اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803263771412183

آشنایی با مجتمع هتل ایرانیان قزوین

کد: 139803263771412183

http://bit.ly/2Rl1Pry

، قزوین , (اخبار رسمی): مجتمع هتل ایرانیان قزوین در منطقه ورودی شهر قزوین، یکی از شهرهای باستانی کشور ایران قرار گرفته است. قزوین یکی از شهرهای هدف گردشگران ایرانی و خارجی نیز است.

هتل ایرانیان قزوین
سردر و تابلوی مجتمع گردشگری هتل ایرانیان قزوین

قزوین در گذشته نیز مقصد گردشگران مسافران گذری بوده است. از جمله مکان‌هایی که به جای هتل در قزوین به کار می‌رفته است، می‌توان به کاروانسرای سعدالسلطنه اشاره کرد

اقامت در قزوین

مجتمع هتل ایرانیان قزوین در منطقه ورودی شهر قزوین، یکی از شهرهای باستانی کشور ایران قرار گرفته است. قزوین یکی از شهرهای هدف گردشگران ایرانی و خارجی نیز است. همین امر باعث می‌شود تا هتل ایرانیان با توجه به قرار گرفتن در منطقه خوش آب و هوای هفت سنگان، قابلیت جذب گردشگران بیشتری نسبت به هتل‌های قزوین دارا باشد.

قزوین در گذشته نیز مقصد گردشگران مسافران گذری بوده است. از جمله مکان‌هایی که به جای هتل در قزوین به کار می‌رفته است، می‌توان به کاروان‌سرای سعدالسلطنه اشاره کرد. این کاروانسرا از دیرباز مورد توجه مسافران بوده است. امروزه می‌توان با مدیریت خوب منابع هتل‌داری، تعداد جذب گردشگران را به هتل‌های قزوین افزایش داد. اما 3 مورد مهم برای جذب هر چه بیشتر مسافران را می‌توان این‌گونه بیان کرد.

جذب گردشگر بیشتر

  1. حراست: مهمترین امر در راستای افزایش جلب نظر مشتری حراست است. همانطور که همه می‌دانند، امنیت اصلی‌ترین رکن احساس آرامش فردی را می‌رساند. شاید یک انسان با امکانات کمتر اما امنیت بیشتر، نسبت به فردی که امکانات بیشتری دارد، احساس آرامش کمتری داشته باشد.
  2. فضای سبز: حس طبیعت دوستی انسان‌ها باعث می‌شود تا با دیدن طبیعت و مناظر فضای سبز ساخته شده به دست بشر، احساس آرامش بیشتر کند. به طور مثال اگر یک واحد آپارتمان و یک خانه ویلایی را متصور شوید؛ بدون شک فردی که در خانه ویلایی زندگی می‌کند، نسبت به فردی که در آپارتمان زندگی می‌کند، دارای سرزندگی بیشتری است.
  3. طبخ و مواد غذایی مصرفی: طبخ غذا برای جلب نظر مشتری بسیار حائز اهمیت است. به طوری که اگر غذای طبخ شده با کیفیت نباشد، باعث می‌شود که رضایت مشتری نسبت به کل هتل و اقامتگاه منفی شود.

اقامت در هتل چهار ستاره ایرانیان

شرکت گردشگری هتل ایرانیان قزوین را می‌توان یکی از زیباترین هتل‌های موجود در شهر قزوین دانست. از جمله مزایای آن نسبت به دیگر هتل‌ها می‌توان به استخر و حمام ترکی، آتلیه عکس، مزون عروس و مهد کودک اشاره کرد.

مجموعه هتل ایرانیان با داشتن فضای سبز بزرگ، آب و هوای ییلاقی و پارکینگ مناسب با حراست مجرب نظر مهمانان را از هر جهت آسوده کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هتل و تالارهای ایرانیان قزوین

شرکت گردشگری هتل ایرانیان مجموعه ایست بی نظیر در منطقه ای خوش آب و هوا و دارای امکاناتی ویژه. اماکاناتی همچون هتل چهار ستاره، مجموعه تالارهای پذیرایی پرنس، مجلل و تشریفات؛ با ظرفیت بیش از 2000 نفر. سالن همایش و کنفرانس، رستوران کلاسیک، کافی شاپ، آرایشگاه بانوان و آقایان، استخر و حمام ترکی، آتلیه فیلم و عکس، واحد گل و تشریفات.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی