند، زیرا عسل طبیعی به دلیل درصد بسیار بالایی از قند که در آن یافت می‌شود در طی گذر زمان شکرک می‌زند و عسل به دو قسمت که بخش ته‌نشین می‌شود و بخش دیگری که زلال است و در قسمت بالای ظرف قرار می‌گیرد تقسیم می‌شود.

کشورهای اروپایی همیشه ترجیح می‌دهد عسلی را خریداری کنند که شکرک زده است و زلال و شفاف نیست.

این امر در حالی است که در کشور ایران مردم بر این باورند که عسلی، عسل طبیعی است زلال باشد و رنگ آن به قهوه‌ای تیره کشیده باشد و با زدن قاشق عسل در داخل آن کش بیاید و به زور از ظرف جدا شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتری و خرید عسل طبیعی می‌توانند به سایت بهار هانی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهار هانی

شرکت “شهدآوران دشت بهار” از اولین و تنها شرکت‌ فعال در زمینه تولید عسل طبیعی, تولید عسل خالص, عسل طبیعی, بره موم, ژل رویال, فروش قاشق عسل, گرده گل, فروش بره موم پودری, گرده گل ایرانی, بره موم ضمادی , بره موم مایع , ژل رویال ایرانی , قاشق عسل چوبی , عسل طبیعی اکالیپتوس , عسل طبیعی آویشن , قیمت عسل طبیعی عناب , عسل طبیعی و زعفران , عسل طبیعی زرشک , عسل طبیعی ترنجبین , عسل طبیعی زنیان , عسل طبیعی چهل گیاه , فروش عسل طبیعی نمدار , عسل طبیعی یونجه , عسل طبیعی کوهستان , عسل طبیعی کنار , قیمت عسل طبیعی گون , عسل طبیعی مرکبات و… در شهرستان آشتیان میباشد.

اطلاعات تماس
  • 093541*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی