اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980320375034727

کتاب اصول مهندسی روسازی راهی بازار نشر شد

کد: 13980320375034727

http://bit.ly/2MDgn7b

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «اصول مهندسی روسازی» ترجمۀ ویرایش دوم کتاب «اصول مهندسی روسازی» نوشتۀ رجیب.ب.مالیک و طاهر قرشی توسط دکتر دانیال نصر و مهندس احسان باوفا ترجمه و توسط انتشارات مشق شب چاپ و منتشر شد.

اصول مهندسی روسازی راهی بازار نشر شد
کتاب اصول مهندسی روسازی راهی بازار نشر شد

به گزارش خبرنگار مشق شب، کتاب «اصول مهندسی روسازی» به اصول تحلیل و طراحی روسازی راه، همراه با آموزش برخی از نرم‌افزارهای تخصصی پرداخته و توانسته اکثر مطالب موردنیاز برای طراحی روسازی راه و همچنین آزمایشات و استانداردهای موردنیاز را پوشش دهد.

براساس این گزارش، این کتاب حاوی اطلاعاتی است که از منابع معتبر و بسیار مورد توجه قرار گرفته است و می‌تواند به عنوان یک مرجع جامع، برای تمامی دانشجویان مقاطع کارشناسی رشته عمران و کارشناسی ارشد رشته راه و ترابری مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب «اصول مهندسی روسازی» شامل بیست و پنج فصل است که شامل معرفی و شرح روسازی، اصول طراحی، ساخت مخلوط و ساختار روسازی آسفالتی، اصول طراحی ساختار، طراحی مخلوط و ساختار روسازی‌های بتنی، استانداردها، ترافیک، زهکشی، خاک، سنگدانه‌های مخلوط‌های آسفالتی و بتنی، قیر و امولسیون‌ها، اصول مربوط به بتن برای روسازی‌های سخت، خرابی‌ها و عملکرد روسازی و اصول مربوط به مکانیزم خرابی‌های روسازی و خصوصیات مصالح روسازی‌های آسفالتی است.

این کتاب در عین حال به مباحث دیگری همچون مدل‌های خرابی و خصوصیات مصالح بر روی روسازی‌های بتنی، طراحی مخلوط و طراحی ساختار لایه‌های آسفالتی، طراحی مخلوط و طراحی ساختار روسازی‌های بتنی، ساخت روسازی‌های آسفالتی، ساخت روسازی بتنی، تعمیر، نگهداری و بازسازی روسازی‌ها و سیستم‌های مدیریت روسازی، روسازی‌های فرودگاه، آزمایشات غیر مخرب، تحلیل اقتصادی و مفاهیم مقرون به صرفه، تجهیزات در روسازی‌های آسفالتی و بتنی، کاربردهای خاص، مهندسی روسازی پایدار و کاهش تأثیرات زیست‌محیطی در پروژه‌های حمل‌ونقل می‌پردازد.

شایان ذکر است این کتاب در قطع وزیری و 668 صفحه توسط انتشارات مشق شب چاپ و راهی بازار نشر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مشق شب

انتشارات مشق شب، ناشر تخصصی کتب مرجع و نشریات درون سازمانی، با هدف رشد و تعالی فرهنگ، ادب، هنر و دانش ایران عزیز پا به عرصه نشر گذاشته است؛ مصمم در تحقق آرمان‌هایش که همانای مشق وطن، توسعه و انتشار باورهای زنان و مردان خجسته و فرخ‌پی این مرز و بوم است. «مشق شب» در جذب اندیشه‌های ناب، صاحبان قلم و نخبگان دانش و فرهنگ همیشه پیشتاز بوده و از هر فرصتی برای دوستی با اهالی قلم استقبال کرده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب