اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803293782411867

ارائه اطلاعات نامحدود در دمو نرم افزار حسابداری

کد: 139803293782411867

http://bit.ly/2LB2cyf

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه آنچه کسب و کارها را مورد اعتماد و کارآمد کرده است بهره مندی از راه حل‌های نرم افزار حسابداری است. بنابراین مدیران کسب و کار به این نتیجه رسیده‌اند که باید به دنبال خرید نرم افزار حسابداری باشند و اعتقاد دارند انتخاب نرم افزار حسابداری کاری همواره سخت و دشوار است.

ارائه اطلاعات نامحدود در دمو نرم افزار حسابداری
درخواست دمو نرم افزار حسابداری فرداد

به گزارش نرم افزار حسابداری فرداد، بهترین پیشنهاد برای آن دسته از صاحبان کسب و کار که تجربه‌ای در زمینه برنامه مالی ندارند، شرکت در جلسه دمو نرم افزار حسابداری همراه با مطرح کردن سوالات و نیازسنجی توسط کارشناسان در یافتن راه حل مناسب نرم افزار حسابداری است.

انتخابی سریع و دقیق با دمو نرم افزار حسابداری

راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار سختی‌های خود را دارد و پیچیدگی حسابداری آن نیز مخصوصاً اگر بدون نرم افزار حسابداری انجام گیرد این سختی کار را چند برابر و پیچیده می‌کند. بسیاری از تولید کنندگان نرم افزار حسابداری برای صرفه جویی در وقت و کمک برای گذر از چالش‌های انتخاب نرم افزار، امکان دمو نرم افزار حسابداری را با حداقل زمان و معرفی بیشترین امکانات سیستم برای کسانی که به تحولات مدیریت مالی می‌اندیشند فراهم کرده است.

کارشناسان نرم افزار حسابداری در جلسه دمو با شناخت نیاز مشتری و ارائه توضیحات کاربردی مشتری را با توجه به حوزه کاری تشویق به خرید نرم افزار حسابداری می‌‌کنند. جلسه دمو نرم افزار حسابداری معمولاً به 2 شکل زیر برگزار می‌شود:

جلسه دمو آنلاین نرم افزار حسابداری: مشتری برای مشاهده دمو آنلاین نرم افزار حسابداری تمام چیزی که نیاز دارد یک رایانه متصل به اینترنت است که او را قادر می‌سازد تا از هر نقطه در جلسه آنلاین دمو نرم افزار حسابداری شرکت کند، مثلاً از طریق برنامه Any Desk شخص می‌تواند در دفتر خود با کارشناسان فروش نرم افزار حسابداری جهت مشاهده دمو نرم افزار حسابداری هماهنگ شود.

مشتری می‌تواند در جلسه آنلاین دمو حسابداری بدون هیچ محدودیتی به ماژول‌های برنامه حسابداری همچون سیستم دریافت و پرداخت، فروش، انبارداری، حقوق و دستمزد و ... دسترسی داشته باشد و با توجه به نیازهای مالی میزان پاسخگویی امکانات نرم افزار حسابداری را در کسب و کار خود بسنجد.

جلسه حضوری دمو نرم افزار حسابداری: شرکت در جلسه حضوری دمو نرم افزار حسابداری برای مشتریانی که نیاز به توضیحات جامع از کاربردهای نرم افزار حسابداری دارند پیشنهاد می‌شود. معمولاً جلسه دمو حضوری نرم افزار حسابداری توسط مدیران مالی و مسئولین IT به همراه کارشناسان نصب و پشتیبانی برگزار و با توجه به نیاز مشتری تمام امکانات برنامه حسابداری توضیح داده می‌شود و مشتری متوجه خواهد شد که کدام یک از ماژول‌ها و راه حل‌ها پاسخگوی نیاز کسب و کار است.

تا تایید در خواست دمو نرم افزار حسابداری فرداد 60 ثانیه باقیست

ثبت نام برای درخواست دمو، اولین گام دریافت دمو نرم افزار حسابداری است. مشتری باید جهت هماهنگی جلسه دمو نرم افزار حسابداری و ارتباط با کارشناسان در فرم دمو نرم افزار حسابداری اطلاعات اولیه، نوع فعالیت، شماره تماس و آدرس ایمیل خود را ثبت کند. کمتر از 1 دقیقه کارشناسان دمو و فروش سیستم حسابداری با فرد تماس می‌گیرند و بعد از ارائه توضیحات اولیه، نحوه شرکت در جلسه دمو مورد نظر را از خواهند پرسید و هماهنگی روز و ساعت جلسه دمو مرحله بعدی خواهد بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه برگزاری و تعیین زمان جلسه دمو نرم افزار حسابداری  فرداد کافیست با کارشناسان فروش از طریق آدرس www.fardadgroup.com در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری فرداد

شرکت نرم افزاری فرداد در سال 1396 به عنوان یک شرکت نرم افزاری پس از 6 سال تحقیق و توسعه در سازمان اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید. این شرکت نرم افزار حسابداری برای شرکتهای کوچک و متوسط تولید می کند. محصول های این شرکت ، نرم افزار حسابداری تولیدی ، حسابداری خدماتی، حسابداری بازرگانی و نرم افزار حسابداری پیمانکاری برای شرکتهای کوچک و متوسط می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه