اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803213751512095

جابجایی گیاهان آپارتمانی با استفاده از باربری ارزان قیمت

کد: 139803213751512095

http://bit.ly/2KjqVX0

، تهران , (اخبار رسمی): اسباب کشی گیاهان یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی است که قصد اسباب کشی دارند. افرادی که گل‌های زیادی در منزل خود دارند برای جابجایی صحیح آنها بهتر است مواردی را در نظر داشته باشند که در ادامه مورد بررسی قرار گرفته است.

جابجایی گیاهان آپارتمانی در باربری ارزان قیمت غرب تهران
جابجایی گیاهان آپارتمانی در باربری ارزان قیمت غرب تهران

در ادامه در مورد نحوه جابجایی گیاهان آپارتمانی در اسباب کشی توسط باربری ارزان قیمت و چگونگی حمل اثاثیه اطلاعاتی  ارائه شده است.

جابجایی گیاهان آپارتمانی و گلدان‌ها هنگام اسباب کشی و حمل بار یکی از نکات مهم باربری است که بسیاری از مشتریان تا حدودی نگران چگونگی اجرای آن و سالم رساندن گیاهان و گلدان‌ها به مکان جدید هستند. 

گیاهان نقش مهمی در زندگی ما دارند و وجود آنها در خانه و آپارتمان و حتی محل کار می‌تواند کمک به زیبایی فضا و بهبود روحیه افراد کند. به ویژه کسانی که به گل و گیاه علاقه مند هستند. 

از مهم‌ترین مشکلاتی که در اسباب کشی گیاهان وجود دارد، می‌توان موارد زیر را نام برد:

بسیاری از گیاهان نسبت به جابجایی حساسیت زیادی دارند.

گلدان‌های گل گاهی بسیارسنگین و بدبار هستند.

گل‌های تزئینی ممکن است قیمت زیادی داشته باشند و سال‌های زیادی از عمر آنها گذشته باشد. حفظ شادابی گیاهان مورد علاقه در اسباب کشی و جابجایی یکی از نگرانی‌ها در هر بار اسباب کشی است.

هیچ کس تمایل ندارد در اسباب کشی گیاهان کوچک‌ترین آسیبی به آنها وارد شود. اسباب کشی گیاهان می‌‌تواند موجب استرس و نگرانی زیادی شود زیرا آنها را باید به همان شکل که هستند جابجا کرد تا در حین اثاث کشی بدون کمترین صدمه به محل جدید منتقل شوند. 

جابجایی گیاهان آپارتمانی به ویژه در مسافت‌های طولانی و هنگام حمل بار توسط باربری اهمیت زیادی دارد. رعایت اصول اسباب کشی در زمینه حمل و نقل گل و گیاه در باربری مقرون به صرفه، الزامی است. هیچ کسی دوست ندارد، هنگام اسباب کشی و جابجایی بار برای گلدان‌ها مشکلی به وجود آید و یا ساقه گیاهان آسیب ببینند.

برای جلوگیری از رسیدن آسیب به گل‌ها در زمان جابجایی، حتما موارد زیر در نظر گرفته شود:

گلدان و یا ظروف گیاهان را بنا به نوع و جنس آنها اعم از شیشه‌ای، پلاستیکی، فایبرگلاس و یا چوبی دسته بندی کرد. در مورد ظرف و گلدان‌های شیشه‌ای تا حد امکان نهایت دقت را در طول اسباب کشی داشت.

پیش از شروع اسباب کشی به گیاهان و گل‌ها (غیر از گیاهان بیابانی مانند کاکتوس) آب داد اما در این کار نباید افراط کرد. در حدی که خاک آنها کمی مرطوب باشد و پس از اسباب کشی حداقل تا چند روز نیازی به آبیاری نداشته باشند. 

گلدان‌های کوچک تهیه و گل‌ها را در آنها گذاشت و تا جای ممکن جای آنها را در جعبه‌های اسباب کشی، محکم کرد. ضمنا حتما فضای خالی درون جعبه را هم با استفاده از موادی مثل فوم یا روزنامه پر کرد تا هنگام حرکت ماشین اسباب کشی، گلدان‌ها تکان نخورند و خاک آنها در جعبه نریخته و همچنین ساقه و برگ‌های گیاهان با تکان‌های ماشین، آسیب نبیند.

گذاشتن گیاهان در خودروی باربری (اتوبار) باید جزء مراحل آخر باشد و به کارگر حمل بار باربری که مسئول این کار است، تاکید شود که نهایت دقت را در این کار داشته باشد.

همچنین بهتر است برای اسباب کشی زمانی را انتخاب کرد که کمترین نوسانات و تغییرات دمای هوا در آن روز باشد تا بر اثر سرما یا گرمای ناگهانی، گیاهان دچار مشکل نشده و سالم به مقصد برسند. 

اگر تعداد گل‌ها و گیاهان کم و اندازه گلدان هم بزرگ نیست، می‌‌توان با ماشین شخصی خود آنها را به محل جدید حمل کرد.

با این وجود ممکن است روزهای اولیه پس از اسباب کشی، نیاز به تعویض خاک گیاه باشد، بنابراین می‌توانید اقدامات زیر را در فرصت مناسبی انجام داد:

برگه‌های روزنامه و یا چندین کاغذ باطله در جایی که قرار است خاک گلدان عوض شود، پهن کرد. 

گلدان جدید را آماده و در گوشه‌ای از آن محل قرار داد. 

خاک جدید و مواد مغذی تقویتی که قرار است پای گل ریخته شود را در دسترس قرار داد تا بتوان به سرعت با استفاده از آن خاک گیاه را عوض کرد. 

پایین‌ترین بخش گلدان را با کمی خاک ساده پر کرده و بقیه آن را با استفاده از ترکیب خاک جدید و ماده تقویتی پر کرد و گیاه را به آرامی در گلدان یا ظرف جدید قرار داد بطوری که ساقه‌های آن کاملا در خاک قرار گیرد. 

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت آسیا بار به آدرس www.arzanbarbari.ir  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسیا بار

آسیا بار به عنوان یک باربری ارزان قیمت در غرب تهران به صورت ۲۴ ساعته بدون تعطیلی در خدمت شماست. آسیا بار یک باربری ارزان قیمت در غرب تهران به عنوان یک مرکز تخصصی با در اختیار داشتن کادر مجرب ، کارگران ورزیده و تجهیزات و کامیون های مخصوص سر پوشیده همچون خاور، کامیونت های ایسوزو و هیوندای و نیسان وانت، ارائه دهنده کلیه خدمات باربری شامل حمل اثاثیه منزل و لوازم اداری، جهیزیه، مبلمان، حمل یخچال های ساید، پیانو، گاو صندوق، بسته بندی و حمل انواع کالا در تهران و شهرستان می باشد.شما می توانید برای دریافت خدمات با ما تماس گرفته و یا اینجا کلیک کنید.آسیا بار یک باربری ارزان قیمت در غرب تهران همیشه در خدمت شماست.اتوبار ارزان قیمت آسیا بار در غرب تهران در کلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه کلیه خدمات اسباب کشی و باربری ارزان قیمت در غرب تهران به همه مناطق تهران و کشور،در اختیار کلیه شهروان عزیز می باشد.شما می توانید فقط با یک تماس برای اتوباراقدام کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل