اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803293781911867

استخدام حسابدار در تصمیم‌گیری‌های مدیریت چه نقشی دارد؟

کد: 139803293781911867

http://bit.ly/2RxOxId

، تهران , (اخبار رسمی): در هر کسب و کاری برای ایجاد و حفظ ارزش رشد کسب و کار، وجود حساب‌داران حرفه‌ای یک عامل کلیدی است چرا که حسابدار به افراد کمک می‌کند تا بدانند از لحاظ مالی و هزینه و درآمد در چه مرحله‌ای هستند و با درک نیازهای کسب و کار در آینده، راه‌هایی برای حفظ و رضایت مشتری و رونق کسب و کارشان پیدا کنند.

استخدام حسابدار در تصمیم گیری های مدیریت چه نقشی دارد؟
استخدام حسابدار فرداد

به گزارش شرکت فرداد، مدیران برای اینکه بتوانند از طریق گزارشات مالی تجزیه و تحلیل شده برای کنترل فرآیندهای مالی برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنند نیاز به استخدام حسابدار دارند. شرکت‌ها با هدف رشد کسب و کار، به دنبال بهره‌مندی و استخدام حسابدار با تجربه و حرفه‌ای از بین داوطلبان علاقه‌مند و نیروهای جوان و متخصص هستند.

ویژگی متقاضیان استخدام حسابدار

وجود یک متخصص حسابدار حرفه‌ای در هر کسب و کاری یک دارایی ارزشمند است. دسترسی به گزارش‌ها، داده‌ها، اطلاعات سود و زیان، دارایی و بدهی‌ها، سوابق و داده‌ها برای اجرای موفق هر کسب و کاری نیاز است که تنها با استخدام حسابدار افراد می‌توانند به اطلاعات دسترسی دقیقی داشته باشند. این اطلاعات جهت تصمیم گیری مدیریت یک سازمان نقش به‌سزایی دارد. بنابراین استخدام کارشناس حسابداری، عملیات تجاری هر کسب و کاری را به سمت کارایی بیشتر با اطلاعات مالی صحیح‌تر سوق می‌دهد و منجر به برنامه‌ریزی و مدیریت بهتر می‌شود.

از نظر مدیران شرکت، تنها راه‌کاری که موجب تمرکز و یک‌پارچگی مدیریت مالی مجموعه می‌شود، استخدام کارشناس حسابداری است و می‌توان شاهد سود بیشتر با ارائه راه‌کارهای لازم از جانب حسابدار بود.

افرادی که دارای ارتباط موثر با مشتریان و روحیه منعطف هستند گزینه خوبی برای استخدام حسابدار محسوب می‌شوند. متقاضیان استخدام حسابدار باید اهل به‌روزرسانی اطلاعات حسابداری و کار گروهی بوده و از یادگیری خسته نشوند.

از دیگر ویژگی های متقاضیان استخدام حسابدار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. مهارت کار با نرم افزار حسابداری: یکی از مشخصه‌های بهترین حسابداران تسلط کار با نرم افزار حسابداری است. توانایی کار با نرم افزارهای حسابداری باعث دسترسی سریع و دقیق‌تر به گزارشات و اطلاعات مالی می‌شود که با بهره‌وری زمان می‌توان بر انجام وظایف مهم‌تر تمرکز کرد.
  2. آشنایی به استاندارهای مالیاتی: قوانین و استانداردهای حسابداری ممکن است بنا بر تغییر شرایط زمانی تغییر کند. بنابراین ضروری است که متقاضی استخدام حسابدار نسبت به آخرین اصلاحات و تغییرات آگاهی داشته باشد. حتی در صورتی که حسابدار از اطلاعات حسابداری خود اطمینان دارد همچنان باید از آخرین قوانین و استانداردهای حسابداری آگاهی داشته باشد.
  3. مهارت مدیریت زمان و قابل اطمینان بودن: در استخدام حسابدار شخص باید توانایی مدیریت و الویت‌بندی وظایف خود را داشته باشد تا برای انجام کارهای مهم، زمان بیشتری داشته باشد. هم‌چنین در نگهداری اسناد و اطلاعات، متقاضی استخدام حسابدار باید دارای تعهد کاری باشد و هیچ‌گونه اطلاعاتی به اشخاص دیگر ندهد.  

استخدام حسابدار توسط شرکت فرداد:

حسابدار نیاز به درجه بالایی از دقت در کار دارد و اعتقاد کارفرمایان و مدیران مالی در زمان استخدام کارشناس حسابداری این است که عدم دقت در کار عواقب زیاد و گاهی جبران‌ناپذیر در رابطه با کسب و کار خواهد داشت.

همانند دومینو کم و زیاد شدن تنها یک رقم، می‌تواند بر حساب‌ها و تصمیمات مربوط به سلامت مالی شرکت تاثیر بگذارد. بنابراین مدیران در زمان استخدام حسابدار با دقت و وسواس زیاد از بین متقاضیان شغل حسابداری، حسابداران دارای ویژگی خاص را انتخاب و استخدام می‌کنند. متقاضیان استخدام کارشناس حسابداری می‌توانند رزومه آنلاین خود را ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط استخدام حسابدار به سایت فرداد مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری فرداد

شرکت نرم افزاری فرداد در سال 1396 به عنوان یک شرکت نرم افزاری پس از 6 سال تحقیق و توسعه در سازمان اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید. این شرکت نرم افزار حسابداری برای شرکتهای کوچک و متوسط تولید می کند. محصول های این شرکت ، نرم افزار حسابداری تولیدی ، حسابداری خدماتی، حسابداری بازرگانی و نرم افزار حسابداری پیمانکاری برای شرکتهای کوچک و متوسط می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام