اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803193745011916

معرفی موسسه حقوقی کیانداد

کد: 139803193745011916

http://bit.ly/2MMC9Wq

، (اخبار رسمی): از سایت موسسه حقوقی کیانداد با هدف ارائه خدمات وکیل ملکی، وکیل طلاق، وکیل کلاهبرداری، وکیل تجدیدنظر، وکیل دادگاه انقلاب، وکیل اعاده دادرسی و مقلات در خصوص قوانین و احکام اجرایی در بخش آموزش رایگان، در تهران بصورت مجازی رونمایی شد.

موسسه حقوقی کیانداد را میشناسید؟
معرفی موسسه حقوقی کیانداد

به گزارش موسسه حقوقی کیانداد، سایت kiandad.com که یک سایت اطلاع رسانی از قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد به ارائه خدمات وکالت در زمینه‌های مختلف بپردازد. 

آقای رضوی، مدیریت موسسه حقوقی کیانداد در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «اکثر افراد جامعه از قوانین و حقوق خود بی اطلاع هستند این موسسه با راه اندازی شبکه‌ای از قوانین و مقررات حاکم بر ایران در زمینه‌های طلاق، ملک، تجدیدنظر، ثبت، اعاده دادرسی، رابطه نامشروع، مواد مخدر، کلاهبرداری و ... اقدام به اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی و سایت کرده است. این موسسه با دارا بودن وکلای مجرب و حرفه‌ای پرونده‌های مختلفی را به حق به نتیجه رسانیده است.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « این سایت و مجموعه تمام تلاش خود را در راستای اطلاع رسانی دقیق قوانین انجام می‌دهد  تا ضمن آگاهی کامل افراد جامعه از حقوق و مقررات نقشی در امنیت حقوقی در جامعه ایجاد کند. »

گفتنی است موسسه حقوقی کیانداد، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه مشاوره رایگان با وکیل طلاق، وکیل ملکی، وکیل دادگاه انقلاب و ... کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات این موسسه می‌توانند به سایت موسسه حقوقی کیانداد به آدرس kiandad.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه کیانداد

موسسه حقوقی کیانداد با نیمقرن تجربه در زمینه وکالت دعاوی کیفری، وکالت دعاوی حقوقی و وکالت دعاوی خانوادگی، ( وکیل طلاق ، وکیل ملکی ، وکیل کلاهبرداری ، وکیل اعاده دادرسی ، وکیل دادگاه انقلاب ، وکیل تجدید نظرخواهی ) با همکاری بسیاری از وکلای ایرانی و خارج از ایران که بدون شک همگی از بهترین وکلای پایه یک دادگستری تهران و ایران و جهان تشکیل شده اند با هدف ارائه ی خدمات برجسته و ممتاز و حرفه ای حقوقی از جمله مشاوره(آنلاین ، تلگرام ، حضوری )، وکالت و داوری خدمات خود را در قالب دپارتمانهای تخصصی ارائه می نماید .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون