کد: 139803223757412050

یک تابلو تبلیغاتی خوب چه ویژگی‌‌هایی دارد؟

مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تابلوهای تبلیغاتی برای جذب مشتری

کد: 139803223757412050

http://bit.ly/2RkJYB9

، (اخبار رسمی): شاخص‌های فراوانی در امر زیباسازی تابلوهای تبلیغاتی و محیطی در حرفه تابلوسازی تاثیرگذار هستند که از بارزترین آنها می‌توان به انتخاب رنگ تابلو، استفاده صحیح از نورپردازی، ساخت تابلو 3D و طرح گرافیکی اشاره کرد.

مهم ترین عوامل تاثیرگذار در تابلوهای تبلیغاتی برای جذب مشتری
عوامل تاثیز گذار بر جذب مشتری تابلو تبلیغاتی در تابلوسازی

عوامل زیادی در امر زیباسازی تابلوهای تبلیغاتی و محیطی تاثبرگذار است که از بارزترین و مهم‌ترین این شاخص‌ها می‌توان به نوع قرارگیری تابلو در چارچوب تعریف شده اشاره کرد که برای انتخاب بهترین قاب نیز لازم است به فاکتورهایی مانند صنف کاری، محصول یا کالا، نوع خدمات توجه شود.

موقعیت جغرافیایی، محدودیت فضای نصب تابلو، تصویر و متن انتخابی و همچنین میزان بودجه در نظر گرفته شده و طرح نهایی برای اجرا تماما در چارچوب کلی تابلوسازی موثرند. نکته مهمی که در حرفه تابلوسازی بسیار حائز اهمیت است پرسنل و متخصصین مشغول به این پیشه هستند که بایستی علاوه بر دانش و تخصص تابلوسازی به هنر و مبانی آن نیز تسلط داشته باشند زیرا اساس حرفه تابلوسازی هنر است.

درنهایت با توجه به تمامی این موارد و ساخته شدن تابلو به دست یک تابلوساز حرفه‌ای، یقینا تابلو تاثیر خود را در جذب مخاطب داشته و باعث رونق کسب و کار سفارش دهنده خواهد شد.

عوامل تاثیر گذار بر زیبایی و جذب مشتری در تابلوسازی

عوامل متعددی که بر زیباسازی تابلوها و جذب مشتری تاثیر دارد به شرح زیر هستند:

  • رنگ تابلو

انتخاب رنگ مناسب که متناسب شغل و خدمات سفارش دهنده باشد یک مساله بسیار مهم در تابلوسازی و خروجی کار است و تنها یک تابلوسازی حرفه‌ای که بر علم و دانش روانشناسی رنگ‌ها آگاهی دارد می‌تواند بهترین رنگ را برای تابلو سفارش دهنده انتخاب کند.

گاهی لازم است برای رنگ آمیزی تابلو از رنگ‌های مکمل استفاده کرد یا رنگ‌های سرد و گرم را با هم ترکیب کرد یا در کنار هم از آن بهره گرفت.

انتخاب رنگ در تابلو چلنیوم مستلزم برخورداری از علم مبانی هنر و روانشناسی است و باید در انتخاب رنگ بسیار دقت داشت به این خاطر که این تابلو به تنهایی جلوه و زیبایی خود را دارد استفاده از رنگ هم می‌تواند به زیبایی و جلوه آن بیفزاید و با مخاطب خود ارتباط بیشتری برقرار کند و هم می‌تواند باعث خروجی ضعیف و ناکارآمد شود.

  • استفاده صحیح از نورپردازی

نورپردازی هم یکی از عوامل بسیار مهم در تابلوسازی است و می‌تواند زیبایی دوچندانی به کار ببخشد و در تمامی تابلوهای ساخته شده در تابلوسازی مثل تابلو فلکسی، لایت باکس و مخصوصا حروف چلنیوم کاربرد و تاثیز فراوانی دارد به همین خاطر لازم است در انتخاب نوع افکت‌های نورپردازی رنگ و طیف رنگی نورها حساسیت ویژه‌ای به خرج داده شود.

  • ساخت تابلو 3D

در حال حاضر 3D کار کردن حروف برجسته در تابلوسازی بسیار رونق پیدا کرده است که با ایده و خلاقیت‌های طراح می‌توان به یک تابلو بسیار زیبا و جذاب دست پیدا کرد که باعث زیبایی منحصر به فردی می‌شود. فلز، چلنیوم و پلاستیک از جمله متریالی هستند که قابلیت حجم دهی را دارند. برای ساخت یک تابلوی حجیم بایستی در کنار آن به نورپردازی متناسب با آن هم دقت شود.

  • طرح گرافیکی

در جامعه و پیرامون پر هیاهو در خیابان شاید تنها چیزی که در ذهن باقی بماند ونظر را به خود جلب کند سر درب‌ها و تابلوی مغازه‌ها و فروشگاه‌ها باشد. یک تابلو خوب تابلویی است که توسط یک گرافیست با فونت و رنگ مناسب به یک فرم ایده آل رسیده باشد و در فضای مورد نظر به بهترین شکل نقش بسته باشد و باعث ارتباط و ماندگاری در ذهن مخاطب شود. بنابراین می توان گفت طراحی متن و لوگو توسط یک گرافیست یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در زیبایی تابلو در تابلوسازی به شمار می‌آید.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت تابلو تابان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تابلو تابان

تهیه و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی مثل چلنیوم؛ استیل؛ حروف برجسته؛ فلکسی؛ لایت باکس و...و ارسال به سراسر ایران با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی