اطلاعات تماس
  • 093541*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803183741112071

ژل رویال یکی از مشتقات محصولات زنبورداران است

ژل رویال یا ژل سلطنتی از چه چیزهایی تشکیل شده است؟

کد: 139803183741112071

http://bit.ly/2MCTjWd

، (اخبار رسمی): ژل رویال حاصل دسترنج زنبوران کارگر است که برای پرورش و رشد زنبوران ملکه تهیه می‌کنند. لاروها به مدت طولانی از ژل رویال تغذیه می‌کنند تا ملکه بتواند رشد کند. این ژل به عنوان غذای اصلی ملکه زنبور اصل شناخته می‌شود.

ژل رویال یا ژل سلطنتی از چه چیزهایی  تشکیل شده است
نمونه ژل رویال در شهدآوران دشت بهار

در ژل رویال ۸ اسید آمینه وجود دارد که بدن انسان به خودی خود قادر به تأمین آن نیست

ژل رویال و تاثیر آن بر روی کاهش وزن چیست؟

ژل رویال دارای خاصیت‌های بسیاری است. همان طور که عسل برای درمان چاقی مؤثر است و به عنوان یک شیرین کننده طبیعی بدون قند مورد استفاده قرار می‌گیرد لسیتین یکی از مواد موجود در ژل رویال نیز به بهبود عملکرد کبد و هضم بهتر غذا کمک می‌کند.

این مهم بسیار به کاهش وزن افراد چاق در این راستا کمک می‌کند. از سوی دیگر وجود پروتئین‌های موجود در ژل رویال در بهبود سوخت و ساز بدن موثر است که خود یکی از دلایل بارز مصرف این دارو برای کاهش وزن به شمار می‌آید. در این محصول ۸ اسید آمینه وجود دارد که بدن انسان به خودی خود قادر به تأمین آن نیست.

از همین رو با تأمین آنها و اضافه شدن پروتئین موجود در این ژل فرایند سوخت و ساز در بدن را سرعت می‌بخشد. رشد ماهیچه‌ها و افزایش قوت استخوان‌ها و فرایند هورمونی آنزیمی از مزیت‌های بارز دیگر این محصول برای ورزشکاران است.

ژل رویال و عسل چه تفاوتی با هم دارند؟

ژل رویال به عنوان ماده غذایی اصلی زنبور ملکه توسط کارگران تهیه می‌شود اما عسل منبع انرژی زنبورهای عسل به شمار می‌آید. از همین رو به ژل رویال ژل سلطنتی نیز گفته می‌شود؛ اما  گرده گل و زهر زنبور عسل را نباید با این ژل معجزه آسا اشتباه گرفت.

بهتر است ژل رویال را در مکانی تاریک نگهداری کرد و اگر فضای تاریکی در اختیار نیست بهتر است  در ظرفی شبیه کوزه قرار داده شود. می توان این ژل را به صورت یخ زده نیز نگهداری کرد.

زمانی که فریزر می‌شود تا سه سال از این محصول می‌توان استفاده کرد. البته به دمای فریزر مربوط می‌شود. به راحتی تا شش ماه می‌توان آن را در یخچال قرار داد و در طی گذر زمان از آن استفاده کرد. نوسانات دما برای نگهداری از این ژل بسیار تاثیر دارد. اگر فضای خالی در زمان پر کردن ظرف با ژل وجود نداشته باشد طول مدت ماندگاری آن نیز بیشتر می‌شود.

افرادی که قصد دارند مرغوب‌ترین ژل رویال را در اختیار داشته باشند می‌توانند به سایت بهار هانی مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهار هانی

شرکت “شهدآوران دشت بهار” از اولین و تنها شرکت‌ فعال در زمینه تولید عسل طبیعی, تولید عسل خالص, عسل طبیعی, بره موم, ژل رویال, فروش قاشق عسل, گرده گل, فروش بره موم پودری, گرده گل ایرانی, بره موم ضمادی , بره موم مایع , ژل رویال ایرانی , قاشق عسل چوبی , عسل طبیعی اکالیپتوس , عسل طبیعی آویشن , قیمت عسل طبیعی عناب , عسل طبیعی و زعفران , عسل طبیعی زرشک , عسل طبیعی ترنجبین , عسل طبیعی زنیان , عسل طبیعی چهل گیاه , فروش عسل طبیعی نمدار , عسل طبیعی یونجه , عسل طبیعی کوهستان , عسل طبیعی کنار , قیمت عسل طبیعی گون , عسل طبیعی مرکبات و… در شهرستان آشتیان میباشد.

اطلاعات تماس
  • 093541*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی