اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803263771111867

خودکار کردن بیمه با نرم افزار حسابداری بیمه فرآیند کارگذاری

کد: 139803263771111867

http://bit.ly/2Rva3gK

، تهران , (اخبار رسمی): در قلب صنعت بیمه، حسابداری بیمه یک دنیای عجیب و غریب است. گزارش حسابداری بیمه، منبع قابل اعتمادی برای به دست آوردن تحقیقات بازار است که در کسب و کار به سرعت موجب افزایش بهره وری می‌شود.

با نرم افزار حسابداری بیمه فرآیند کارگذاری بیمه را خودکار کنید
هدیه نرم افزار حسابداری نمایندگی بیمه فرداد

به گزارش شرکت فرداد، اکثر دفاتر بیمه به جای تمرکز بر روی اصول و مفاهیم حسابداری و استانداردهای مربوط به بیمه بیشتر بر روی نحوه بازاریابی بیمه فوکوس می‌کنند. در ادامه در مورد آنچه که مستلزم به کارگیری نرم افزار حسابداری بیمه جهت مدیریت مالی است اشاره شده است.

چرا شرکت‌های بیمه باید از نرم افزار حسابداری نمایندگی بیمه استفاده کنند؟

در زمینه اخذ نمایندگی بیمه یک سری از دفاتر بیمه بدون شناخت استانداردها و اصول بیمه شروع به فعالیت می‌کنند و بعد از مدتی در ارائه خدمات رسانی به بیمه شدگان دچار سردرگمی و حتی شکست می‌شوند. چون در مدیریت مالی بیمه تاثیر امکانات نرم افزار حسابداری بیمه توسط کارگذاران بیمه نادیده گرفته می‌شود. برعکس کسب و کارهای دیگر که به نسبت عملیات مالی ساده و در حد بدهی و دارایی و هزینه دارند، شرکت‌های بیمه به دلیل صدور انواع بیمه مدیریت مالی به نسبت پیچیده‌ای دارند و نیازمند سیستم تخصصی هستند.

سیستمی همچون نرم افزار حسابداری دفاتر بیمه که به سرعت و به آسانی قابلیت مدیریت مالی بیمه را برای دفاتر بیمه گذاری فراهم می‌کند، اطلاعات کلیدی که از طریق گزارشات نرم افزار حسابداری نمایندگی بیمه ارائه می‌شود به سهامداران صنعت بیمه و تحلیلگران و تصمیم گیرندگان کسب و کار در برنامه ریزی مدیریتی و تصمیم گیری بیمه کمک می‌کند.

گزارشات حسابداری بیمه با اطلاعات کافی در نرم افزار حسابداری بیمه ارائه می‌شود تا با هدف ارائه خدمات بهتر بیمه‌ای بتوان تصمیماتی هم سو با اهداف لحاظ کرد. از دلایل و ویژگی‌هایی که بیمه گذاران را تشویق به کار با نرم افزار حسابداری دفاتر بیمه می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تهیه گزارش براساس بازه تاریخی از تخفیف‌های بیمه نامه‌ها، گزارش صورت معاملات فصلی و سود و زیان، ایجاد گزارش بیمه نامه‌های ثبت شده مطابق با دفتر روزنامه، امکان مشاهده بیمه گذارهای بدهکار و بدحساب، محاسبه کارمزد صدور و فروش بیمه نامه با امکان تعریف درصد به نسبت رشته بیمه، امکان ثبت سند پرداخت و اقساط پرداختی در زمان صدور بیمه نامه، امکان ثبت ارزش افزوده در زمان صدور بیمه نامه

نرم افزار حسابداری بیمه فرداد، هدیه‌ای به تبلیغ کنندگان آینده نگری

شرکت فرداد بهترین هدیه را برای مدیران نمایندگی بیمه در نظر گرفته است. نرم افزار حسابداری نمایندگی بیمه فرداد به افراد در استفاده از اطلاعات مالی بیمه، ساده کردن وظایف حسابداری بیمه و تهیه گزارشات حرفه‌ای بیمه کمک می‌کند. هدیه نرم افزار حسابداری بیمه فرداد این اطمینان را به بیمه گذاران می‌دهد که به جای اینکه زمان خود را صرف پر کردن فرم‌های صورت حساب‌ها کنند، با تمرکز بر روی روابط تجاری بین افراد و بیمه شدگان شاهد بهبود عملکرد خود باشند.

در نرم افزار حسابداری بیمه فرداد کنترل دسترسی به کارگزاران، کارمندان بیمه گذاران، بانک‌ ها و کلاً همه چیز به صورت متمرکز انجام و بدون هیچ گونه الزام فنی به نمایندگان بیمه اهدا می‌شود. افراد هم با ثبت درخواست فرم دریافت هدیه نرم افزار حسابداری بیمه می‌توانند برای یکپارچگی حسابداری بیمه خود از این فرصت  خاص بهر مند شوند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات در مورد نرم افزار حسابداری دفاتر بیمه می‌توانند به سایت نرم افزار حسابداری فرداد به آدرس www.fardadgroup.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری فرداد

شرکت نرم افزاری فرداد در سال 1396 به عنوان یک شرکت نرم افزاری پس از 6 سال تحقیق و توسعه در سازمان اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید. این شرکت نرم افزار حسابداری برای شرکتهای کوچک و متوسط تولید می کند. محصول های این شرکت ، نرم افزار حسابداری تولیدی ، حسابداری خدماتی، حسابداری بازرگانی و نرم افزار حسابداری پیمانکاری برای شرکتهای کوچک و متوسط می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]