اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803193745312095

جابجایی و حمل میز بیلیارد با باربری ارزان قیمت در غرب تهران

کد: 139803193745312095

http://bit.ly/2KdERlG

، تهران , (اخبار رسمی): حمل میز بیلیارد بنا به دلایل زیادی کار دشوار و بسیار خطرناکی است. هم احتمال آسیب به میز وجود دارد و هم به افرادی که در حمل آن کمک می‌کنند. در ادامه روش صحیح حمل میز بیلیارد ارائه شده است.

جابجایی و حمل میز بیلیارد با باربری ارزان قیمت در غرب تهران
باربری ارزان قیمت در غرب تهران

جابجایی و حمل میز بیلیارد و حمل اثاثیه ارزان قیمت در غرب تهران

افرادی که در خانه میز بیلیارد دارند و یا صاحب کلوب ورزشی هستند می‌توانند با بازی بیلیارد خستگی روز را از بین برده و ساعت‌ها سرگرم شوند. البته وقتی صحبت از اسباب کشی و جابه جایی می‌شود، یکی از اولین مواردی که به ذهن می‌رسد این است که چگونه میز بیلیارد را حمل کرد. طبیعتا هرچه بیشتر به این موضوع فکر کرد، احساس ترس و دلهره بیشتری وجود دارد.
ترس از آسیب ندیدن میز بیلیارد و همینطور ترس از هزینه و دردسرهای حمل آن که داشتن این حس طبیعی است. حمل میز بیلیارد بنا به دلایل زیادی کار دشواری است. می‌توان برای حمل میز بیلیارد و جابجایی آن از باربری ارزان قیمت کمک گرفت. در ادامه نکاتی در مورد نحوه حمل میز بیلیارد ارائه شده است.

جابجایی میز بیلیارد دراسباب کشی یکی از چالش‌های مهم افرادی است که میز بیلیارد در خانه دارند. این کار البته چندان ساده نیست و کاملا تخصصی بوده و افرادی که می خواهند آنرا انجام بدهند، باید در این کار تبحر و تجربه داشته باشند و بصورت چند نفره آن را انجام دهند. 

میز بیلیارد و اسنوکر، امروزه جایگاه خاصی در مراکز تفریح و سرگرمی و شهربازی‌ها نزد جوانان علاقه مند دارد. حتما در فیلم‌های سینمایی مشاهده شده که عده‌ای از جوانان، مشغول بازی بیلیارد یا اسنوکر هستند. میز بیلیارد سنگین و بزرگ است و سبز رنگ  وجهت حمل و انتقال آن به محل مورد نظر نیاز است تا چندین نفر و با کمک ابزارها و تجهیزاتی دست به کار شوند. 

البته شرکت‌های اتوبار وباربری ارزان قیمت می تواند چنین کاری را بی نقص و در حداقل زمان ممکن انجام دهند در صورت وجود چنین میزهایی، هنگام استفاده از خدمات اسباب کشی، حمل آن جزئی از کار حمل اثاثیه منزل و شرکت در باربری است و باید به همراه سایر لوازم محل کار، اداره یا منزل به مکان جدید انتقال داده شود.

نکات مهم مراحل نصب و جابجایی میز بیلیارد یا میز اسنوکر

برای حرکت دادن میز بیلیارد یا اسنوکر به چهار عدد پایه سیار یا dolly نیاز است. این پایه‌ها مشابه پایه‌های دوربین‌های فیلمبرداری هستند که با کمک این پایه‌ها، دوربین‌های فیلمبرداری جابجا و حرکت داده می‌شود. از آنجا که معمولا میزهای بیلیارد 4 یا 6 پایه دارند، به همین تعداد پایه متحرک یا dolly احتیاج است تا هنگام جابجایی پایه‌های میز آسیب نبیند و با کشیده شدن بر روی سطح زمین خراش داده نشوند. همچنین اگر کفپوش آن مکان، پارکت چوبی یا لمینت است، آسیبی به کف وارد نشود.

هنگام حرکت دادن میز به دلیل سنگین بودن آن باید دقت کرد. بهتر است این کار را از همان ابتدا به کارگران باربری سپرد تا به آرامی آن را از یک طرف بلند کنند، سپس با گذاشتن پایه‌های آن سمت بلند شده، آنها را به آرامی بر روی پایه‌های متحرک قرار دهند. و بعد همین کار را برای پایه‌های ضلع دیگر تکرار کنند. برای اینکه به کمر و ستون فقرات آسیبی وارد نشود، بهتر است هر یک از کارگران یک پایه را بلند کنند.

باید دقت شود که پایه‌های متحرک دقیقا بطور درست سفت شوند تا موقع حرکت دادن میز، پایه‌های آن سر نخورند و از روی این dolly‌ها جدا نشوند. همچنین باید دقت کرد که جهت قرارگیری این پایه‌های متحرک، همه به یک سمت و در امتداد بدنه مستطیلی شکل میز بیلیارد باشند.

پیش از حرکت دادن میز بر روی این پایه‌های متحرک، وسایل و اجسامی که سر راه هستند باید برداشته شوند و اگر احیانا در مسیر پستی و بلندی وجود دارد باید مراقب بود. ممکن است سرعت حرکت این میز بر روی سطوح شیبدار ناگهان زیاد شود به همین دلیل این نکته اهمیت دارد که حتما طوری افراد کنار هر ضلع آن بایستند که در صورت بروز چنین اتفاقی بتوانند براحتی آن را کنترل و مجددا در مسیر صحیح جابجایی آن قرار دهند.

 برای انتقال و جدا سازی قطعات و بخش‌های مختلف بدنه میز بیلیارد، مراحل زیر باید به ترتیب انجام شود:

هر یک از شش حفره که توپ‌های رنگی بیلیارد، هنگام بازی به درون آنها می‌افتند را با کمک ابزارهای مخصوص جدا کرده و جهت این کار با کمک آچار، بندهای فلزی متصل کننده این حفره‌های پارچه‌ای را یک به یک جدا و سپس آنها را بیرون کشید.

با کمک آچارهای مخصوص جداسازی قطعات چوبی، لبه‌های چوبی روی میز بیلیارد را یکی یکی جدا کرد.

حال لایه سبز رنگ پوشش بیرونی میز باید برداشته شود. برای این کار با کمک پیچ گوشتی یا حتی دریل می‌توان پیچ‌های متصل کننده پوشش سبز رنگ از روی بدنه میز را جدا کرده و باز به همین ترتیب قطعات دیگر از جمله پایه‌ها را از لایه میانی میز جدا و هر تکه را به دقت از بقیه جدا کرد.

این قطعات را حال پس از جداسازی دقیق، می‌توان بر روی ماشین  باربری ارزان قیمت در غرب تهران  سوار کرده و به محل جدید حمل کرد.

علاقه مندان برای استفاده از خدمات اتوبار و باربری ارزان قیمت درغرب تهران در زمینه حمل بار و اثاثیه مانند پیانو و میز بیلیارد و ... می‌توانند به سایت آسیا بار به آدرس www.arzanbarbari.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسیا بار

آسیا بار به عنوان یک باربری ارزان قیمت در غرب تهران به صورت ۲۴ ساعته بدون تعطیلی در خدمت شماست. آسیا بار یک باربری ارزان قیمت در غرب تهران به عنوان یک مرکز تخصصی با در اختیار داشتن کادر مجرب ، کارگران ورزیده و تجهیزات و کامیون های مخصوص سر پوشیده همچون خاور، کامیونت های ایسوزو و هیوندای و نیسان وانت، ارائه دهنده کلیه خدمات باربری شامل حمل اثاثیه منزل و لوازم اداری، جهیزیه، مبلمان، حمل یخچال های ساید، پیانو، گاو صندوق، بسته بندی و حمل انواع کالا در تهران و شهرستان می باشد.شما می توانید برای دریافت خدمات با ما تماس گرفته و یا اینجا کلیک کنید.آسیا بار یک باربری ارزان قیمت در غرب تهران همیشه در خدمت شماست.اتوبار ارزان قیمت آسیا بار در غرب تهران در کلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه کلیه خدمات اسباب کشی و باربری ارزان قیمت در غرب تهران به همه مناطق تهران و کشور،در اختیار کلیه شهروان عزیز می باشد.شما می توانید فقط با یک تماس برای اتوباراقدام کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل