کد: 139803183742812050

تابلو تابان

ساخت انواع تابلو تبلیغاتی چلنیوم، استیل، حروف برجسته و فلکسی

کد: 139803183742812050

http://bit.ly/2MEnWKQ

، (اخبار رسمی): تابلو تابان در زمینه ساخت انواع تابلو تبلیغاتی چلنیوم، استیل، حروف برجسته و فلکسی، روان، لایت باکس، نئون، پلکسی گلاس و ... با بهترین قیمت و کیفیت فعالیت دارد.

تابلو تابان سازنده انواع تابلو تبلیغاتی چلنیوم؛ استیل؛ حروف برجسته و فلکسی
تابلو تابان

تابلو تابان در سال 1390 فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه ساخت کلیه تابلوهای تبلیغاتی آغاز کرد. این مجموعه قادر به ساخت انواع تابلو چلنیومِ، تابلواستیل و ... است.

تابلو تابان با به کارگیری بهترین تیم متخصص و مجرب و همچنین استفاده از با کیفیت ترین متریال تابلوسازی کار خود را آغاز کرد. هدف این مجموعه ارائه بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت به دست پرسنل هنرمند و فنی به مشتریان و سفارش دهندگان در اسرع وقت است.

تابلوسازی تابان در مدت فعالیت حرفه‌ای خود توانسته رضایت قریب به نود درصد مشتریان عزیز خود را جلب کند.

تابلوسازی تابان با سابقه درخشان در انواع تابلوهای تبلیغاتی مشاوری مناسب برای سفارش دهندگان در انتخاب نوع تابلو و متریال آن و همچنین انتخاب رنگ و فونت تابلو است. هر حرفه و شغلی تابلو خاص خود را برای جلب مشتری و مخاطب خود می‌طلبد تا باعث افزایش فروش شود.

تابلوهای ساخته شده در تابلوسازی به عنوان یک اثر هنری و تبلیغات محیطی شهرها به شمار می‌آیند و از این رو بایستی علاوه بر ساخت و کیفیت فنی از لحاظ بصری هم باعث زیبایی پیرامون خود شوند. از این رو نیاز به یک فرد هنرمند با دانش گرافیک است تا بتواند همتای سلیقه مشتریان و گرافیک شهری گام بر دارد.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.tablotaban.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تابلو تابان

تهیه و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی مثل چلنیوم؛ استیل؛ حروف برجسته؛ فلکسی؛ لایت باکس و...و ارسال به سراسر ایران با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی