اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980326376979754

با حمایت پارک فناوری پردیس

اولین مدل بومی تعالی سازمانی کشور رونمایی شد

کد: 13980326376979754

http://bit.ly/2RjUSHm

، تهران , (اخبار رسمی): در نمایشگاه اینوتکس، از اولین مدل بومی تعالی سازمانی کشور، به عنوان مدل تعالی سازمانی ملی، رونمایی شد. شرکت تِکچی به عنوان تنها شرکت تخصصیِ ارزیابی و اندازه‌گیری پیشرفته سازمانی در ایران، از سال 1393 با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به شرکتی دانش بنیان تبدیل شده است.

اولین مدل بومی «تعالی سازمانی» کشور رونمایی شد
مراسم رونمایی از مدل بومی تعالی سازمانی ملی که در استیج اصلی نمایشگاه اینوتکس برگزار شد .

اولین مدل بومی تعالی سازمانی کشور، به عنوان مدل تعالی سازمانی ملی در نمایشگاه اینوتکس رونمایی شد. این مدل که توسط شرکت «تِکچی» و با حمایت پارک فناوری پردیس طراحی و بومی سازی شده، به عنوان مدل ملی و اولین مدل بومیِ کشور در حوزه تعالی سازمانی، ثبت و رونمایی شده است.

در این مراسم که در استیج اصلی نمایشگاه اینوتکس برگزار شد، حسینی مدیرعامل شرکت تِک چی به همراه رئیس پارک فناوری پردیس و نمایندگانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین نمایندگانی از 29 شرکت برگزیده صنایع بزرگ نفت و گار و پتروشیمی حضور داشتند.

شرکت تِکچی به عنوان تنها شرکت تخصصیِ ارزیابی و اندازه گیریِ پیشرفته سازمانی در ایران، از سال 1393 با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به عنوان شرکتی دانش بنیان شکل گرفته است و تاکنون در حدود 30 مدل اندازه‌گیری سازمانی را طراحی و پیاده سازی کرده است.

این مدل تاکنون توسط حدود 700 شرکت به کار گرفته شده و بالای 20 شرکتِ بزرگ صنایع بزرگ نفت و گار پتروشیمی نیز این مدل را جایگزین مدل‌های خارجیِ آن کرده‌اند.

از جمله ویژگی‌های منحصربفرد مدل ملیِ تعالی سازمانی، طراحیِ متناسب آن با سطح بلوغ سازمان‌های ایرانی، سازگاری با فرهنگ ارتباطیِ مدیران ایرانی و همخوانی با شرایط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ایران را می‌توان نام برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکچی

خدمات ارزیابی و رتبه‌بندی است که بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای بومی و بین‌المللی توانمندی‌های سازمانی، رتبه اعتباری، توانمندی مالی و ارزش دارایی‌های نامشهود شرکت‌ها و سازمان‌ها را ارزیابی می‌کند. تِکچی با ترکیبی از مدیران و کارشناسان مجرب باسابقه طولانی در حوزه تأسیس و مدیریت سازمان‌های فناور، حقوقدانان باسابقه و محققین و مهندسین حوزه‌های مختلف فنی از دانشگاه‌های معتبر هستند

اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار