اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980402379167477

لذت سفر به ترکیه با قطار

سفر به ترکیه با قطار در تابستان 98

کد: 13980402379167477

http://bit.ly/2RswcMW

، تهران , (اخبار رسمی): ترکیه با جاذبه‌های گردشگری خود یکی مقاصد محبوب گردشگران ایرانی بشمار می‌آید. ترکیه در فاصله نسبتا نزدیکی به ایران قرار دارد و این مورد یکی از دلایل محبوبیت این مقصد سفری است.

تابستان 98 با قطار به ترکیه سفر کنید !!!
سفر به ترکیه با قطار در تابستان 98

چگونه با قطار به استانبول سفر کرد؟

در کنار پرواز و سفر با اتوبوس به آنکارا یا استانبول، قطار گزینه جدیدی است که می‌توان برای سفر به استانبول یا آنکارا آن را انتخاب کرد. اما در این مورد ممکن است سوالاتی ذهن افراد را درگیر کند:

  • چطور بلیط قطار استانبول را تهیه کرد؟
  • از تهران تا استانبول با قطار چقدر فاصله است؟
  • قیمت بلیط قطار تهران به استانبول چقدر است؟
  • و ...

سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی قطار تهران-آنکارا از اول تیر ۹۸ خبر داده و اعلام کرده است که قطار تهران – وان – تهران نیز اوایل تیر امسال راه اندازی می‌شود. وی راه اندازی قطار تهران-آنکارا در سفر هیئت ترکیه‌ای به ایران را مطرح و بیان کرد که با آن موافقت شده است. بر این اساس از اوایل تیرماه امسال هفته‌ای یک قطار از تهران به آنکارا و باالعکس راه اندازی خواهد شد.

مدیرعامل راه آهن خاطرنشان کرد که قبلا یک قطار از تبریز به وان وجود داشته که همزمان با قطار تهران – آنکارا هفته‌ای یک قطار نیز از مقصد تهران به سمت وان و بالعکس حرکت خواهد کرد. رسولی با اعلام این که توافق تعرفه‌ای بین ایران و ترکیه برای قطارهای باری نهایی شده است، گفت که علاوه بر قطار تهران-وان و تهران-آنکارا، قطار گردشگری بین دو کشور نیز راه اندازی خواهد شد. بر اساس مذاکرات صورت گرفته با وزیر گردشگری ترکیه، قطار گردشگری ترکیه به ایران می‌آید و قطارهای گردشگری ایران نیز به این کشور می‌روند.

قیمت بلیط قطار تهران ترکیه چقدر است؟

بلیت قطار تهران-آنکارا ۴۳ یورو و با مجموع زمانی ۶۰ ساعت و بلیت قطار تهران-وان با ۲۰ یورو با مجموع زمانی ۲۲ ساعت برآورد شده است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور ترکیه می‌توانند به سایت ناخدای سفر به آدرس www.nakhodasafar.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی ناخدای سفر

شرکت خدمات مسافرت هوایی ناخدای سفر با شماره مجوز رسمی 14123 – 902 از سازمان میراث فرهنگی و ، صنایع دستی و گردشگری  و سازمان هواپیمایی کشوری فعالیت می نماید . مجری تورهای اروپا به صورت گروهی و انفرادی ،مجری تورهای آسیایی و مجری تور کانادا کلیه خدمات اخذ ویزای شینگن ، کانادا و آسیایی انجام رزرواسیون هتل و بیمه مسافرتی صادرکننده کلیه پروازهای چارتری و سیستمی خارجی و داخلی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح