اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980327377399754

از نخستین وندور لیست آنلاین مشاوران مدیریت کشور در نمایشگاه اینوتکس رونمایی شد

پیاده‌سازی وندور لیست برترین شرکتهای مشاور مدیریت توسط شرکت تکچی

کد: 13980327377399754

http://bit.ly/2RntmIN

، تهران , (اخبار رسمی): در این وندور لیست برترین شرکتهای مشاور مدیریت تعیین صلاحیت شده به جامعه کارفرمایی کشور معرفی شده است. این سامانه توسط شرکت تکچی و با حمایت مادی و معنوی هلدینگ خلیج فارس بعنوان بزرگترین هلدینک پتروشیمی کشور طراحی و پیاده سازی شده است.

پیاده سازی وندور لیست برترین شرکت های مشاور مدیریت توسط شرکت تکچی
شرکت تکچی در اولین روز از نمایشگاه اینوتکس از نخستین وندور لیست آنلاین مشاوران مدیریت رونمایی کرد.

شرکت تکچی در اولین روز از نمایشگاه اینوتکس از نخستین وندور لیست آنلاین مشاوران مدیریت کشور رونمایی کرد. در این وندور لیست برترین شرکت‌های مشاور مدیریت تعیین صلاحیت شده به جامعه کارفرمایی کشور معرفی شدند.

این سامانه که توسط شرکت تکچی و باحمایت مادی و معنوی هلدینگ خلیج فارس بعنوان بزرگترین هلدینک پتروشیمی کشور طراحی و پیاده سازی شده است از امروز در دسترس عموم قرار گرفته و کلیه کار فرمایان کشور می‌توانند از نتایج آن به رایگان استفاده کنند.

فراخوان حضور شرکت‌‍های مشاوره مدیریت جهت ارزیابی و تعیین صلاحیت در دی ماه سال 97 از طریق رسانه‌ها آغاز شد و 140 شرکت در این فراخوان شرکت کردند. کار ارزیابی این شرکت‌ها بر اساس مدل اختصاصی شرکت تکچی برای تعیین صلاحیت شرکت‌های مشاوره مدیریت طی مدت 5 ماه به انجام رسید و 30 شرکت در 14 حوزه تخصصی مشاوره مدیریت تعیین صلاحیت شدند.

اسامی شرکت‌های برگزیده هم اکنون در سایت شرکت تکچی قرار گرفته و آماده استفاده است.

این سامانه از امروز به صورت دایمی آماده ثبت نام از شرکت‌های مشاوره مدیریت در همه حوزه‌ها و گرایش‌ها است. شرکت‌های متقاضی برای ثبت نام می‌توانند به سایت شرکت تکچی به آدرس Techchi.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تکچی

خدمات ارزیابی و رتبه‌بندی است که بر اساس شاخص‌ها و استانداردهای بومی و بین‌المللی توانمندی‌های سازمانی، رتبه اعتباری، توانمندی مالی و ارزش دارایی‌های نامشهود شرکت‌ها و سازمان‌ها را ارزیابی می‌کند. تِکچی با ترکیبی از مدیران و کارشناسان مجرب باسابقه طولانی در حوزه تأسیس و مدیریت سازمان‌های فناور، حقوقدانان باسابقه و محققین و مهندسین حوزه‌های مختلف فنی از دانشگاه‌های معتبر هستند

اطلاعات تماس
  • 021226*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه