اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804033795112137

سفارش لپ تاپ استوک در جهان بازار

هنگام خرید لپ تاپ استوک به چه مواردی باید توجه کرد؟

کد: 139804033795112137

http://bit.ly/2Rux7ME

، تهران , (اخبار رسمی): اکثر عواملی که باعث میشود یک فرد به خرید لپ تاپ استوک روی بیاورد، قیمت عالی و کیفیت فوق العاده لپ تاپهای استوک است. استوک واژه‌ای آشناست اما اگر فردی اطلاعاتی در مورد آن ندارد در ادامه توضیحاتی ارائه شده است.

در هنگام خرید لپ تاپ استوک باید به چه مواردی توجه کنیم
هنگام خرید لپ تاپ استوک به چه مواردی باید توجه کرد؟

بصورت مختصر واژه استوک معانی مختلفی دارد. در ایران به کالاهایی که کارکرده یا به عبارتی دست دوم هستند کالای استوک گفته می‌شود اما در واقع همیشه این طور نیست! در زبان لاتین استوک به معنای کالای ذخیره شده یا موجود در انبار گفته می‌شود.

بنا به سیاست‌های جالبی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اروپایی و امریکایی مشتریان می‌توانند کالای خریداری شده را تا مدت 30 روز بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنند. کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتون کالای نو شناخته نمی‌شود، بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمی‌شوند و مستقیما به انبار فرستاده می‌شود. با نگاهی به جدول قیمت روز لپ تاپ و بررسی مشخصات آنها، مقرون به صرفه بودن لپ تاپ استوک از لحاظ کارایی به اثبات می‌رسد.

انواع لپ تاپ استوک 

  • لپ تاپ استوک لنوو

کمپانی لنوو، یک شرکت چند ملیتی فعال در زمینه تولیدات کامپیوتری از سال 1984 در آمریکا است. این کمپانی همواره در زمینه‌ی آی تی فعالیت داشته و در زمینه‌هایی همچون، لپ تاپ، موبایل و تبلت نقش داشته است. لپ تاپ ‌ای ساخت این کمپانی، دارای تنوع بسیار زیادی در ویژگی و سخت افزار هستند و طیف گسترده‌ای از کاربران با کاربری‌های متفاوت را پوشش می‌دهند. از مهمترین لپ تاپ‌های لنوو، سری تیکنپدهای خوش ساخت و حرفه‌ای این شرکت به عنوان استوک در بازار به فروش می‌روند. این کمپانی چینی، هر ساله محصولات جدید خود را در نمایشگاه و رویدادهای فناوری در سراسر جهان معرفی می‌کند.  خرید لپ تاپ استوک لنوو از طریق فروشگاه جهان بازار امکان پذیر است.

  • لپ تاپ استوک HP

شرکت آمریکایی HP، از مشهورترین تولید کنندگان لپ تاپ، پرینتر و سرور در جهان است. ساختمان مرکزی این شرکت در کالیفرنیا واقع در آمریکا قرار دارد. نام HP، مخفف کلمات Hewlett-Packard که نام دو سرمایه گذار اولیه آن است. محصولات این شرکت در دسته لپ تاپ‌ها، شامل سری‌های EliteBook، ProBook، Pavilion ، Envvy ... بوده و این شرکت، همواره در صدر پرفروش ترین برندهای بازار قرار دارد. لپ تاپ گیمینگ اچ پی در این سال‌ها، بیشتر تحت عنوان Omen با سخت افزار قدرتمند روانه بازار شده‌ است. لپ تاپ استوک HP، بیشتر در مدل‌های الایت بوک و پروبوک به دلیل طراحی مقاوم و صنعتی و همچنین قیمت مقرون به صرفه‌تر، وارد بازارهای خاورمیانه می‌شوند. این شرکت همواره در تولید لپ تاپ صنعتی نیز از بهترین و پرطرفدارترین برندهای بازار بوده است.

  • لپ تاپ استوک ایسوس

ایسوس از مشهورترین شرکت‌های تولید کننده لپ تاپ و تجهیزات رایانه‌ای در جهان است. این شرکت در سال 1990 در کشور تایوان آغاز به کار کرد. لپ تاپ استوک ایسوس ، از محبوب‌ترین گزینه‌ها در بین کاربران و علاقه مندان به دنیای ویدئویی است. لپ تاپ‌های ایسوس در سری‌های N,K,U,H,S,X,Rog و .. هرکدام برای کاربردهای مختلفی از جمله مالتی مدیا، باریک و سبک، گیمینگ، روزمره و گران قیمت در بازار عرضه می‌شوند.

هنگام خرید لپ تاپ استوک چه چیزهای را باید در نظر گرفت؟

هنگام خرید لپ تاپ استوک باید بسیار دقت کرد؛ در صورتی که قرار است لپ تاپ از یک فروشگاه فیزیکی خریداری شود و یا یک خرید آنلاین انجام می‌شود و تنها یک هفته مهلت برای تست کامل لپ تاپ زمان وجود دارد چک لیست زیر باید به همراه نرم افزارهای پیشنهادی آن اجرا شود:

  1. تست هارد: از مهمترین علائم خرابی هارد لپ تاپ، صدای دیوانه کننده و کندی غیرمعمول ویندوز است. برای تست هارد، نرم افزار Hard Disk Sentinel Pro یکی از بهترین گزینه‌ها است و گزینه‌هایی از جمله درصد سلامت هارد و هشدار و خطاهای مربوطه را نمایش می‌دهد.
  2. تست باتری: باتری یکی از مهمترین دلایل خرید لپ تاپ به خصوص برای کسانی است که نیاز به کامپیوتر قابل حمل دارند. برای تست باتری می‌توان، از نرم افزار  BatteryInfoView  و نمایش اطلاعات باتری استفاده کرد. همچنین با کارکردن چندساعته با لپ تاپ به آسانی می‌توان متوجه سالم بودن باتری آن شد.
  3. تست صفحه نمایش: وجود نقطه‌های ریز و هاله در صفحه نمایش ممکن است ناخوشایند باشد، پیشنهاد می‌شود با برنامه DFX در چندین رنگ مختلف از وجود عیب و ایراد در صفحه مطلع شد. تشخیص این هاله در صفحه نمایش‌های مات و براق کمی متفاوت است.
  4. تست رم و گرافیک لپ تاپ: برای تست این دو بخش سخت افزاری نرم افزار حرفه‌ای PassMark BurnInTest قابل استنفاده است. این برنامه علاوه بر رم و گرافیک، سایر بخش‌های لپ تاپ را نیز به طور همزمان تست کرده و به طور کلی سیستم را زیر فشار می‌گذارد تا کارایی آن را سنجش کند.

بسیاری از مشتریان در هنگام خرید، بخش‌هایی از جمله اتصالات برق، ورودی‌ها و دستگاه‌های اتصالی از جمله وای فای و بلوتوث یا HDMI را بررسی نمی‌کنند. خرابی این بخش‌ها که عمدتا بخش‌های متصل به برد لپ تاپ هستند، ممکن است در آینده هزینه‌های زیادی برای افراد به وجود آورند. اما کار نکردن یکی از پورت‌های USB  یا درایو نوری، مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند و با هزینه کمی قابل رفع است.. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت جهان بازار

فروشگاه اینترنتی دارای محصولاتی مانند لپ تاپ، موبایل و تبلت، کالای استوک، تجهیزات اداری و ارتباطات، لوازم خانگی، رفاهی و سرگرمی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]