اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803283778812183

ثبت جهانی سرای سعد السلطنه قزوین

کد: 139803283778812183

http://bit.ly/2Krid9A

، قزوین , (اخبار رسمی): در تاریخ ۹۸/۳/۲۲ در دفتر استاندار قزوین نشستی در رابطه با ثبت جهانی سرای سعد السلطنه برگزار شد. در ادامه بخشی از نظرات دکتر غاده حجاوی در رابطه با سرای سعد السلطنه و ثبت جهانی آمده است.

ثبت جهانی سرای سعد السلطنه قزوین
ثبت جهانی سرای سعدالسلطنه

با حضور سرکار خانم دکتر غاده حجاوی رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی در قزوین، احتمال ثبت جهانی سرای سعد السلطنه قوت گرفت.

در نشستی که در تاریخ ۹۸/۳/۲۲ در دفتر استاندار قزوین در رابطه با ثبت جهانی سرای سعد السلطنه برگزار شد، دکتر غاده حجاوی، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، مهندس علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین و ویدا توحدی مشاور معاون صنایع دستی کشور حضور داشتند.

نظر دکتر غاده حجاوی درباره ثبت جهانی سرا

دکتر غاده حجاوی در رابطه با سرای سعد السلطنه و ثبت جهانی آن عنوان کرد که کاروانسرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین، مجموعه بی نظیری است و می‌تواند میزبان برگزاری جشنواره جهانی صنایع دستی باشد. وی به مسئولان استان قزوین برای داشتن چنین مجموعه زیبایی تبریک گفت و اعلام کرد که اگر این بازارچه کامل شود، نمونه بی نظیری خواهد شد که می‌تواند میزبان برگزاری فستیوال جهانی صنایع دستی باشد.

هتل ایرانیان قزوین میزبان دکتر غاده حجاوی است. این مجموعه مفتخر است که دکتر، هتل ایرانیان را به عنوان هتل در قزوین انتخاب کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هتل و تالارهای ایرانیان قزوین

شرکت گردشگری هتل ایرانیان مجموعه ایست بی نظیر در منطقه ای خوش آب و هوا و دارای امکاناتی ویژه. اماکاناتی همچون هتل چهار ستاره، مجموعه تالارهای پذیرایی پرنس، مجلل و تشریفات؛ با ظرفیت بیش از 2000 نفر. سالن همایش و کنفرانس، رستوران کلاسیک، کافی شاپ، آرایشگاه بانوان و آقایان، استخر و حمام ترکی، آتلیه فیلم و عکس، واحد گل و تشریفات.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح